Pane redaktore, jeste, ze se automotive byznysem nezivite. Hlavne dle sveho uvazeni neinvestujte vetsi financni sumy, protoze Vas clanek…. Moc rad jsem si ho precetl, jen se nechce verit, ze ho psal dospely clovek.
Ono spoustu lidi take hledalo spojeni ssangyong kyron…. Kdyz byl vyhlasen nejohavnejsim autem na svete a take to neznamenalo obchodni uspech. A verit, ze zacne vydelavat kdyz uvede na trh kupe model za 5-10 milionu, ktery bude jeste navic elektromobil? Zde je tolik varujicich vykricniku signalizujicich neuspech, ze uz nelze hovorit o roztomile naivite. Ale jak vidno, v cele jaguaru jsou podobne smyslejici lide.
Podobnych absurdit je v clanku, potazmo v byznys planu Jaguaru vice a mne osobne je lito, ze prave toto je posledni hrebicek do rakve jedinecne znacky jskou Jaguar byval
Mel jste nechat clanek na 1.dubna
Muj osobni odhad je, ze za par let bude znacka nasledovat prikladu MG… smutny konec, za ktery si muze vedeni samo radou chybnych rozhodnuti a uvah az sokujicim zpusobem odtrzenych od reality, ze pane redaktore :-D
To je krasny clanek, nejdrive se zabyva tim, aby vysvetlil jak je pokuta spatna a nemela byt ulozena, protoze zamestnanci a stroje, kteri byli najati/ zakoupeni na urcitou cinnost nezpusobuji ztraty kdyz ji nevykonavaji a nasledne uvadi, ze pokuta vlastne neni zadnou ztratou pro klimaticke aktivisty… tak proc tedy mate potrebu takovou prkotinu resit?
Ale nejvtipnejsi cast prisla s aktivisty a aktivistkami jdoucimi za svym cilem.. uz uz jsem cekal kdy prijde veta o plneni planu na 130% v dalsi petiletce… vtipne velice do chvile nez si clovek uvedomi, ze tohle muze nekdo myslet vazne, to je desive odtrzeni od reality.
Vazeny pane autore a dalsi, ktere zastupujete, co kdybyste si o problemu neco nastudoval? Misto reseni fosilnich paliv pro vozy plnicimi prisne emisni limity v Evrope s 300 miliony lidi se zabyval zememi s poctem obyvatel presahujich 3 miliardy a neplnicich Parizskou dohodu a na tom bohate profitujicim prumyslem jehoz zisky vedou k jeho dalsimu nasobeni. Chapu, ze muze jit spis jen o Vas zpusob obzivy a je to takto pro Vas snazsi, ale psk se nedivte, ze do te doby budete produkovat clanky, ktere by jste mohli predavat spis stand up komikum nez do objektivniho zpravodajstvi a take se nemuzete divit, ze jste obcanum k smichu. Vic opravdu cekat nemuzete a zivotnimu prostredi tak ve vyskedku vic skodite nez pomahate, jestli vy dokazete zit s timto, tak ja dokazu zit se spalovanim fosilnich paliv, soudruhu.
EV dosahuji vysokych hodnoceni…. Hasici jsou pripraveni…. Takova snuska naprosto nekonkretnich blabolu, ktere maji propagovat neco co se samo zatim prosadit nedokaze…a navic v mnoha ohledech dokonce lzivych… viz postoj hasicu, bezpecnost, cena a dostupnost servisu.
Misto ev si lze dosadit cokoliv od detskeho kola po holici strojek a stale to bude sedet. Kovale kovale, stale se prekonavate a to by si clovek myslel, ze uz na tom nemuzete byt hur.
Je sokujici co Vam vse projde.
Za servis po najeti 65 tis a tedy odecteni nakladu za jednu servisni prohlidku Tesly usetril 110 000, tedy kdyz pripocteme cca 20 tis za servis, jsme na 130 tis Kc… to by me zajimalo servis jakeho spalovaciho vozu by 65 tis od koupe stal 130 tis… Mozna pan Leos Mares by v tuto chvili pomohl a dalsi z vtipnych momentu clanku, ktere me fakt pobavily byla veta, ze u spalovaciho by se uz musely menit desticky, kotouce, oleje 😄 no hlavne pozor na ty oleje! Ty Vam rozbijou pracku. No a jeste,ze v EV se brzdy nemeni zatimco ve spalovacich vzdy na jare a na podzim 😄
Prosim vic takovych clanku kdy clovek vaha jestli je to uz nadsazka nebo jestli to autor mysli vazne
Overeni zde podanych informaci je strasne jednoduche - zajit do autorizovanych prodejen VW, do Porsche, kamkoliv a zeptat se na hodinovou sazbu za praci. K tomu pripocist fakt, ze neautorizovanych servisu, ktery budou ochotni servisovat elektromobil bude bez prehaneni zlomkove procento proti servisum na spslovsky. Proc? Protoze jen malo servisu si muze dovolit poridit vybaveni pro servisovani elektromobilu pro ktere je potreba odlisne vybaveni i pro tak zakladni ukony jako servis klimatizace. Tedy zatimco dosud bylo mozne starsi spalovak servisovat neautorizovane, u EV Vas to zatim donuti navstivit autorizovaný servis kde k zhruba 20-30% rozdilu za hodinu prace je treba pripocist i rozdil autorizovany/ neautorizovany servis. Tedy jedine v cem lze dat autorovi clanku zapravdu - servis opravdu nebude drazsi o 30%- rozdil bude vyrazne vetsi.
Proste dalsi Kovalovinka, tedy slepe prevzaty clanek, ktery vyhovuje naturelu autora, postrada erudovanost a manipuluje s nazorem ctenare.
Kdyz jede automobil o 30-50 km/hod rychleji, vychazeji o tom clanky s fotkou hrisnika a popisem jaky hrozivy flastr za to dostal. Pritom snad neni motorkar a je jedno zdali na skutr nebo silnejsim stroji, ktery by povolenou rychlost prekracoval o mene nez 30-50 km/h. Nechapal jsem jsk je to mozne, ale dnes jsem se docetl, ze jsou k tomu nuceni ridici automobilu a take ze nejoptimslnejsim resenim sporu s ridici jdou ulomena zrcatka a poskozene blatniky, zvlaste pak kdyz tyto spory vznikaji z nebezpecnych siruaci vyvolanych motorkari, kteri se bezohledne cpou do mist ksm se vejdou jen diky prudkemu brzdeni automobilu a manevry, ktere jsou v rozporu se silnicnimi pravidly. Tohle je snad clanek na aprila ne? Pokud toto dotycny mysli vazne, mel by oksmzite prijit o ridicsky prukaz. Neuveritelna nabubrelost a arogance jednoho stareho pana.
Dalsi pokus znameho dezinformatora snaziciho vzbudit zajem o elektromobily. Ono, udaje, ktere chtel vlastne clanek sdelit se daji interpretovat take tak, ze soucasne tempo rozvoje infrastruktury pro nabijeni elektromobilu je nadmerne, neodpovidajicim aktualnim potrebam a tudiz se jedna zbytecne vynalozene prostredky, ktere budou muset zaplatit zakaznici uvedenych firem ackoliv nic z tohoto vlastne nepotrebuji.
Ale uz jsme si vsimli, ze pan Jansky vnima realitu odlisne nez vetsinova spolecnost, jen je smutne, ze tato skupina jedincu ma tim vetsi potrebu prosazovat sva prani cim vice jsou konfrontovany s realnymi fakty… prave tak se chovaji rozmazlene deti
Opet dalsi clanek lzive malujici elektromobily v krasnych barvach, nema cenu stale tyto lzi elektrofilu vyvracet, kdo se o problematiku zajima, vi, kdo ne, tak hledejte presnejsi informace, stejnym demagogickym pristupem a z kontextu vytrzenymi citaty lze ze 40 let stare Tatry udelat ekologicky vuz vhodny pro 22 stoleti. Je to smutne jak mnozi maji stale potreba ohybat realitu, aby prosadili neco co trh z rozumnych duvodu odmita. Neustala trapna demonizace spalovacich aut, ktera o nic lepsi zivotni prostredi nemuze prinest pri soucasnem stavu vedomosti
Pane Kovale velka cast jsou pro Vas 3-4%? Jste si vedom, ze to znamena 3-4 vozidla se sta? Jestli je 3-4 pro Vas hodne, tak lituju Vasi zeny 😄 a vedel jste, ze kdyz filtr nefokonci regeneraci, pokousi se o ni znovu, takze misto straseni nakladnou vymenou staci nejaka delsi trasa. Z celeho clanku jsme se dozvedeli pouze, ze nejaky Koval toho mnoho nevi, zbytecne strasi a ma ho maleho, dekujeme za clanek, ktery ma cenu zlatu
Chudacek, poctivou praci a skudlenim si z ela poctive vydela desitky milionu za rok, coz je zcela bezne a bezne mame zapotrebi schovavat sve skudlenim usetrene penize na ucty mimo CR ve svycarskych bankach. Ze by predchozi odvolani sefa Ikem byl jen boj hodnych sporivych kluku se zcela cistym svedomim?? No samozrejme, ze bude bagatelizovat vsechna zjisteni, kazdy podvodnik i vrah se snazi obhajit, doufejme, ze se rozjede vysetrovani a pan Netuka bude moci u soudu dolozit puvod takovych sum i duvod, proc bylo treba penize odklonit mimo kontrolu ceskych uradu.
Pane Zapale, dle Vaseho nazoru, ktery zde vkladate jako glosu rikate, ze pokud nejste homosexualne zalozeny, nemate pravo nahlas i pouze sdelit svuj nazor, i to totiz staci, aby ho nejaky Zapal dehonestoval. Na druhou stranu, pokud bude homosexual, nadsene mu budete tleskat st bude rikat i delat cokoliv… ptotoze je homosexual, tak muze , trochu dvoji metr. Zatimco on nikoho neurazel, vy jste na nej verejne zautocil, navic z jske pozice? Kdo je Zapal, ze se citi byt zmocnen k vysloveni takovych soudu? Prinejlepsim clovek, ktery skoncil stredoskolske vzdelani, snad i s maturitou a dnes pise pro bulvar. Vyznamna vzdelana odobnost s sirokym rozhledem a zivotnimi zkusenostmi nebo jen nula, ktera hleda zpusoby jak tlacit temata, ktera jsou in aniz by mela mentalni kapacitu sam nejsk zhodnotit kriticky fakta? A jeste takovy slovni prijem nazve glosou, aby clanku zvysil vaznost a sobe ve svych oci sebevedomi, bohuzel uz chybi inteligence na to, aby videl za hranici trojciferneho IQ. Typicky obraz soucasne doby
Pane Novaku, jestli je to skutecne Vase jmeno, mozna si vzpomenete jak se driv na facebook davaly statusy…. Dnes, kdyz clovek zabrousi zpet, stydi se za to co pred 20 lety napsal…. Vas clanek je jedinecnym vhledem do budoucnosti a jiz nyni se muzete pripravovat…. Prosim vyfotte si to, abyste za 20 let pochopil jak smesne pro ostatni vypadate jiz ted…😄 vtipna snuzka lzi - vypichnu jen jednu - kdo se zajima o automobily vi, ze starost nepusobi cetnost pozaru, ale obtiznost a uhaseni. A ze je cetnost u spalovacich vozu vyssi? Vzhledem k tomu ze elektrickych vozu je zlomek procenta vozu spalovacich? Elektricke jsou take vyrazne novejsi nez prumerny vek spalovacich? A kolikrat casteji ze hori spalovaci dle Vaseho clanku? - jste si vedom, ze jste primymi argumenty prokazal, ze elektrovozy hori mnohem casteji nez spalovaci? 😄
Prosim vic takovych clanku, clovek se rad pobavi
Opakovane clanky jednoho autora nabadajici k ruseni Benesovych dekretu a vraceni stavu pred rokem 48, pane Zieglere, Vase zaujatost je skutecnou drzosti urazejici obyvatele suvereni Ceske republiky
A proto, ze zijete v bludu, ze jste v pravu, pak by od Vas bylo fer vydat take serii clanku o nutnosti odskodneni obcanu cele zeme za zpusobene hruzy a odcizene majetky Vasimi spoluobcany za valky
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Zajimave by bylo zjistit jake odmeny dostavali namestci a primari, kteri ji tak intenzivne podporuji a odkud ty penize pochazeji, mozna by to osvetlilo mnohe.
3 odpovědi