Snížení emisí z individuální dopravy je jeden z bodu GD, ke kterému jsme se jako člen EU přes nasi politickou reprezentaci zavázali. Choďte k volbám do Evropského parlamentu nebo si pak ani nestezujte..., protože na to nemáte nárok. Další jsou teď bohužel až v roce 2029. To už i těm méně bystrým dojde, že stará auta dostane ze silnice právě tato policajtska grupa a v cyklu 2 let průběžně i STK na ,které stát hezky po cesku zaklekne ,tak jak nikdy dřív... Benzín, nafta již za pár let po 50 - 60,- / litr. Tak ,aby nejlevnější individuální dopravou bylo elektrické auto bez dotaci pro soukromé osoby. Jehož pořizovací cena neklesne. Takže nové auto bude pro lidi 1.000.000,- plus... Běžná auta zatím dorovnaji cenu elektrických. Protože už od příštího roku - 2025, budou automobilky platit EU pokuty z každého gramu emisí nad stanoveny limit i u nových vozidel. Náklady, které samozřejmě přenesou na kupující. Je to jednoduché a jen hlupak to nevidi... Nikdo Vám nebude zakazovat jezdit nebo vyrábět konvenční auta... jednoduše vše se vyřeší tím, že se prostřednictvím emisních povolenek pro domácnosti v rámci EU zdraží paliva. Takže buď se bude muset Evropa radikalizovat a postavit se otevřeně proti zeleným rudochum a nebo se nechá ekonomicky zničit.
A pro ty co jim to pořád nevychází jako výhodné má už EU recept v podobě emisních povolenek pro domácnosti. Litr benzínu nebo nafty zkrátka bude od roku 2027 stát tolik ,kolik bude potřeba, aby jste se doma dopocitali, že je elektrické auto výhodnější než to vaše současné. Ty opravdu staré auta lidem už začíná brát nová kontrolne emisní složka policie a část lidí to vzdá ekonomicky "dobrovolně". A tím se sníží emise , tak jak se k tomu ČR v EU unii zavázala. Omezení individuální dopravy je slušně řečeno to, že tak 1/4 lidi musí v nejbližších letech přijít o auto, jen se nikomu nehodí do krámu říct to zcela otevřeně.
Přece stačí ještě alespon rok "držet basu"... Přesně vědí kolik lidí čeká letos a hlavně příští rok konec fixace... Věřím, že pro generální nebyl problém se na tom někde na golfu v klidu domluvit. 1.000.000 u ČS úrok 2.286,- Kč měsíčně... Nově se sazbou 5,09% pro banku krásných 4.445,- úrok měsíčně. Tak to je pro banku samozřejmě super, že... Naštěstí mám možnost to doplatit, takže to za rok udělám. O toto fakt zájem nemám. Vlastně je tam z aktuálního pohledu zpětně zajímavý moment při posuzování bonity... S tím můžete požádat o pomoc finančního arbitra.
Každopádně držím palce všem, kteří budou mít o dost větší problémy...
Honza Dvořák
Jen naivní člověk si muze myslet, že jde o dvě koruny. Šlo o to nastavit systém...a to je už teď realitou. Propocitano je to hezky,ale už rovnou v článku se píše,
že bude záležet kolik EU emisních povolenek vydá. Takže klasický přesný výpočet na základě " nepresnych" udaju. Emisní povolenky pro občany EU jsou schváleny od loňska a jen probíhá jejich začlenění do zákonů jednotlivých zemí. Jednoduše se nám už bude palivo zdražovat, tak jak bude potřeba...dokud nebude jezdit dostatek elekro aut. Ukolebavky typu , že se posune konec výroby benzínových a naftových aut za rok 2035 jen manipuluji stádo. Tak ,aby nevznikalo moc nepokojů. Nikdo Vám nebude auto zakazovat,...vyrábět ani používat. To je moc složité. Jednoduše nám bude cena paliva postupně navyšována. 45,- je start a když bude jezdit pořád málo elektrických aut, tak za 60,- , 70,- Cena se bude manipulovat právě prostřednictvím množství vydaných povolenek. Dokud aut ( individuální dopravy) nebude méně a dokud těm co na provoz auta budou mít peníze nepřijde ekonomictejsi pořídit vůz elektrický. Toto vše je od loňského roku schváleno. Řeči vlády o tom, že se bude jednat, zmekcovat...to jsou už jen a jen manévry před volbami.
Jedná se o součást snižování emisí z individuální dopravy. K tomu se ČR zavázala. Nikomu se to do krámu nehodí, tak se o tom zbytečně nemluví. Realita je taková , že cca. 30% lidi o auto přijde v horizontu jednotek let. Bude záležet kolik ekonomicky silných přejde na elekto auto až začne EU manipulovat cenu benzínu a nafty prostřednictvím emisních povolenek pro domácnosti od roku 2027. Částečně se sníží spotřeba, protože lidi omezí jízdy. Někdo si provoz auta nebude moci dovolit a čas snížení emisí je plánovaná i v tom, že se měřením na silnici a nyní už i v pravidelném 2 cyklu STK vyřadí z provozů tyhle vraky. Teď už si to za " dvojku" nebo " trojku" jen tak nezaridi.
Ideální pokud by kamarádi z Brnenska začali platit daň z tichého vína a z toho si financoval Fiala závody čeho chce... Nebo se konečně vrátil domů a založil si tam třeba stát. Počítám, že tak 3/4 těch tržeb z ubytování a občerstvení kterým se tak argumentuje by se účetne stejně ani neodehralo... Každopádně já to z daní které platí financovat nechci. Takže se tak vyjádřímu voleb.
Je zvláštní, že alespoň někdo nezveřejni ten pravý důvod těchto dotací. V principu jde o toto. Podmínkou dotace je držení vozu po dobu 24 měsíců, tedy 2 let. Jde o to, aby okolo roku 2026 - 2027 bylo možné argumentovat směrem k voličům a nespokojenemu davu, že jsou na trhu ojetá elelektro auta. Realita té doby bude , že cenu benzinu a nafty bude již centralne manipulovat EU prostřednictvím emisních povolenek pro domácnosti. Nova elektro auta budou i pro většinu západních domácnosti ekonomicky nedostupná ( ty levná zdraží cla - již dnes bylo otevřeně řečeno nechceme ,aby jste jezdili na benzín a naftu , ale ani levným elektro autem z Číny ) Konvenční benzínové nebo naftove auto vzhledem k tomu, že tou dobou již většině lidi dojde, že litr paliva bude klidně za 3 a když bude potřeba 4 eura nebude jako nové nikdo ekonimicky rozumný kupovat. A tedy ty co v nabídce zůstanou také zdraží k úrovni elektrických. A to bude ten okamžik aktuálně dotovaných aut...Nemáš 1-1,5 mil na nové elektrické auto nebo benzín za 65 Kč / L, podívej můžeš si koupit ojeté elektrické auto... Samozřejmě už nyní jede kampaň, která má lidi " správně " nasměrovat. Začíná se nejen mediálně bojovat s uplacenou STK, měřit emise na silnici... Tahle masáž teprve nastupuje. Průběžně začne vyřazování starších aut z provozu. Jak pri silničních kontrolách policie, tak plošně na STK ve 2 cyklu až na ně stát hezky česky" zaklekne". Na druhé straně se zhorší kvalita paliva další "Bio složkou". Hlavně hezky postupně, ať nejsou nepokoje. A ještě si to všichni zaplatíme z daní formou dotací pro podnikatele
Ano a vysvětlení je úplně jednoduché... Spíš je s podivem, že širší souvislosti nevidí většina, alespoň těch motoristickych novinářů... Je to součást plánu na snížení emisí z dopravy, ke terénu jsme se jako členský stát EU zavázali. Které se docílí mimo jiné omezením individuální dopravy. Aktuálně se skutečně teprve rozjíždí a nastavuje. Časem vznikne dopravně policejní složka, která bude průběžně z provozu vyřazovat samozřejmě auta s upravenou technickou, ale obecně starší emisne náročná vozidla, která zkrátka nesplní policejni měření emisí na místě silnicni kontroly. Takže emisí - rozuměj starších aut zkrátka bude jezdit výrazně méně. V horizontu 3 let zdraží palivo a podle výsledků se bude samozřejmě postupovat dále. Více emisnich kontrol, Více Bio složky 1E5,E10...E15? a samozřejmě průběžně zdrazovat benzín a nafta systémem emisních povolenek pro domacnosti, který je již od loňska schváleny. Tak, aby část lidí o auto zkratka přišla. V nějakém sociálně únosném mixu..., protože protesty nikdo nechce. Částečně tedy ekonomickým nátlakem přes ceny paliva bude část lidí muset autem přestat jezdit či používání omezit případě provoz auta radeji úplně ukončit. Někomu ho vyřadí policie někomu raději už rovnou STK.A ti ekonomicky silnější si zkratka koupi elektrické auto.
Nic zvrátit nechtějí...Dobře vědí, že je to schválené EU od loňského roku a od 2027 to vejde v praxi... Jen nehorázné divadlo před podzimníma volbama pro úplně pitomé kusy. A ještě větší drzost ty keci o dvou korunách... Ale vzhledem k tomu, že 2/3 českých chytráku nemá čas dojít k volbám do Evropského parlamentu není nárok, ani na to si stěžovat... Smutna realita ČR. Možná se za ty tři roky dohodnou na fórech jestli za to může Babiš nebo Fiala 🙂 Takže stručně... Pro ty co si myslí, že se EU rozpadne, Brusel je daleko a podobné moudra... Je schváleny systém, kterým se nejpozději od roku 2027 bude manipulovat cena paliv - benzínu i nafty. Palivo bude stát tolik kolik bude potřeba pro to, aby většina vlezla do MHD, omezila se individuální doprava a ti co na to budou mít si koupili elektrické auto. Turci a spol můžou zajišťovat posunutí konce výroby konvenčních aut kam chtějí...,třeba do roku 2145, když to bude voličům dělat dobře. Všichni hrdinové co by tankovali klidně za 80,- nebo za 100,- Kč litrnež ,aby si koupili to elektoauto budou mít totiž určitě příležitost ukazat jak to myslí vážně a co snesou. Další volby jsou v roce 2029, ale je evidentní, že většina státu unie, které jsme součástí to vidí v duchu výroku von der Leyen, že emise CO2 musí být tak drahé,aby Evropané změnili své chování. Takže jako je tomu už od pravěku přežije ten, kdo se bude umět přizpůsobit. A kdo chce může bojovat s větrnými mlýny co mu peněženka dovolí...
Doufám, že s tady teď nevyjádřuje nikdo z těch 2/3 národa ,který nemají čas dojit k volbám do Evropského parlamentu... Protože se jich to přece netýká...Brusel je daleko, EU se rozpadne a podobné výplody, kterými si to většinou zdůvodni. Je to odsoulaseno emisni povolenky se budou platit. Jen se nyní implementuji do zákonů jednotlivých zemí EU. Tyhle politické klíčky o oddalovani,zmirnovani ...jsou jen opravdový výsměch směrem k lidem. Systém je nastavený a teď - od roku 2027 se bude s cenou paliv hýbat, tak jak bude potřeba. Nejdříve směrem pro rozšíření elekto aut následně pozvolným přechodem z výběru spotřební daně z paliv na elekto mýto. O tom, že ten černý Petr v podobě benzinového nebo naftoveho auta , které bude v rámci EU takřka neprodejné zůstává každému v ruce se snad není nutné rozepisovat. A až se bude tankovat třeba za 60,- Kč litr můžete se utesovat tím, že se ukončení výroby posunulo na rok 2035 nebo třeba i 2135 klidne...,když vám to udělá dobře. To je totiž také téma jen pro stádo.... Jinak další Evropské volby jsou v roce 2029 , pokud by do té doby někomu došlo, že není úplně od věci k nim zajít. Každopádně Leyen je v čele i nadále, rudých zelených v Bruselu možná trošku ubylo...,ale na změnu to rozhodně nestačilo. Tedy dalších 5 let bude ve znamení výroku , že emise CO2 musí být tak drahé, aby evropané změnili své životní návyky.
Jen naivní člověk si muze myslet, že jde o dvě koruny. Šlo o to nastavit systém...a to je už teď realitou. Emisní povolenky pro občany EU jsou schváleny od loňska a jen probíhá jejich začlenění do zákonů jednotlivých zemí. Jednoduše se nám už bude palivo zdražovat, tak jak bude potřeba...dokud nebude jezdit dostatek elekro aut. Ukolebavky typu , že se posune konec výroby benzínových a naftových aut za rok 2035 jen manipuluji stádo. Tak ,aby nevznikalo moc nepokojů. Nikdo Vám nebude auto zakazovat,...vyrábět ani používat. To je moc složité. Jednoduše nám bude cena paliva postupně navyšována. 50,- je start a když bude jezdit pořád málo elektrických aut tak za 60,- , 70,- 100,- ... Dokud těm co na něj budou mít zkrátka nevyjde ekonomicky zajímavé koupit elektro auto. Dále se snížení emisí ke kterému se ČR zavázala bude realizovat částečně tím, že se bude jezdit samozřejmě méně. A část lidí vůbec - pro ně se už teď na našich ministerstvech reálně řeší " dopravní zebracenky ". Cena paliva se samozřejmě propise do ceny všecho ostatního. Stará auta postupně vyřadí ve 2 létem cyklu STK. Představa provozování 15 - 20 let starých aut se stane jen přáním... Tím, že se vyřadí z provozu se samozřejmě sníží emise.Cenu benzínu a nafty pak pravděpodobně navýší i dodatečné navýšení zdanění, protože bude potřeba kompenzovat menší výběr daně z pohonných hmot, tím jak se sníží jejich spotřeba a zároveň bude ještě brzy to zatížit například mýtem za ujeté km elekto auta, které budou preferovana. To přijde až později po jejich rozšíření jako náhrada za spotřební daně ze současných paliv.
Aneb jak opít stádo rohlikem..., možná někdo vybojuje ukončení spalovacích motoru i o pět let pozdeji. Podle diskuse by už měl někdo lidem otevřeně říct, že bez ohledu na určitou změnu po nedavnych volbách bude po roce 2027 v evropské unii průběžně zdražovat palivo. Nikdo Vám nebude výrobu ani provoz auta zakazovat, to je moc složité. Diky emisním povolenkam, které již rudi zelení odhlasovali zdraží benzín a nafta. A to postupně a průběžně a tak jak bude potřeba na tak dlouho dokud část lidí o auto nepřijde, protože si ho nebudou moci ekonomicky dovolit provozovat. A ti kteří budou potřebovat jezdit si zkrátka koupí elektrické. Protože benzín nebo nafta budou stát tolik ,aby vám to nechtěné elektrické auto zkrátka přišlo výhodné. A 50,- Kč za litr bude jen začátek... Samozřejmě vzhledem k omezení spotřeby, kterou to přinese bude potřeba zvýšit spotřební daň aby se kompenzovat výběr. A zároveň bylo na podporu sociálně potřebných, protože se toto propíše do ceny každého rohlíku. Emise se jednoduše sníží tím, že tak čtvrtina lidi o auto přijde. A ti ekonomicky silní přejdou na elektrické. Pokud si někdo myslí, že bude provozovat staré auto, tak pouze v perfektním stavu. O policejnim měření emisí na silnici a u výjezdu z STK se už pomalu začíná psát a samozřejmě bude následně nasazeno ve výrazně větší míře, tak jak bude potřeba, aby došlo ke snížení emisí dle plánu. Tím, že se vyřadí z provozu starší vozidla. A provoz / nákup nového nebude zdaleka dostupný pro každého.
Aneb jak opít stádo rohlikem..., možná někdo vybojuje ukončení spalovacích motoru i o pět let pozdeji. Podle diskuse by už měl někdo lidem otevřeně říct, že bez ohledu na určitou změnu po nedavnych volbách bude po roce 2027 v evropské unii průběžně zdražovat palivo. Nikdo Vám nebude výrobu ani provoz auta zakazovat, to je moc složité. Diky emisním povolenkam, které již rudi zelení odhlasovali zdraží benzín a nafta. A to postupně a průběžně a tak jak bude potřeba na tak dlouho dokud část lidí o auto nepřijde, protože si ho nebudou moci ekonomicky dovolit provozovat. A ti kteří budou potřebovat jezdit si zkrátka koupí elektrické. Protože benzín nebo nafta budou stát tolik ,aby vám to nechtěné elektrické auto zkrátka přišlo výhodné. A 50,- Kč za litr bude jen začátek... Samozřejmě vzhledem k omezení spotřeby, kterou to přinese bude potřeba zvýšit spotřební daň aby se kompenzovat výběr. A zároveň bylo na podporu sociálně potřebných, protože se toto propíše do ceny každého rohlíku. Emise se jednoduše sníží tím, že tak čtvrtina lidi o auto přijde. A ti ekonomicky silní přejdou na elektrické. Pokud si někdo myslí, že bude provozovat staré auto, tak pouze v perfektním stavu. O policejnim měření emisí na silnici a u výjezdu z STK se už pomalu začíná psát a samozřejmě bude následně nasazeno ve výrazně větší míře, tak jak bude potřeba, aby došlo ke snížení emisí dle plánu. Tím, že se vyřadí z provozu starší vozidla. A provoz / nákup nového nebude zdaleka dostupný pro každého.
Podle diskuse by už měl někdo lidem otevřeně říct, že bez ohledu na určitou změnu po nedavnych volbách bude po roce 2027 v evropské unii průběžně zdražovat palivo. Nikdo Vám nebude výrobu ani provoz auta zakazovat, to je moc složité. Diky emisním povolenkam, které již rudi zelení odhlasovali zdraží benzín a nafta. A to postupně a průběžně a tak jak bude potřeba na tak dlouho dokud část lidí o auto nepřijde, protože si ho nebudou moci ekonomicky dovolit provozovat. A ti kteří budou potřebovat jezdit si zkrátka koupí elektrické. Protože benzín nebo nafta budou stát tolik ,aby vám to nechtěné elektrické auto zkrátka přišlo výhodné. A 50,- Kč za litr bude jen začátek... Samozřejmě vzhledem k omezení spotřeby, kterou to přinese bude potřeba zvýšit spotřební daň aby se kompenzovat výběr. A zároveň bylo na podporu sociálně potřebných, protože se toto propíše do ceny každého rohlíku. Emise se jednoduše sníží tím, že tak čtvrtina lidi o auto přijde. A ti ekonomicky silní přejdou na elektrické. Pokud si někdo myslí, že bude provozovat staré auto, tak pouze v perfektním stavu. O měření emisí na silnici se už pomalu začíná psát a samozřejmě bude následně nasazeno ve výrazně větší míře, tak jak bude potřeba, aby došlo ke snížení emisí dle zavazku.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Vzhledem k počtu těch rentieru z naších daní není ten státní rozpočet zase až tak strašný vlastně.