Dynamika byla u předchozího motoru (150k) podprůměrná a obávám se, že u nového motoru (136k) to bude katastrofa. Zrychlení na stovku kolem 13s a vlažné pružné zrychlení za přítomnosti monotónního vytí vysavače toto jinak velmi povedené auto totálně pohřbívají. Nejsem si jist, že klady u auta za 1.0-1.2 mil toto převáží. Je to škoda, Subaru umělo skvělé motory. I ten 2.5l, co dávají do Outbacku, by byl důstojný. Ale bohužel.
"Předjíždění je manévr, při němž rychlejší dopravní prostředek či jedoucí osoba objede pomaleji jedoucí dopravní prostředek nebo jedoucí osobu a zařadí se před něj."
Z toho plyne, že jestli jedu vpravo, dojedu a následně předjedu auto vlevo a nadále pokračuji vpravo, NEJEDNÁ se o předjiždění. Věřím, že by se to dalo obhájit.
Už jsem se lekl, že se nedočkám hlášky "český zahrádkář" a Škoda Superb.
To je totiž již tak ustálené spojení, že je vždy jisté jeho vytažení dalším a dalším bulvárním pisálkem, který sám sebe nazývá motoristickým novinářem.
A ty miliony čínských "aut", která válcují evropský trh, to už snad ani nestojí za komentář.
Opravdu bulvární odpad...
Máme ji 2,5 roku. Jízdně je znát, že je klidnější v zatáčkách a na nerovnostech díky víceprvku vzadu. Motor je opravdu lety vypilovaný, tichý a táhne krásně od 1.500 otáček. Bohužel je mnohdy převodovkou podtočený a kolem 1.200-1.400 otáček toho moc nepředvádí. Trochu to řeší sportovní režim, který ale pak zbytečně drží otáčky výš a chvíli trvá, než spadnou. S autem jezdí více manželka, většinou bohužel kratší trasy. S tím souvisí i jedna docela zásadní věc, a to je filtr pevných částic. Docela mě překvapuje, že p.Žák, kterého mám opravdu za odborníka, na toto neupozornil. Pokud auto jednou za čas (cca 5.000km) neprotáhnete, spadne do režimu potřebné regenerace, nechce se mu jet a spotřeba je dvojnásobná. Je pak potřeba projet ho po dálnici 20-30 km v lehce zvýšených otáčkách (2.600-3.000) a poté proběhne regenerace. Jinak spotřeba překvapivě dobrá - kolem 6l/100, na delších trasách kolem 5.5l. Určitě se neloudáme, ale plynulá jízda na hranici limitů tomu autu svědčí. Bonusem je věčně zmiňovaná prostornost a velký kufr. Za mě bych, i přes zkušenosti s řadou jiných aut, do ní šel znovu a přesně s tímto motorem.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
130 koňové auto opravdu nezrychlí 0-100 za 7.7s.
A ta maximálka je při tomto výkonu taky dost podivná...
1 odpověď