Podnikal jsem 30 let,dva roky za komančů na vyhlášku č. 105 a pak 28 let jako hlavní zaměstnání,jak se píše nikdo s ničím nepomohl-starej se sám,dovolená neproplacená,marodka směšná.V 60ti jsem to zavřel a šel na pracák,sem tam jsem něco udělal na černo.Potom jsem si zažádal o předčasný důchod,dostal jsem 9000,díky zvedání důchodu mám teď 13 500,není to bída ale je to jen tak tak.Chytráci říkali když jsem si platil tak málo,není pravda,je tam předpis kolik.Závěrem - raději bych zase podnikal než být zaměstnancem a nechat sebou orat ve fabrice.
Už na začátku článku se píše že JE NEBEZPEČNĚ DOJÍŽDÍTE,proč ? nebezpečí je za nima.Jsem skoro sedmdesátník,jezdím hodně,svižně a né zrovna pomalu a když vidím co se děje na silnicích tak mám jiný názor než že sedmdesátníci jsou nebezpeční.Co ti mladíci 19 let co rozštípají o strom auto ? Já jsem nerozštípal žádné auto za 48 let ježdění.
Vážně si myslíš že takovéto auto, které je naprostý unikát, bude šrot?
To auto má jistě na každý šroubek certifikát od Ferrari, jinak by cena byla jinde.
To nerenovoval Franta v garáži.
Já mám takovou zkušenost,Corveta hnutá zadní náprava o 4 cm,Framo vymleté závity v náboji kola,Tatra57B utržená hlava čepu péra,Spartak elektrika v růžové barvě,spálená,Mám pokračovat ?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Já vidím jako jediný prostředek ke snížení ceny to prostě nekupovat dokud se cena nesníží