Proto existují smluvní přepravní podmínky, které (jak tady mnoho lidí již poukázalo) jasně uvádějí, že pokud nefunguje terminál, musí si cestující opatřit jízdenku jinde. Pravidla a směrnice tu nejsou proto, abyste si je vykládala po svém, jak vám připadají správná, pravidla a směrnice tu jsou proto, aby se dodržovaly. A pokud je dodržet nechcete, nejedete. Je to velice jednoduché. Dle mého skromného názoru patříte přesně k těm, kteří raději budou 20 minut dělat bugr, než aby se smířili s tím, že si měli s sebou vzít hotovost nebo s tím, že prostě platba kartou dnes nefunguje. Ano je to chyba dopravce, zároveň dopravce vás prostě nemůže vzít, pokud nemáte jak zaplatit. A to ani není prostě něco, kde vám někdo skáče po právech, jak byste velmi ráda poznamenala, věřím. Je to prostě nešťastná náhoda, na které bohužel tratíte vy. Je to chyba dopravce? Ano. Jak se tento případ řeší dle smluvních přepravních podmínek? Pokud nemáte jak jinak zaplatit nebo koupit lístek, nejedete. Navíc důvod proč jsem psal komentář jaký jsem psal, je ten, že "lidský přístup" o kterém tady spoustu lidí mluví, vystavuje řidiče riziku, že on dostane ne zrovna malý postih. Vysvětlete mi prosím, proč by ten postih měl riskovat? Proč by se měl dobrovolně vystavit tomu, že dostane velký zdupec a pokutu? Protože vy chcete? Promiňte, ale přesně takhle to zní. Já jsem zákazník, kdo je víc, všichni se ze mě podělejte.
Tak samozřejmě že pravdu má vždy zákazník...😉, ale koukám, že jste si to tu všichni co se tu tak rozčilujete špatně přečetli. Já jsem psala, chyba na straně DOPRAVCE, nikoliv ŘIDIČE...Ano do smluvních podmínek si může dát kdokoliv cokoliv, ale pokud se to bude třeba opakovat častěji, tak může taky zákazník změnit společnost, se kterou čestuje, nebo třeba začne jezdit vlakem..., prostě zkrátka, je v zájmu DOPRAVCE aby vše fungovalo jak má, případně dokázal zajistit více možností pro ty tupé a neschopné zákazníky aby byli všichni spokojení a oni nepřicházely o kšeft, toť vše 😃
Problém je v tom, že řidič nemá žádný firemní QR kód na to, aby se milostiví zákazníci domohli platby za každou boží cenu i když nefunguje terminál. A na svůj QR kód to udělat nemůže, protože kdyby přišel revizor, tak ho rozcupuje na kousky. Ale toto je vlastně v pohodě, že? Cestujícího nějaké riziko VÁŽNÉHO prohřešku řidiče nezajímá, že? Hlavně, že oni se domohou svého. Lidi jsou v dnešní době tak sobečtí, že to ani není možné.
Takže to je problém dopravce, když nemá firemní QR kód... Podle mne, z logiky věci, pokud firma avizuje nějakou službu, která ovšem ne vždy funguje, tudíž se na ni nemohu spolehnout, je to vždy chyba na straně firmy a tudíž na ní leží náhradní řešení, nikoliv na mně jakožto zákazníkovi....
🙆starat se o Alzheimer postiženého je řehole za plat 0 🙃 vlastně to nikdy plat nebyl .To je chudinská dávka v podstatě pro důchod následně znamená bída a důchod minimální .Nechci ,aby se o mě starali děti páč mi nemohou a ani nechci ,aby mi dali svůj život 😘
Přesně, poslední co bych chtěla je zůstat ve stáří viset synovi na krku... Já budu šťastná, když budu vědět, že se mu daří ať je kdekoliv na světě a ne aby měl pocit, že nemůže to či ono, protože se musí starat o svou starou matku 🙈
Je mně úplně ukradené, co je dnes moderní. Děti byly různé odjakživa. To, co jednoho, jak říkáte, žene vpřed, je druhému šumafuk a třetího zdeptá.
Dobrý učitel, stejně jako dobrý rodič, by tohle měl vědět a chovat se k dítěti tak, aby mu pomohl růst a rozvíjet se. A i když je zřejmě naivní očekávat v klasické škole individuální přístup, najdou se tam i takoví učitelé a doufám, že tahle konkrétní učitelka svou žačku zná dostatečně dobře, když ji učí už třetí rok.
A proto je potřeba vést děti k tomu, že z jedné pětky se nestřílí..., jsou důležitější věci v životě, než známky, notabene ve třetí třídě a věřte, že fakt to jak se dítě projevuje ve škole, neurčuje jak úspěšný bude jako dospělý...
Tu mladou paní taky čeká stáří a světě div se může se jí to vrátit, měla štěstí že tam nebyly rozumní lidé kteří by jí někam poslaly. Děti sedí ve směs ve škole, starší člověk má zdravotní potíže a pokuď nemá nikoho kdo by mu pomohl co měl dělat? K tomu když vezmu do úvahy několik tašek s nákupem proč asi důchody jsou na nic tak musí nakupovat v době kdy jsou akce. Dnešní doba je za trest, už od mala jsem věděla jak se chovat vůči starším ale tato dáma o tom nemá ani páru
Tak na druhou stranu je pravda, že není nutné aby důchodci cestovali když je dopravní špička, dětí musí být do osmi ve škole, takže stačí vyrazit o pár minut později ( nebo naopak výrazně dříve, když chce např. stihnout otviracku) Myslím, že tolarence by měla být na všech stranách a pak se nám tu bude žít lépe, mladí by se měli opět naučit bez řečí pouštět starší sednout a senioři by měli přestat mít pocit, že jsou středem vesmíru a každý se jim musí přizpůsobit, když se někde objeví a bude nám tu všem lépe...
Dovozená jídla by byly jen blafy z jiného soudku. Nějakou dobu (než jídelna chcípla úplně a začali jsme dostávat stravenky) jsem v práci zažil dovážené jídlo. Děkuji, stačilo. Silně pochybuji, že autor někdy ochutnal jídlo dovážené ve várnicích a myslí si, že by to bylo jako dovezená pizza.
Přesně tak, možná má pan autor jen moc mlsné děti, nebo mají holt smůlu na školu, protože naopak dneska je super, že se vaří přímo ve školách a jídlo je mnohem lepší, než bylo to kdysi dovážené ve várnicích
Tak bych odešel a neměli by ani tu polovinu...
Vy si všichni myslíte, že cenu jídla v restauraci určuje jenom to jak drahé jsou suroviny, ale mnohem spíš se na té ceně podílí, cena nájmu, náklady na elektřinu, náklady na personál atd. Takže nějaký vaše dvě topinky místo čtyř jsou opravdu poněkud mimo...🙈
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
BTW: Ano změna dopravce je možná a bude to winwin situace. Protože nikdo nechce převážet zákazníky, kteří jsou zvyklí se hádat i přesto, že absolutně nejsou v právu :)
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
No pokud bude mít permanentně rozbitý terminál, tak se taky může stát, že bude časem z města do města jezdit sám, jelikož všichni cestující změní společnost..(nadsázka). Řidiči to samozřejmě bude jedno, protože on dostává plat za cestu, ne za to kolik lidí převeze, ale dopravci to už asi tak úplně jedno nebude.... takže jak jsem psala, pokud jakákoliv společnost deklaruje, že poskytuje jakoukoliv službu, je v jejím zájmu aby pokud možno fungovala jak má aby zákazníci neměli důvod přecházet jinam ..