chtěj je zakázat, protože vozí nejlevnější verze často bez základních bezp. prvků.. tedy: 1. Chybějící prvky aktivní a pasivní bezpečnosti
Kei vozidla často nemají systémy, které jsou v USA povinné, jako například:
Airbagy.
Elektronickou kontrolu stability (ESC).
Antiblokovací brzdový systém (ABS).
Vozidla nejsou navržena tak, aby splnila americké crash testy (např. od NHTSA). Mají tenčí konstrukci karoserie a méně odolné deformační zóny, což znamená horší ochranu pasažérů při nehodách.
Kei auta mají omezenou šířku (maximálně 1,48 m) a hmotnost, což může znamenat, že jsou méně stabilní při vyšších rychlostech.
Použití lehkých materiálů a menších motorů může snižovat jejich odolnost při kolizích.
Kei trucky obvykle nejsou homologovány podle Federální normy pro bezpečnost motorových vozidel (FMVSS), což je základní požadavek pro provoz vozidel na amerických veřejných komunikacích.
Kei vozidla mají obvykle maximální rychlost omezenou na 60–80 km/h. Tím mohou představovat riziko na dálnicích a silnicích s vyšším rychlostním limitem.
Koukáš se na to pohledem Evropana!
Heslo: "zákazník, náš pán" dávno neexistuje.
To mohlo platit když majitel krámku sám prodával, ale v okamžiku kdy je tam obsluha, tak tam není kvůli zákazníkovi, ale kvůli tomu že musí doma zaplatit složenky.
Jakmile by prodavačky mohly složenky uhradit bez obsluhování, tak tam nikdo neprodává.
Takže zde platí mnohem přesnější pravidlo typu win-win, a toto pravidlo nemá zákazník šanci ovlivnit, protože se týká vztahu zaměstnavatel - zaměstnanec. Tedy kromě USA a všude přítomného dýžka.
Jednání poradců a jeho nohsledů je minimálně nemorální, ale je spíše otázkou zda nebylo trestné, a zda neohrozili bezpečnost USA.
Podobné principy by měli být u všech volených funkcí.
Dnešní papaláši se často pasují do vyvolených pozic, do novodobé šlechty a nebo panovníka, ale tak to tedy není.
Protože šlechta se musela o své majetky starat a ještě předtím je musela získat.
A panovník by mnohdy svržen, a v lepším případě padl v boji.
“ si vis pacem para bellum”
To platidlo už ve starém Římě, plati to a bude to platit
Jasně, ale Řím měl své legie, které se živili na dobytém území a do Říma nesměli.
Kromě toho, Řím používal hlavně úplatky viz. např. Attila, a nebo nějakou formu poplatků za "ochranu".
Ale principiálně souhlas, měli by jsme být schopni v rámci obrany být tvrdě schopni zaútočit na útočníka.
Žádné bránění se na vlastním území a vést podivnou válku jako je na Ukrajině.
Problém s armádou je úplně v něčem jiném.
Měla by být totiž pouze jedna armáda pro celou oblast EU.
Je úplně jedno jak se jí bude říkat, nejspíše to nebude NATO.
A státy by měli odvádět 2% z rozpočtů.
Ale armáda, jedno velitelství, jeden štáb který je někde v Bruselu, a nebo jinde. Stanoví obrannou strategii pro celou plochu.
A bude se nakupovat identická technika pro celou armádu.
Takto si každý pořizuje vlastní radary, které mají dosah mimo hranice republiky, vlastní samostatný rakety, k tomu se musí přizpůsobit velmi draze software. Někdo si koupí bépečka typ A, a někdo jiný třeba soused typ B, které třeba ani nemají stejné pneumatiky.
Je tu šílená korupce, zbrojovky nejsou připraveny na válečnou výrobu atd.
Lokální armáda ČR by měla za úkol mít standardní (jednotnou) výzbroj pro mužstvo. Tzn. měly by být sklady nabouchány samopaly, stany, sprchami. Měli by být k dispozici vojenští lékaři, zubaři atd.
Ale to hlavní, se musí centralizovat a sjednocovat.
A náš voják by měl dostat rozkaz že pojede sloužit na půl roku např. do Polska a Polák např. do Maďarska atd.
Ať si vojáci zvyknou, že jsou vojáci, a budou tam kde je pošleme.
A ať si zvyknou na vojenskou subordinaci.
Přemýšlím jak můžou odbory odmítat uzavření továren respektive jak si to můžou prosadit. Ve finále když to majitel prostě zavře neudělají vůbec nic. A když se ti zbylí zaměstnanci budou bouřit a nebudou makat dopadne to nakonec tak, že to zavřou celé a nikdo nebude mít nic respektive majitele nějak dožijou to bych se nebál 😄
Velmi jednoduché.
Většina odborů je placena příspěvkem ze mzdy zaměstnanců.
Respektive peníze se dávají na hromadu jako je státní rozpočet, a z něho se přerozdělují.
Čím více zaměstnanců, tím více peněz, tím více zásluh odborářů, tím vyšší odsouhlasené prémie.
Určitě sliby které dali zaměstnancům nyní splnili na 93%
Majitel VW je hlavně spolková země, rodina Porsche a zcela jistě nějaké investiční fondy. Nejspíše Porscheovi/Piechovi budou mít zájem na snížení zaměstnanců a fabrik, ale ostatní ne.
Podnikání v Německu je trochu jiné než v ČR.
Určitě by majitelé nešli o žebrácké holi, ale určitě by jim také nedovolili to vytunelovat jako u nás.
Problém je, že všichni v tom výrobním řetězci dostávají dotace, a nakonec cenu všech surovin určuje mezinárodní burza.
To je úplně absurdní.
Když stát, z našich peněz a to jsou i EU peníze, poskytne nějakou dotaci tak by ji měl poskytnou za nějaký příslib nižší ceny.
A nebo přikázat prodej státnímu intervenčnímu fondu, který to prodá podobně vázaným mlékárnám atd.
Vím, že je to utopie, ale v tom případě zrušit dotace a snížit daně.
Pak mi nebude vadit vyšší tržní cena. Když budu mít o 2-5 tis. více na účtu měsíčně.
já o koze a ty o voze... a kolik si myslis, ze jsou asi tak vydaje na napriklad onkologicke pacienty, pacienty se srdem, chronicke problemy s pohybovym ustrojim, cuktrovka nebo jen pitome "tlustostvi" kvuli prezirani se masem a pivem (jsme v cechach, nezapomen...) jooo, kdyz mi bylo dvacet, taky jsem takhle premyslel, ze my prachy jsou na my pojisteni az mne bude ouvej. jo, takhle to tu ale nefunguje chlapce
Ty brďo, mluvíme o stejné věci, a hádáme se kvůli prkotině.
Navrhuji zakopat válečnou sekeru, smýt barva, zatančit u ohně a vykouřit dýmku míru, souhlas?
ty seš dobrej blázen. ty ušmudlaný 3k měsíčně co platíš nepokryjou zhola nic, až s něčím lehneš. ale pocit máš, že to je minimálně na zlatýho bažanta :-D
Trochu násobilky, šmudlo!
3000 Kč x 12 měsíců x 5 000 000 lidí = 180 miliard
2000 Kč x 12 měsíců x 5 000 000 státní pojištěnci = 120 miliard
Nicméně na zdravotním pojištění se vybere reálně 500 miliard.
To víš, "halíře dělají talíře" a "každý chvilku, tahá pilku"
A nebylo by lepší koupit deset (10) klavírů za šestset tisíc kus.
Je obecně známo, že na klavíru se ve stejném okamžiku nedá hrát více skladeb.
Jestli je to pro výuku, tak je mnohem lepší aby se tedy více hrálo, a měly způsob (volný klavír) na zlepšování.
Jako kupovat takto drahou jednu jedinou učební pomůcku je nesmysl. A vůbec to není jednání správného hospodáře.
Jsem si jist že nikdo nepozná rozdíl, a že spíše tam bude u dětí slyšet falešný tón chybou hry, než chybou stroje.
Zní to divně, ale asi stát jako zřizovatel všeho, a přerozdělovatel veřejných peněz, by měl pro takovéto případy vždy stanovit stropy.
Není možné aby si jeden koupil na úřad auto za milióny a jiný takovýto nesmysl.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Jestli za celý měsíc nebyli Evropani schopni pod loď vyslat potápěče, a pokusit se něco najít, i když o tom silně pochybuji, tak je postup lodi v pořádku.