Jezdím jak na kole, tak autem. I pěšky mnohdy vyrazím. A vím jedno. Není to o cyklistech. Je to o lidech. Hlupák zůstane hlupákem na jakémkoliv prostředku. 2 i 3 kola vedle sebe na silnici, hrozen lidí na silnici, šofér na padesátce jede 70. U nás cestou na vlak vídám auta jedoucí možná 80tkou (je tu značka 30), není tam chodník, chodí tam děti do školy, lidé pěšky na vlak... Prostě použití mozku mnohé bolí natolik, že ho nepoužívají.
Nechci se té ženy nějak dotknout. Ať si chodí v čem chce. Klidně v igelitce, nebo nahá. Ale čím vlastně vyniká, že nám jí tady předhazují? Vím zatím jen to, že režíruje nekoukatelné filmy.
Autor článku pak laclovým kraťasům říká model. Tomu taky nerozumím. Model je každý hadr, který na sebe vezme žena? I šortky z Temu?
Smutné je, že se to výpalné vůbec platí. Rezidenti by neměli platit vůbec nic. Jenomže radní mají svou hlavu. Slavata a Martinic ji měli taky.
A když jedu na 2 hodiny do Prahy s celou rodinou, raději zaplatím parkování auta v centru, než platit 4x jízdenku tam a 4x jízdenku zpět plus parkování u metra. Ušetříme tím stovky korun a Praze se fakt neuleví. Všechno, co se v dopravě v Praze za posledních X let událo je blbě.
Hlavní tahy pod zem, metro na letiště, obchvat celé Prahy se šesti proudy, parkoviště P+R zdarma, prostě něco, co uvolní silnice v Praze. Za posledních 30 let se neudělalo skoro nic. Jen se za všechno platí. Rezidenti taky platí, ale nemají kde zaparkovat stejně, jako v době, kdy to bylo zadara. Takže smysl placení je jediný. Vytáhnout z lidí prachy a za ně jim nenabídnout vůbec nic. Prostě výpalné.
Mám takový pocit, že cena benzínu u nás nemá s cenou ropy nic společného. Ceny stoupají už když se objeví zpráva, že ropa půjde nahoru. Ceny klesají až když se ropa cenově pohne o 30 procent dolů a uteče asi tak měsíc a půl, po který mají pumpaři údajně dodávat skladové zásoby za vyšší nákup.
V pátek jsem tankoval naftu v Horních Počernicích za 29,90 a v neděli jsem viděl u pumpy na D11 naftu za 38.90. je tenhle rozdíl normální? Přijde to někomu v pořádku?
Bohajeho. Odsuďte ho a zavřete, nebo to už někam zahoďte, zaarchivujte a běžte dál. Vždyť jste všichni k smíchu. Soudy, protivníci z řad politiků i běžní lidé. Jedni ho hájí, druzí pomlouvají, ale nikam to nevede.
Úplně vidím jak se v roce 2125 projednává s prapravnukem kauza dotace ČH.
Pekarové se to taky hodí do krámu. Národ ji zrovna nemusí. Když máme my na krku skandál, tak otevřeme před volbami i ten Babišův. Čekal někdo něco jiného?
Té paní není 35. Nevím kdo to je, ale je jí o deset víc. A pokud je jí opravdu 35, tak má smůlu na geny, nebo kouří, chlastá a bere něco moc nezdravého.
A chce-li dítě, motýlci nestačí. Potřebuje ptáčka s kvalitním spermiogramem.
Přeji jí opravdu upřímného muže. Brzy zjistí, že upřímnost je sice krásná, ale velmi nebezpečná vlastnost. Jsem střelec. Vím, co říkám 😃😃
Hodně blbý test. Proč by měl znalec vepřového masa vědět jak se jmenuje americké jídlo, jak se anglicky říká žebrům a podobně? A to nemluvím o tom, že název Rib eye se váže hlavně k hovězímu masu.
Víte milí autoři, že to má bezpochyby svůj název i v němčině, japonštině, švédštině a v dalších stovkách jazyků? Například v češtině. Ale chtít po autech, aby znali vysoký roštěnec je asi moc složitý úkol. Pozor, svůj název to má i v mrtvých jazycích, jako je třeba latina, aramejština a podobně.
Mluvte v Čechách česky. Ne anglicky. Šiřte mateřštinu. Je to krásný jazyk.
3
Sledujících
0
Sleduje
3
Sledujících
0
Sleduje
Mnoho lidí nemá tušení, co znamená ohrozit a omezit a kdy je co povoleno a kdy není. Boží je, když mi do cesty na hlavní vjede ctihodný děd, je dostatečně daleko, takže chápu, že tam vjel, ale jaksi zapomene použít plynový pedál a tak ho dojedu a musím na jeho čtyřicítku zpomalit až do okamžiku, kdy ho mohu předjet.
Další častý nešvar je, když čekáte na vedlejší a zleva se řítí vůz. Dáváte mu přednost a on metr před křižovatkou dupne na brzdu, vyhodí blinkr a odbočí. Už jsem v té křižovatce nemusel deset vteřin smrdět. Kdo zná příjezdy na hlavní v Nehvizdech, bude vědět jak obtížné je se na tu hlavní ráno dostat.
Lidé jsou prostě neomalení, lhostejní a za volantem cestou do práce i z práce musí vyřídit spoustu mailů.
Rozhodně kvituji pokutováni nebezpečného předjíždění. Avšak nachytání a dokazování nebude snadné. Ani časté.