Hezký první novoroční den všem. Zrovna včera, tedy na Slivestra, jsem seděla v Albertu za pokladnou. Byla jsem tam od 7 do 18 hodin, kdy jsme zavírali. V životě jsem nezažila takovou nákupní horečku. Od rána jsem se asi 3,5 hodiny nestihla ani pořádně napít, natož si zajít na WC. A to jsme měli otevřené všechny pokladny, k tomu ještě 3 samoobslužné; přitom jsme malé moravské městečko, kde by to člověk nečekal. Nákupy jako by měl přijít konec světa; přitom máme zavřeno pouze dnes, od úterý jedeme zase normálně. A nebylo to jenom čerstvé pečivo, což by člověk pochopil, byť dva dny starý chléb se dá také jíst. Ani ne za tři hodiny už jsem musela odvádět hotovost, neboť mi pokladna přetékala. A to ještě většina lidí platila kartou...
První poznámka - nesrovnávala bych práci prodavaček s prací např. zdravotníků, policistů, vojáků, energetiků a dalších, bez nichž by to opravdu nešlo. Já sama nakupuji v průměru 2x týdně a stačí mi to. Když budou obchody jeden den v týdnu zavřené, nikdo hlady neumře. Když jeden den nebudou fungovat nemocnice či energetici, bude to mít fatální důsledky pro celou republiku.
Druhá poznámka - na brigádu do Alberta jsem šla dobrovolně, nikdo mě nenutil; začátkem prosince jsem byla na neschopence a bylo mi jasné, že moje příjmy z řádného zaměstnání budou nižší než obvykle. A protože díky svému domácímu účetnictví vím, kolik musím vydělat, abych nemusela sáhnout na železné rezervy, rozhodla jsem se pro toto řešení. Jsem skoroabstinentka a bydlím sama, tudíž mi to nevadí. Ale nikoho nebudu kritizovat, když bude chtít volno...
Přeji hezký zbytek dne všem.
A to bylo ještě včera přecenění skoro celého krámu. Alberťák zdraví Alberťáka. Přeji pevné nervy do nového roku.
žádost podána 2. května a dnes máme 22. září a ještě není vyřízená, tak si Jurečka představuje dodržování zákonem dané lhůty 90 dní, bohužel občan nemá jak sankcionovat stát, kdežto stát má na občana za nedodržení třeba termínu daňového přiznání sankcí spoustu, tady je občan ve zcela nerovnoprávné pozici, ale to je samozřejmě v pořádku, tohle by mohli hlavně v kampani občanovi vysvětlit
Poradím z vlastní zkušenosti. Na jejich webu urgovat a urgovat a urgovat. Sice jsem čekala skoro 9 měsíců, ale kdybych se neozvala, tak možná čekám ještě teď.
Ona je těžká hlavně jakákoliv práce s lidmi (protože prostě LIDI), nemusí to být jen pokladní. Hlavně dneska už snad všude mají dotykové obrazovky a pokladní si nemusí pamatovat žádné kódy, jak já začínal v Albertu tak to byl ještě starý systém (Apls) a milion kódů na vše, v nápovědníku půlka pečiva stejně nebyla, všechny operace na kase pro nováčka o dost složitější než teď.
Jo, Alane, to máte pravdu. Ale stejně nás ten Albert drží.
Já osobně čekám již 120 dní. Bez možnosti se dozvědět o tom jak probíhá vyřizování. Hlavně ne argumenty typu... zavolat, dojít napsat 🤣🤣 to nefunguje. Pouze generovaný email... vaše žádost se zpracovává.... byla urgovat. Tak stále čekám... třeba se dočkám a dožiji.
Já čekám víc jak 150 dnů. A žádost se zpracovává. Ještěže se začíná zelenat tráva...
0
Sledujících
4
Sleduje
0
Sledujících
4
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Taky bych řekla, že je jim spíš 60+. Ve 40 se mi objevil teprve první šedivý vlas 🙂
4 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
No, já měla první šedivý vlas v 15 letech.