Je to smutné. Když mi bylo před 32 léty 20 na takové auto jsem neměl šanci dosáhnout a tak jsem začínal se škodou 110r a choval jsem se stejně nezodpovědne tak jsem to nakonec rozmlatil. Ale díky obsahu vozidla to nebylo tak hrozné. Dnes mi je 52 a respekt tu je a proto svého mustanga na podzim ustajim a plahocim se puntem. Když si dcera pořídila bmw byl jsem jak na trní. Jinak jsem řidič z povolání a můj názor je ze je jedno jeslí to je bmw, Audi, Volvo. Pro mě je hrozbou Hyundai i2o ix30 a v tom postarší pan nebo paní.
Mám ji teď na zimu uloženou na spalkach ale začínám přemýšlet jeslí z jara vyjedu ale musim se přiznat když ji na jaře ozivim sednu za volant, ta vůně těch provozních kapalin, ten rámus, práce s volatem, řazení. Je to nadhera. A když jedu někam dál tak mykrospanek nehrozí, jste za volantem plně zaměstnání. Do jara na tenhle článek snad zapomenu😂
Jsem zvedavej jak to bude s časovým harmonogram až chlapec s kamionem vyrazí. Na pražském okruhu který není ani hotov a stejně zkonci v koloně u orecha nebo u Průhonic. Do toho mu zkoci povinna pauza a už vidím tu vynervovanou maminku která je na mateřské a hlídání nebo školku bude mít do 18h kte bych si chtěl sednout do křesla. Zase blbost od stolu. V Austrálii to má smysl tady t jsou místa kde nic tu nic ale mi jsme o krapet menší rozloha😂
Za vlajku palec nahoru. Bydlím v Praze a vždy když projíždím kolem krásně zrenovane budovy národního muzea a musím se koukat na tu ukrajinskou vlajku tak premejslim, Proč? Vypadá to jako by to dobyli. No je pravda že diry po kulkach jsou patrné dodnes. Zajímalo by mě jesli i venku si to vyvesujou po hystorickych budovách. V Drážďanech jsem to neviděl nebo jsem špatně koukal. Určitě nesouhlasím s tím co se teď děje na východ od nás ale myslím si že méně někdy znamená více.
V 90 roce když jsem přišel z vojny tak jsem šel jezdit MHD v Praze. Vždy jako kluk jsem to moc chtěl. Vstávání ve 3:30 ranní. odpolední vecerka 1h. Přístup tam byl fajn buzerace skoro žádná ale potom se tam nahnali soferi z ČSAD a začala buzerace ale stále se to dalo. Největší problém byli lidi. Nějakou dobu jsem to dal ale nakonec jsem to nezvládl a jednomu jsem dal nakladacku, poté co mě napadl. Pak jsem raději odešel jinak bych asi zkončil nikde v bani. Dnes bych to nedělal ani za zlatý prase. Lidi jsou dnes ještě nesnesitelnejsi než před 30 lety. Šikana od odboru dopravy, policie a bezohlednost ridicu osobních vozidel. A když uděláte chybu s autobusem plným lidi tak máte na krku hned obecne ohrožení a je hotovo. A přiznejte si, chybujem všichni akorát v kanclu to u počítače vrátíte tady ne.
Tak v první řadě je potřeba říci, že Novinky jsou malinko pozadu. Někteří diskutující to zde psali už včera. Bohužel to život opravdu nikomu nevrátí.
Otázka je, zda k tomu muselo dojít. Určitě jsou tady diskutující, kteří mají s kamionem zkušenosti o kterých se redaktorům ani nesnilo. Tak je to spíš otázka na ně. Já jsem laik, tak nechci mudrovat, ale přišlo mi, že kamión je prázdný. Tak proč prdlá guma?
Jezdím s 12 tunou nejméně 20 let. I u prázdného auta dokáže bouchnou kolo a hlavně v tehlech vedrech to je častější. Před 5 lety mi na D1 bouchlo v 90 levé přední kolo. Jel jsem naloženej, v pravém pruhu a průběh byl takový ze předek spadl na levou stranu, volant jsem drzezel co to šlo ale směr se nedal udržet, jen jsem koukal do levého zrcátka a koukal co smetu. Naštěstí v žádném pruhu nic nejelo a já zkončil 10 cm od svodidel s utrzenym schodem. Tak a si tak. Vzpomeňte si na nehodu asi před 5 lety na D5 u těch tunelu. Bouchla guma a jak to tam vypadalo protože kamion vezl tlakové lahve.
24
Sledujících
0
Sleduje
24
Sledujících
0
Sleduje
Je dost zvláštní, že takto silné ano s velkými koly uvízne na přejezdu. Stav vozu?
8 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ten podval má sice velká kola ale má to nízko podvozek. Nevím jak vypadá ten přejezd ale když tam škrtata normální náves tak tohle tam zůstalo na šasi. Určitě se o tom vědělo a stačila dopravní značka. Ale teď se bude přemýšlet na koho to hodíme 😟 ale majitel přejezdu to nebude☹️