Co vy jste za lidi? Většina z vás nedala úspěšně dohromady ani vánoční besídku, ale po pár minutách slavnostního programu kritizujete všechno a všechny a cpete do toho svůj dementní světonázor.
Proč jsou na světě lidi jako vy? Zakomplexovaný, věčně nasr.ní a nespokojený. Běžte všichni s touhle negací do .....a už se nevracejte.
Pro ty, kdo mají krátkou paměť bych rád připomenul, že o tom, kdo půjde na školu, mnohde rozhodovali udavači z uličního výboru KSČ. A když jste se narodili v rodině komoušského pohlavára, tak jste mohli být blbí jako štoudev a na školu jste mohli jít v pohodě, protože jste se narodili ve správné rodině. Sem tam se s nimi svezl i někdo šikovný, kdo měl dělnický původ, aby se neřeklo. Tak s těmi žvásty stačilo paní nekonečně hloupá Konečná.
Pokrytecký oportunista a obchodník se strachem. Zapomněl Slovákům sdělit, že největší strach by měli mít z něho a jeho mafiánské kliky. Mám pocit, že lidem na začátku 2. desetiletí 21. století hromadně hráblo a nějak systematicky s jásotem a za zvuku fanfár se svěřují do rukou sociopatů prahnoucích po beztrestnosti a po moci za jakoukoli cenu. Hlupáci a ignoranti z nich ještě dělají hrdiny, kteří bojují za lepší budoucnost. Ještě že už mi je tolik, kolik mi je.
Jsem ředitelem základní školy, která se stávky aktivně nezúčastnila. Přesto si dovoluji konstatovat, že naše škola je co do progresivity a využívání nových metod, forem práce a moderních technologií o dost dál než leckterá střední škola v blízkém a vzdáleném okolí. PH školy využíváme cca na 80%. Kdybychom chtěli dělit více, už bychom neměli kde učit. A to učíme i ve školní družině, angličtinu v chemické laboratoři. Také si uvědomujeme, že naši nepedagogičtí kolegové jsou mizerně placeni, proto jim dáváme možnost podílet se na doplňkové činnosti a příjmy z ní posilujeme jejich platy.
S autorem článku souhlasím v základní premise a tou je nešťastná a konfrontační rétorika ze strany pana ministra, kterého považuji za silně nekompetentního.
Je zajímavé sledovat, jak funguje cyklicky tvrdá kritika školství. Vždy, když dojdou zdroje pro financování a není možné naplnit předvolební sliby, je potřeba poštvat proti učitelům a pedagogům obecně alespoň půlku národa. Učím 35 let a učím se 35 let, zvládám nové technologie, virtuální realitu, 3D tisk, celkem si rozumím i s AI, a to všechno hlavně proto, že mám nějaký všeobecný přehled, který mi dovolí na tenhle základ přidávat další patra vědomostí či chcete-li kompetencí.
Každý, kdo prošel základní školou, školství samozřejmě rozumí, protože stát před 25 dětmi a vykládat jim nějaké zbytečné informace je přece brnkačka. Nějak se zapomíná, že třeba v první třídě neumí třetina dětí správně mluvit, neumí jist příborem, neumí odemknout skříňku v šatně, na záchodě jsou schopny vytočit roli toaletního papíru za jednu návštěvu a mnohdy celkem zbytečně. Většinou jsou zvyklé, že když něco chtějí, chtějí to hned a bez ohledu na spolužáky a mnohdy ani nevědí, co přesně chtějí. "A paní učitelko udělej nám z toho nedozrálého miláčka slušného, vzdělaného a úspěšného člověka" . Hlavně mu do hlavy necpěte blbosti a zbytečné informace, které se dají přece vygooglit.
Vygooglit se dá leccos, ale jak poznám, že informace, kterou jsem našel, je pravdivá, správná, relevantní? Bez všeobecného základu to možné není. A co teprve komunikace s AI to je teprve laskomina. Když nevíte, co přesně chcete a neumíte zformulovat správně dotaz, dozvíte se zpravidla pitomost. A pokládat správné a dobře formulované otázky může jenom člověk, který problému, který řeší, rozumí alespoň v základních pojmech.
Rusáci žonglují s pojmy naprosto neuvěřitelným způsobem. Vlastenectví a boj s agresorem vydávají za nacismus, vojenský vpád do cizí země označují za obranu Ruska, bombardování civilní infrastruktury prohlašuje Konašenko za ničení vojenských cílů hypersuper přesnými zbraněmi. Tvrdí o sobě, že chrání Slovany a do boje proti Slovanům posílají pologramotné asijské hordy. Tvrdí, že hájí pravoslavnou víru a jejich žoldáci řvou Allahu akbar a Achmat sila. A naši chcimírové jim to baští po kilech.
To jsem nevěděl, že má škola učit děti jíst příborem, smrkat do kapesníku, umýt si ruce, zavázat si tkaničky a po velké potřebě si vytřít .....Děti mnohdy neumí slušně o nic požádat, neumí se dělit, neumí poděkovat, velmi často si vynucují pozornost, tak jak jsou naučené z domova (pláčem, záchvatem vzteku, příkazy a povely),nezvládají spolupracovat ve skupině neudrží pozornost déle než dvě minuty a na takové děti škola opravdu připravená není. Rodiče mnohdy vědí, že jejich ratolest je potencionální problém a tak si "vydupou odklad", ale efekt je pouze ten, že v následujícím roce je v první třídě mezi šestiletými zralými dětmi o půl hlavy větší sedmiletý nevychovanec se stejnými projevy jako před rokem.
Zlo je třeba demaskovat včas, dřív než ovládne všechny a všechno. A Babiš se úspěšně maskoval docela dlouho, až dost dlouho na to, aby i jeho zastánci pochopili, co je zač.
Možná by bylo snazší napsat, že sám Babiš není zlo - jen zlu otevírá bránu a dokáže nakazit velkou část společnosti, která mu s tím pomáhá.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Tak pan Krejčí opět nezklamal. Nešikovný, namistrovaný nekop