Už z principu, pokud se zastavím u prověřování bankovních účtů a úspor, přestože to vláda úřadům umožnila - je to jednoznačně PROTIZÁKONNÉ. Nikdo nemá právo ani opodstatnění zkoumat bankovní účty kohokoli. Výjimkou by mohl být člověk podezřelý z trestné činnosti a i v tomto případě úřad potřebuje svolení prokurátora. Bankovní tajemství má být svaté. Takovou drzost neměli ani komunisti. A pokud se ukáže, že mi do účtů strká někdo nos, podám žalobu u mezinárodního soudu a zažaluji stát. Za hranicemi tohoto státu je bankovní tajemství, prostě tajemství. Stejně tak to je i s majetkem. Nikdo mi nemá oprávnění určovat, co mít mohu a co ne. Co mám prodat a co si smím ponechat. Stát to zkoušel už před mnoha lety, při sčítání lidu. Vzpomínáte si na kolonky s dotazem na vlastnictví televize, automobilu, chaty, pračky, lednice a dalšího movitého i nemovitého majetku? Najednou se slehla zem po těchto otázkách. Sčítají se lidé, ne jejich životní úroveň a majetek. Sledování bankovních účtů jednotlivců bez souhlasu majitele, je podle světových měřítek jednoduše nepřípustné, nemorální a protizákonné. Bohužel, pravda je taková, že češi se naučili lhát víc, než kdy předtím. Ale kdo je k tomu donutil? Pokud nejsem trestně stíhán, bez mého souhlasu mi úřad nesmí nahlížet do mých finančních záležitostí, ani do mého soukromí. To spěje k diktátorství, nátlaku a nedobrovolnému souhlasu. To je prostě špatně. Co se v tomto státě děje, je už za hranicí morálky a slušnosti.
A navíc, stáčené PHL při stáčení do podzemních nádrží mají většinou 4°C a při tankování se teplota moc neliší. Maximálně stoupne až o dva stupně Celsia. Nádrže i cisterny jsou tepelně izolované, takže i kdyby bylo venku 40°C, do nádrže v autě vám nateče ledové palivo. Článek postrádá logiku i smysl. Pisálek očividně netuší o čem a co píše. Jakákoli obsluha libovolné ČS by se mu vysmála. Existují normy, pravidla a pokyny, pro bezpečné uložení PHL JINAK BY ČERPAČKY HOŘELY A VYBUCHOVALY, JEDNA ZA DRUHOU.
Ono se řekne, " Jdu natankovat benzín/ naftu.
Jenže.....
Jste si na 100% jisti, že vážně tankujete čisté palivo? Pracoval jsem nějaký dlouhý čas na čerpací stanici a vím své. Co by obsluha, se nikde nedočtete jak zbavit zásobu paliva vody v těch obrovských nádržích pod zemí. Jen měříte tyčí její hladinu a vypočítáte množství v litrech, případně litrový stav zaznamenáte, pokud je stanice napojena na Lapol.. Když dorazí stáčení, obsluha obdrží od řidiče dokumenty popisující maximální možné množství vody v palivu (dle normy). Ovšem voda se vlivem vzdušné vlhkosti dostává do nádrží, kdykoli jsou otevřené. Normu si už nepamatuji, ale vím jak se s těmito údaji manipulovalo - nejen u dodavatele. PHL z Polska vycházely nejhůře, BENZINA = ORLEN; ORLEN= POLSKO.
Takže na sto litrů benzínu můžete mít i čtvrt litru vody. Sice zanedbatelné množství, přesto je to špatně. A nafta na tom není o nic lépe. Obsahuje parafín, který do sebe vstřebává vodu, jako molitanová houba. Možná to poněkud přeženu, ale na sto litrů nafty, můžete natankovat až dva litry vody. A to nezmiňuji aditiva v benzínu nebo naftě. Každopádně se jedná o lumpárnu, kterak zničit hliníkové i litinové motory. Takže, co vlastně tankujeme a za co vlastně platíme? To vědí jen papaláši a výrobci pohonných látek.Motorista jen tráví čas u mechanika a platí těžké peníze za opravu motoru poškozeného aditivovaným palivem, platí silniční daň, platí povinné ručení, platí spoustu položek, jež nařídila EU a v platnost uvedla vláda. Je to prostě špatně.
Takže, na čem vlastně šetříme, či - CO vlastně šetříme? Peníze? Motor?
Už vidím, jak řidiče ve shnilém Passatu nebo Golfu s papírovou STK, bude někoho zajímat, zda řidič má "bezpečnou obuv".
Ten kdo řídí tak, že za volantem téměř leží a na vozovku před sebou se dívá skrze volant, je víc nebezpečný, než holka na jehlách.
Tahle zpráva spíš patří do hejna novinářských kachen. Ale kdo chce, můžu mu strčit svoje nohy pod nos, samosebou po podpisu ztráty odpovědnosti za jeho hloupý nápad
Mě může urazit nebo naštvat pouze inteligentní člověk a těch nejen ve veřejné správě rapidně ubývá. Takže...... nlm (grafické zobrazení prostředníku)
Tak když už Mílka má fialovou krávu, Češi mají zase fialového vola.
Víc ztrapnit nejen sebe, ale v podstatě celou vládní garnituru snad už nemůže. Ledaže by ho napadl jiný nápad.
Ve své podstatě objevil ameriku včetně kola - a světe div se, jeho upřímná užaslost a neskrývané překvapení zřejmě v duchu okomentoval slovy, "To není možné, za hranicemi je všechno levnější a chutnější! S tím se musí něco udělat. Od teď budu nakupovat u našich sousedů."
Ti, kteří mají mozek v lebce a umí ho aspoň průměrně používat, pojištění za svoje vozidlo platí. Ti ostatní, ať si dělají co chtějí. Jak se říká, na každou svini se vaří voda. Ať je to jak chce.
Moje vozidlo je v pohodě a starosti v polsku nechám polákům. Nejezdím do zemí, jejichž jazyku nerozumím nebo ho neumím. Základem je poznat vlastní hroudu a teprve pak, je možné poznávat cizí krajiny. A na to, abych poznal celé Čechy, mi jeden život nestačí.
Kdyby čeští novináři psali pravdu o dění v Čechách, nechtěli byste v Čechách žít a nikdy a nikde byste nepřiznali,, že jste Češi. Snad proto máme víc informací ze zahraničí, než z domova.
Nezajímá mě Maďarsko, Německo, Rakousko, Slovensko. Proč by tedy Polsko mělo mít můj zájem?
Jo a na svém voze STK mám. Je to jediná státem uznaná provozuschopnost libovolného vozidla.
Čím větší kravinu někdo vymyslí, tím větší potlesk a plácání po ramenech.
Nejvíc radosti budou mít zloději a jim podobní darebáci. Věznice jsou plné, tak se budou rozdávat obojky na nohu. Ovšem čínský výrobce sleduje poptávku a při jejím zvýšení, zvedne ceny. Ve výsledku to znamená, že uspořené peníze si rozdá vláda ve svých řadách a občanům zůstane povinnost se stát sponzory všech protikriminalistických opatření.
Každý, ať si vybere, co je mu bližší.
Z mého pohledu mi to je ve své podstatě jedno.
Z pohledu eliminace narušených či jinak postižených lidí z oběhu společnosti, jsem pro. Ať se zničí svou vlastní nabubřelostí a suverenitou vlastního ega. Ale co ti, co se do nehody přimotají a zemřou?? Opravdu těžké soudit.Realita je skutečně neoblomná a ukecat ji nelze.
Ovšem z pohledu zodpovědného a milujícího rodiče, ani náhodou. V sedmnácti tak maximálně na kole a to ještě bez přehazovačky a jiných, vyšší rychlost umožňujících prostředků. Každý běžně uvažující člověk přece musí vědět, že i při pomalé chůzi na vzdálenějším okraji chodníku od vozovky, je možné dojít k těžkému úrazu z viny jiného účastníka provozu. Nebo se nikomu nevybavuje případ s přišpendleným chodcem na barák chladičem luxusního vozu?
Rozhlédněte se okolo sebe. Chvíli sledujte chování lidí kolem vás. Co vidíte? Intoleranci, nezodpovědnost, aroganci, totální nezájem, egoismus, agresivitu a spoustu dalších nízkých vlastností, které rozhodně nepodporují, byť jen myšlenku nadřazenosti lidské rasy. Dejte rovnou dětem do ruky nabité střelné zbraně. Aspoň to bude rychlejší.
Já sám jsem ve svých sedmnácti letech prožil dopravní nehodu, jejíž následky mám dodnes. Přestože vína nebyla na mojí straně, odskákal jsem to se vším všudy. Viník odešel středem a bez postihu, přestože mne z místa nehody odstranil, zlikvidoval stopy nehody, odstranil i můj motocykl a ani dokonce dopravní nehodu neohlásil, to udělal až lékař v nemocnici, kam jsem byl převezen kumpánem toho viníka. Takže ze své zkušenosti, žádný řidičák před dosažením dvacátého roku věku.
Oznámit policii a jít od toho. Nevidím důvod se o tomhle veřejně rozepisovat. Zbytečné a hloupé.
Já osobně mám BMW 318. Parkuji na místech k tomu určených a rychle jezdím jen tam, kde neohrozím jiné osoby ani majetek, natožpak sebe.
Z tohoto vyplývá, že kvůli bezohlednosti několika jedinců, nelze posuzovat všechny majitele luxusnějších vozidel. Ne všichni jsme kreténi a neandrtálci. Hlupák může být i za volantem staré škodovky stejně, jako té nové.
Jsem ateista, přestože jsem křtěný. V podstatě bych měl být Českobratrský evangelík, žádný katolík nebo žid (není myšleno hanlivě), případně muslim, místo toho jsem bezvěrec. I když, věřím svým schopnostem, sám sobě a jen pár lidem, kteří si důvěru zasloužili.
Osobně jsem příznivcem vědeckého pokroku, včetně vědecky podloženým argumentům o vzniku a původu lidského společenství (Darwinovu teorii povazuji za lehce zcestnou a neúplnou). Samosebou, tzv "Desatero přikázání" už ze své osobní podstaty respektuji a dodržuji. Ovšem zas na druhou stranu, když mě někdo udeří do tváře, nenastavím druhou. Ale s ledovým klidem o něj přerazím násadu od krumpáče.
Každý má právo věřit čemu chce, ale proč by měl mít nutkání přesvědčovat další o své, tzv jediné správné cestě víry, či kvůli tomu dokonce vést války. Pokud se k sobě budeme chovat s respektem a úctou, nepotřebujeme imaginární mocnost ani jiné smyšlené postavy s nadpřirozenými schopnostmi. Je to pouze o výchově vlastních dětí. A když ze své blízkosti vytěsníme darebáky všeho druhu a typu, slušným lidem se bude existovat líp. Mám za to, že v dějinách ve jménu víry nejen v boha, je dost prolité krve na to, abychom se jako společnost s vyšší inteligencí dokázali poučit a začali konečně konat smysluplně.
Bůh s vámi a vstříc vědeckým pokrokům.
Jediným kladem elektromobilů je téměř nulová hlučnost a provoz bez exhalačních splodin. Tím výčet hlavních kladů a výhod v podstatě končí.
Nevýhody jsou zřejmé. Velmi drahá výroba a ekologicky složitá likvidace baterií. Jakmile vozidlo začne za jízdy hořet, pro posádku je pouze ten nejhorší scénář s fatálními důsledky.
Elektromobilita se skloňuje od doby vynálezu automobilu. A stejně tak jako před sto lety, tak i v současnosti, efektivitu takového vozidla jednoznačně předčí spalovací motor a tento trend ještě potrvá minimálně dalších 50, možná i sto let. Kdo ví. Dokud bude ropa, budou spalovací motory stále preferovanější. Občasný výkřik po bezsplodinových vozidlech tu bude stále. Ale dokud se nevymyslí taková pohonná jednotka či směs, která by jednoznačně vytlačila spalovací motory, budeme stále jezdit na benzín a naftu. Jednoduchá matematika.
Vozidlo s jaderným pohonem stojí za úvahu. Jaderný článek na celoživotní provoz vozidla bez nutnosti "tankování" nebo výměny jádra.
Stejně tak vodíkový pohon, tzv auto na vodu. Ovšem zase opět. Velmi drahá výroba i údržba. Všechno to chce jen drobnost. Jednoho chytrého člověka, co by to levně vymyslel a druhého, co by to levně vyrobil. Ještě si nějaké to desetiletí musíme počkat.
Prozatím by úplně stačilo sjednotit všechny výkonové motorizace na jedinou a snížit spotřebu paliva na možné maximální minimum. Motor s litrovým objemem o výkonu 80kW a max rychlosti 140km/h se spotřebou 1,4l/100km, by mohl být naprosto vyhovující alternativou pro přemisťování z bodu A do bodu B. Samozřejmě, souhlasit se mnou nemusíte.
Je až s podivem, kolik obyvatel je závislých na sledování TV. Chápu nemohoucí penzisty, pacienty upoutané na lůžko, děti bez řádné výchovy a vlastní fantazie, případně jiné ubožáky.
Osobně na nějaké sledování TV nemám čas. Občas se sice juknu na nějaký zajímavý historický či přírodopisný dokument, není to však cílené. Jde spíše o náhodu.
Jistě, před mnoha a mnoha lety jsem se nepravidelně podíval na nějaký ten starý film, ovšem s nástupem komerčních stanic mi došlo, že sledování médií ničí vlastní názor, zkresluje pohled na všechno, co se okolo děje a likviduje lidskou osobnost, jako takovou.
Když v práci od svých kolegů slyším, co předchozí večer v TV viděli nebo co se dozvěděli ze zpráv, dochází mi, proč se zvýšila mj i dětská kriminalita. Poslouchejte chvíli mládež, jak a o čem se spolu baví. Kromě hrubých vulgarit, velice často jsou slyšet výhrůžky mučení, osobní fyzickou likvidací nebo zapálením domu či bytu. Fyzické napadení vrstevníka na zastávce a okradení, je též vidět denně. Přivolání příslušníků PČR je k ničemu, jelikož si se situací neví rady. Prý se jedná jen o dětské pošťuchování, což nic neznamená. Teprve až když z někoho teče krev, problém pořeší napomenutím, případně oznámením rodičům eventuálně OSPOD.
Tak se ptám.
K čemu je sledování televize, když úplně stačí dojít si na nákup. Když nezažijete adrenalinovou situaci v MHD, určitě vám nějaký zážitek poskytnou bezdomovci nebo pokladní v nákupním centru.
Tak lidí je jako "hraček", takže rady, kterak sobě po domácku vyrobit plyn k ohřevu topení a k vaření, plně chápu. Úbytek obyvatel - kutilů a jejich sousedů, bude mít příznivý vliv na náklady nejen v sociální sféře. A tento způsob výroby plynu dokonce umožňuje i snadné a rychlé odstěhování. Přínos pro kšeftaře s pozemky je zřejmý.
Věděli jste ☝️, že uvnitř 4 tunové hromady odpadků je, díky procesu rozkladu bio materiálu, možno naměřit teplotu až 80°C? Vše zdarma a bez hrozby detonace. Stačí jen pozemek a trubkama prošpikovaná hromada páchnoucího odpadu. V potrubí kolující médium pak ohřeje ústřední topení vašeho obydlí. Teplo vám bude, i když se do hromady zahrabete. 🤔Teprve až nyní mi dochází základní podstata hromad páchnoucích odpadků v lokalitách s vyšší koncentrací hnědého obyvatelstva. Bohužel, konečný efekt vždy zmařen nařízením hromadu odstranit.
Drobná paralela: Špína do tří centimetrů hřeje. Pokud je vrstva silnější, odlupuje se samovolně.
Prostě to bude vypadat, jako by vozidlo řídili dva poláci, či pražáci, případně ostraváci eventuálně ústečáci ve smyslu, jeden hot a druhý čehý.
Pokud si systém umane, že jedete moc rychle, znemožní vám zrychlit. A když nabude přesvědčení, že nejste správně mezi bílými čarami, tak to prostě neovlivníte a třeba při předjíždění se s volantem prostě budete prát a pokud systém usoudí, že asi opravdu chcete změnit směr jízdy, uvolní volant právě ve chvíli kdy budete silněji tahat volant vlevo a skončíte v pangejtu na druhé straně vozovky. Bonus - rána do ksichtu pytlem z airbagu a radost, že máte ve vozidle prvky, které zvyšují bezpečnost vaši i spolujezdců a splňujete výbavou vozidla, veškeré nesmysly pocházející z mrkvových hlav v Bruselu.
Já vlastním trojkové BMW a různých čidel a hlídačů v něm je nespočet, možná i v sedáku bude nějaké čidlo měřící hladinu methanu nebo sirovodíku, aby náhodou nedošlo v kabině k výbuchu. Možná je v palubce namontována automatická paže s pěstí, která mi při zapalování cigarety vyrazí cigáro z tlamy. Nezjistím, dokud nezkusím. Vše pro větší bezpečnost osádky a provozu na silnicích.
Spíš by se mělo uvažovat o hlubokých psychotestech v autoškole pro všechny uchazeče o ŘP, včetně nárazových testů. Každý uchazeč po hodině jízd, by byl povinen v technicky a mechanicky odpovídajícím vozítku, vybaveným všemi základními bezpečnostními prvky (bezpečnostní pásy airbagy), najet v rychlosti 50km/h do betonové zdi. Zážitek na celý život s dostatečnou náplní v trenkách či tangách. Novopečení řidiči, by už nebyli takoví frajeři ani psychopati.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nejsem sice v oboru chemie vzdělán, ale když zaslechnu označení ČPAVEK, okamžitě vím že jde o velmi nebezpečnou chemikálii. Vdechnutím této složky člověk minimálně riskuje celoživotní poškození plic a horních cest dýchacích. Nebyl čpavek náhodou jednou ze složek bojových plynů první světové války a nebyly tyto plyny náhodou mezinárodně zakázány? Jen se ptám. Není čpavek mimo jiné vysoce reaktivní vůči kovovým materiálům (Fe, Cu aj)? Při náhodném úniku, nebude okolí ohroženo únikem čpavkových plynů a kapaliny, jako takové? Není čpavek veden jako žíravina? Opravdu se jenom ptám. Možná zplodiny budou v exhalacích motorů minimální nebo nulové, ale jak to je s uskladněním při vědomí a znalostech, jaké má tato chemikálie vlastně vlastnosti? Při úniku současných paliv jsou ohroženy "pouze" spodní vody. Mám za to, že i přes možnost zachování spalovacích motorů, jsou bezpečnostní rizika několika násobně vyšší než nějaké výhody.
Článek má hodnotu řečí pavlačové drbny. Informační sdělení je absolutně nulové.