Tmavá pleť mi nevadí. Když ale místo přírodní krásy vyhraje um chirurga, je čas to zrušit. Už jen přijmout chlapa jako účastníka ženské soutěže miss je na pováženou. Nechci se nikoho dotknout, ale je to jako chlap v ženském boxu, který si tabletkami lehce sníží testosteron. Holkám, co s ním boxují se to moc nelíbí. Nedivím se. Nemá tam co dělat. Ale vedení soutěže je to putna.
Ta představa, že je moje dcera taky influencerka, mě úplně děsí, když teď vím, co to vlastně znamená.
Ta se musí v životě tak strašně nudit. Nebo vlastně ne. Teď bude trénovat na nový rekord. Bez přestávky každou zhruba minutu a půl jednoho chlapa. To nestihne skoro nikdo. A když jo, tak jediný pocit pro chlapa bude smrad spálené gumy.
Jdu si koupit novou zimní bundu a jeden z požadavků jsou i skryté reflexní prvky. Nenápadné pásky ve švech, drobné odrazky a podobně by měly být na všech bundách a kabátech povinné. Chlapa v hubertusu a montérkách si za šera a za tmy na silnici ani nevšimnete. Stalo se mi mockrát tady v obci, že jsem projel kolem chlapa u krajnice a všiml si ho až ve chvíli, kdy bych stačil jen zařvat, kdyby udělal krok stranou.
Neomlouvám šoféra, jen si myslím, že za 40 let dobré služby je podmínka adekvátní trest. To vědomí, že někomu ublížil s ním zůstane celý zbytek života. Řídit by měl dál, protože to umí. Zákazem potrestají i MHD, protože přijde o zkušeného šoféra.
Když jdu pres silnici, čekám na oční kontakt a jasné znamení šoféra, že mohu jít na přechod, protože o mě ví a vždy za to poděkuji. Sám jako šofér vídám lidi, kteří mi vlezou do cesty bez rozhlédnutí a klidně se šourají zahleděni do telefonu v dlani.
Mimochodem, například doktor svou chybou za život pošle do penálu desítky lidí.
Seberte značky EL Plugin H a uvidíte, kolik jich ubyde. Opravdu elekrovozů je u nás směšně málo. Když přijede do města PIH třeba z Kolína, tak baterku dávno vyplácal a drandí vesele na ropu, ale parkuje všude grátis. U rezidentů je to podobné. Na ulici není pořádně kde nabíjet a kdo má v Praze RD, má tam mnohdy i garáž, takže tihle lidé modré zóny nepotřebuji platit. Pokud se tedy mluví o zvýhodnění bezemisních vozů, jsou to jen a pouze EV, jejichž emise se přesouvají z města do komínu elektrárny. U majitelů FVE pouze v zimě.
Auto vypadá hezky, start na 1,3 mio je na vůz z Francie poměrně odvážná cena. Škoda těch 400V.
Sice se svým autem na naftu ujedu 1400 km na nádrž, ale bateriových 750 je skvělé číslo. To by letní realita mohla být kolem 600 a zimní tak 400 km. Jak si novinka povede, to ukáže budoucnost. No a když se to bude prodávat stejně blbě, jako EV Toyota, tak si 500 kousků koupí státní zaměstnanci jako služební auta a bude zase veselo.
Myslím, že investor měl před uzavřením výběrového řízení udělat malý testík. Umístit na pár dní do všech barů i jiné pivo z nějakého regionálního menšího pivovaru za stejné peníze. Po pár dnech by viděl, po čem zákazník opravdu sáhne. Já bych si osobně nekoupil nikdy Staropramen. A uvítal bych možnost volby. Ředěné Europivo, nebo poctivě vařené jiné pivo.
Vždyť to auto je vysloveně ošklivé. Čumák ještě jakž takž. Směs Škody, Hyundaie a ještě čehosi. Ten zadek vypadá jak připrcatělá stará komunistická Dacia. Ta kola bez mezer u Blatníků jsou taky hrozná.
K čemu takové představy vlastně vznikají? Proč ztrácet čas něčím, co reálně nespatří světlo světa?
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Kritici, trhněte si nohou. Nežijete s ním. Někdo je cítit hodinu po sprše a někdo je v klidu i po týdnu. Pokud to není potřeba, není nutné si denně odstraňovat přirozenou ochranu těla a vysoušet si pleť mýdlem.