Když by Dacia, trochu zapracoval na motorizaci a dala tam i hybridní verzi, tak si myslím, že co týče prostoru, tak je i tak vůči Octavii konkurenceschopná. A nástupem Škody Octavia IV, se ztratila pověstná kvalita a spolehlivost těchto vozů. Tedy kvalita a spolehlivost jde dolů čím dál víc a cena čím dál víc nahoru. Prodejům sice stále vládne Škodovka, za ní je Hyundai a 4 je Toyota, ale otázkou je jak dlouho.
Dacia má hybridy
Jinak muj Mercedes S211 320CDI, r.v. 2004 s radovym, diesel 6V je take pekna elektrarna. Vzdyt tam namontoval celkem 2.000 m kabelaze, po 5 letech jsem byl nucen opet koupit hlavni, novou AGM baterii a v blizke dobe me ceka vymena jeste te druhe, male baterie, podporujici komforni funkce a elektroniku. Takze ja jsem s elektro jiz zacal davno 🙂.
Máte motor pouze se 6 ventily? Zajímavá koncepce
Ono to chce videt i z jineho pohledu. Proc tam sedi?
Kolik z vas jezdi do prace 1 v jednom aute a pouzijete ho az na cestu zpet?
Jezdite do prace autem i kdyz to mate pesky a MHD rychlejsi a levnejsi?
Jezdite pro rohliky do kramu na vesnici autem i kdyz to mate 200 metru?
Mate 3 a vice aut v rodine a na chalupu jezdite kazdy zvlast?
Kdyz jse na jednu otazku odpovedeli ano, tak prave na Vas ty aktivisti cili a chteji zmenit prave tohle a otevrit Vam oci i kdyz vy to nechcete.
A delaj to i obchody:
Videli jste nekdy v kramu jablka z Noveho Zelandu hned vedle tech ceskych?
To je ale nesmysl ze?
I kdybych jezdil jen 100m do krámu autem,tak ti po tom je hov....
To určitě, možná i víc. Jenom říkám, že auta po operáku jsou skoro vždycky přestříkaná (někdy zbytečně) a nemusí být bouraná. Prostě servis na tom vydělá slušné peníze. Paní uvedla, že v autobazarech je většina aut přestříkaná (mimo vraků u kterých to nemá smysl) a Vám se to nelíbilo. Ona má pravdu alespoň u aut po operáku to tak je (zaplatí to pojišťovna a zákazník).
Dělám na lakovně v autorizáku Škoda, kde samozřejmě opravujeme vrácené auta z operáku... Vše je samozřejmě zanesené v historii vozidla...Stačí v podstatě jakékoli malé poškození a díl se lakuje. Vše samozřejmě hradí pojištovna. Nikdo si nechce koupit rok staré auto,které má odřené nárazníky či jiné poškození.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Fakt nepochopím,jak může být někdo tak blbej...lepší prorazit závoru za "pár" korun,než nechat sešrotovat náklaďák,vlak ,cestujícím způsobit zranění,problémy v jizdním řádu,zbytečný výjezd záchraných složek..Nechápu tuhle mentalitu "lidí".
2 odpovědi