Já měl za to, že řízený je jen jeden z těch vlaků a druhý je buď tažen nebo řízen společně s tím prvním ve vícečlenném řízení. TUDÍŽ, když se rozpojí, tak ten zadní přestane být řízen, tudíž by se měl sám zastavit. 🙂 Já jsem to, že jsou to dva spojené vlaky pochopil už ze znění článku. Jen, pokud ten druhý vlak je řízen druhým strojvůdcem, nebo se z nějakého obskurního důvodu při roztržení nezabrzdí, tak jsem nevěděl, že to tak funguje ^^ :3
Ty vysoušeče byly v roce 1997 nakoupené a samosprávy je půjčovaly potřebným. Pak putovaly v dalších letech dal podle potřeby. Ale kdepak jsou dnes? Proč bych si měl kupovat vlastní vysoušeč, když už je stát nakoupil?
Ty dávno zrezli!
Stát umí pouze nakupovat, ale neumí o majetek pečovat.
To je přeci známý věc.
Aha ok, No v NYC 250 tisíc není za takový terno, je to po zdanění tak 150 - 160 tisíc čistého (miluju jak Američané pořád říkají, že v Evropě máme mega daně, přitom oni platí jen o maličko míň, ale nic za to nemají), nájem vyjde na 4 - 5 tisíce měsíčně (nebo třeba za 2 - 2,5 když bude mít spolubydlící, což vzhledem k tomu, že jen pracují a nejsou nikdy doma asi smysl dává) a další 2 tisíce je stojí kokain 😄, aby to vydrželi, takže ono jim zas tolik nezbyde.
Nejlepší na platech např. úředníků a státních zaměstnanců v USA je na tom ale to, že jsou to veřejné peníze a ty podléhají ke zveřejnění. Pakli si člověk dokáže udělat takovou rámcovou představu.
Takže zde je např. tabulky mezd pracovníků Public Works jednoho města.
Odkaz =
Tak jsou věci které by obec asi měla zajistit a jsou věci které by vůbec neměla dělat.
Ať obec zajistí kontejnery a jejich odvoz, i kdyby tam dával kdokoliv místní cokoliv.
Ale zajišťovat vysoušeče pro soukromé obydlí považuji za naprosto zbytečné. Ať to zajistí pojišťovny v rámci krytí pojistky, a ev. ať si je každý koupí, a nebo pronajme.
A jako mluvit o balené vodě a potravinách to ať zajistí armáda pro první tři dny v rámci KDP, ale pak již každý za své.
Od toho jsou pojistky, a každý svéprávný který vlastní majetek ví, že se o majetek musí starat a nebo být připraven. A zcela jistě když je v záplavové oblasti.
Prosím vás, 120 hodin týdně, je 18 hodin denně. A kde je jídlo a spánek? Takovou zátěž by vydrželi maximálně měsíc, poté by to s nimi stoprocentně seklo.
Ti lidé takto pracují max. deset (10) let. Málokdo vydrží, a chce pracovat, déle.
Pak jdou jinam, buď do "důchodu" jako investoři a nebo jako poradci do firemních korporátů, protože mají něco navíc co většinou např. český střední management nemá, to jsou prostě zkušenosti a odhodlání "propotit triko" za šéfa.
A to vše bez hulákání a bossingu což zase čehouni používají.
Věřím, že neřízené části roztržených souprav se samy zabrzdí, protože ztratí tlak v brzdách. Nemohlo se tedy nic až tak tragického stát. Kdo to víte lépe mě kdyžtak opravte.
To jsou dva samostatné vlaky.
Jsou spojeny kvůli tomu, že je v nějakém jiném městě, jiné prefektury rozpojí a jeden jede vlevo a druhý jede vpravo.
Takže se nerozpojili vagóny!
To opravdu myslíte vážně? To, že jí to nenapadlo, neznamená, že bude mačkat tlačítka okolo sebe bez rozmyslu. Už to, že to poprvé nevyšlo a zkusila to v další místnosti svědčí o úmyslu. Požární tlačítka jsou výrazná a označená, navíc se musí nejdřív rozbít sklíčko, aby šlo tlačítko zmáčknout. Není nutné mít u tohoto tlačítka další ceduli na co všechno je napojeno. Prostě toto tlačítko je určeno POUZE k nahlášení požáru a jeho zneužití je trestné a jak je vidět, tak může způsobit také obrovskou škodu. I kdyby očekávala "jen" poplach, přijde vám to v pořádku??? Asi byste měl méně koukat na filmy a více přemýšlet.
A co když tam viděla požár!
Stačí aby toto řekl její advokát.
A teď dokaž opak.
U nas v praci to funguje tak, ze v pripade vyvolani pozarniho poplachu se musi zodpovedna osoba na zaklade kamer a dalsich technologii rozhodnou do x minut, zda pozar potvrdi, a pak se spusti protipozarni opatreni. Pokud obsluha do x minut nereaguje, spusti se to taktez automaticky samo. Nicmene 1,7 mil mi neprijde takova zavratna castka, aby stalo za to mit a udrzovat takova opatreni. Slecna..by si to mela zacvakat a makat jak mourovata, pokud na to nema.
Nemá šanci to nikdy zaplatit.
To je suma kterou 95% lidí nikdy volnou mít nebude.
Jediná varianta jak to uhradit je, a to pouze v okamžiku že má nějaký majetek, jeho prodání, a v tu chvíli máme z té holky sociální případ který bude závislý na dotacích a dávkách.
Podle mě je to jednoznačná chyba toho kdo to navrhl.
Jedna věc je to, že na tlačítko které je umístěno na místě kam se může dostat veřejnost, tzn. nepoučený laik, tak musí ten kdo to navrhnul udělat takový systém aby nemohlo dojít k neatorizovanému spuštění.
K čemu to přirovnat, nevím je plno případů, ale např. když utíká zloděj také musíš zavolat třikrát stůj (stůj - stůj - stůj) a teprve pak pálit, a přesto se snažit ho nezabít.
Nebo kdyby jsi zmáčknula ve vagónu nouzové tlačítko v metru na zastavení a otevření dveří, a vagón by nelogicky otevřel dveře ještě před jeho zastavením.
Prostě podle všech znalostí by mělo tlačítko sloužit pro zvonek a vyhlášení poplachu, a předání informace na EPS. Dále by EPS měl vyhodnotit z dalších senzorů kde hoří a tam ev. automaticky spustit hašení, ale pakliže žádná detekční čidla nedetekují kouř apod. tak to nesmí to hašení pustit. prostě klasický podmíněný rozhodování. Nicméně hasiči, kteří by již měli být na výjezdu, by měli mít plně kontrolovaný přístup na aktivaci hašení, stejně jako strážný.
Zde si někdo prostě odfláknul práci, a nebo byla špatně zadána.
Potrestána by holka měl jistě být.
Nicméně ten co navrhl systém, kdy kdokoliv může samostatně způsobit tak vysokou škodu, by měl jít sedět.
Jako vypustit na jedno tlačítko celou dávku 716Kg!!! je nezodpovědné od architekta bezpečnostního systému.
Buď to má být na klíček (to by bylo ideální), a nebo to má zvonit pouze jako alarm. Určitě tam mají hlídače který následně může aktivovat plnohodnotně.
Je to celé šaškárna.
Zrovna evropskou komisi buď zrušit, a nebo mít v čele pouze odborníky.
Síkela není v žádném případě odborník!
Odborník nesmí být politicky angažovaný.
V žádném případě nikdo z východní států nedostane obchod ani průmysl a nebo energetiku (netuším jaké jsou komise) to si vždy nechá Německo a Francie, ev. itálie nebo Polsko.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To chcete srovnávat silnici po které jezdily koně s dálnici po které projede x tisic kamionu denně?
1 odpověď
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Protože asi toto:
Odkaz
Ale to je docela dost známé.