Můj postřeh je tedy asi deset let starý, tak nevím, jestli se něco nezměnilo. Mám děti tři a půl roku od sebe. Když byla ve školce starší dcera, byly děti rozdělené do tříd podle věku. Malé si víc hrály, se staršími se víc pracovalo na předškolní přípravě. Bylo to znát. Protože když nastoupil mladší syn, přišla incluse. Malé děti se promíchaly s velkými a nastoupilo i pár dvouletých. Z učitelek se staly chůvy, které měli co dělat, aby obstarali potřeby těch malých a bylo po kvalitní předškolní přípravě.
Mám dceru na osmiletém gymplu, příští rok končí. Ona by tedy na mensu nedosáhla, IQ měla asi 126 a při přijímačkách byla na chvostu, ale má spoustu spolužáků a kamarádek, kteří tam rozhodně patří a je to celkem mazec. Je to třída plná individualistů, jsou většinou dost zvláštní a sebestřední. Řekla bych, že tam dost často chybí empatie a takový normální zdravý úsudek pro praktické věci. Ona příroda když někde přidá, tak jinde zase ubere. Třeba má Agáta ADHD, když je takový divočák.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Na tom asi většinou nevydělají ti co příspěvky pobírají, ale ti, co je inkasují. Je to nesmyslný systém.