A je to vaše zbožné přání, aby se uvedené opět nepotvrdilo ?
No moje zbožné příní je, aby se to potvrdilo, rusko se zhroutilo, Putin umřel na nějakou ošklivou nemoc , ukrajinci obnovili svoje území a byl klid.
Ale problém je, že žurnalistika má být o faktech a ne zbožných přánách. Sílu a slabost Ruska musíme vnímat realiticky, jinak bude pochopitelně naše reakce na tuto hrozbu špatná.
Vyvolávat dojem, že vlastně to brzy skončí na základě zbožných příní je chyba. Protože realita je spíše taková, že neskončí. Že rusko dokáže tuhle válku táhnout ještě pěkných pár let. A my musíme na to reagovat zásadní změnou našeho přístupu.
A maminkó – Proč se takové věci nestávaly před tím očkováním?
Pokud myslíte očkování na Covid, tak stávaly. Lidi kolabují každý rok na všech běhách. A píše se o tom.
Když zagooglíte dostanete dostatek odkazů. Namátkou:
třeba 2019: Odkaz
Nebo 2009
Na trati dlouhé přes 42 kilometrů kolabovali i trénovaní běžci. Pražští záchranáři museli ošetřit celkem 84 závodníků, 17 jich odvezli do nemocnice. Reportér Martin byl svědkem kolapsu závodníka kilometr před cílem.
Zdroj: Odkaz
Nicméně je možné, že po covidu se to mohlo zhoršit. Efekty long covid, obecně dva roky zhoršení života a problémy se zdravotní péče. Měl
Pokud myslíte očkování obecně, tak nevím. Statistiky a informace o hromadných bězích z devatenáctého steletí nejsou moc dostupné.
Co je malá dávka? Pro novorozence bude smrtící, pro dospělého naprosto zanedbatelná. Přesně o tom mluví článek. Dejte novorozenci lžičku kořalky a máte ho na ARU. Dejte tu stejnou dospělému a ani to s ním nehne... A proč to sypat z letadel, když to můžete přimíchat do nafty nebo benzínu, zapůsobíte přesně v hustých aglomeracích a lidem to půjde hned pod nos, bez rizika toho, že to v několika kilometrech nad zemí pošle vítr o desítky km jinam.
a proč co nafty, když to mohu dát rovnou do vody nebo potravin. Nebo tisíc jiných způsobů. Chemtrails je naprostá blbost, to souhlasím.
Ale čistě spekulativně - s těmi dávkami nemáte pravdu. Můžete populaci vystavovat malým dávkám, které nezabijí ani toho kojence, dlouhodobě. A způsobíte vážné zdravotní problémy, sterilitu, nižši dobu dožití.
Příkladem je klasické znečistění v průmyslových anglomeracích. Nebo příklad vesnic, kde spodní voda vymývala například ložiska těžkých kovů a oni to pili. Nikdo neumřel hned, ale v porovnání s vesnicí za kopcem prostě umírali dříve, rodilo se méně dětí apod. Dneska můžeme vidět to samé se super zpracovanými potravinami apod. Ono je to vykryto rostoucí schopností zdravotnictví, takže to není tolik vidět.
Kdyby někdo dokázal něco takového jak zorganizovat chemtrails, tak věřím, že zrovna nalezení něčeho co v dlouhodobém horizontu způsobí vážné škody na populaci by byl ten nejmenší problém.
No zcela upřímně tahle argumentace je špatně.
Nevěřím na chemtrails. Přesněji řečeno i to slovo víra je špatně. Předmětem víry je něco co je z principu nedokazatelné. Existence vs. neexistence chemtrails je celkem jasně prokazatelná a tedy mohu prohlásit - vím, že chemtrails jsou blbost a není třeba o tom nějak moc dál diskutovat.
Ale kdybych byl "věřící v chemtrails", tak řeknu:
Soustavná masáž dobrotrusů 🤣👎eWergl není vhodný pro delší cesty! Zatím se prý dá dobíjet kdekoliv,ale po rozšíření těchto vozidel bude problém! Umí si někdo představit jak obrovské by muselo být třeba parkoviště na cestě do Chorvatska s jakým příkonem, S jakým zázemím pro posádku a to vše bude pouze sezónní záležitost na léto, zatímco zimě budou kolony směřovat do jiných destinací a problém bude úplně stejný! Očekávám že se okamžitě do mě jako vždy pustí majitelé elektrovozítek.... Pro ty bych měl jeden dotaz proč jezdí elektro auta po dálnici 110 km v hodině.. když já si nastavím tempomat na 135 a mohu dotankovat kdykoliv kdekoliv u jakékoliv čerpací stanice 😛👍
Jasně. Na deší cesty je méně vhodný než diesel. Na každodenní ježdění je naopak mnohem vhodnější.
Tyhle články jsou fakt únavné. Buďto někdo nekriticky oslavuje elektromobilní ráj a nebo se na základě cesty jednoho pána, co svoje auto špatně používá hledají důkazy proti eV.
Já jsem reálně rád, že dneska existuje možnost si vybrat - nabídka eaut se dostala na slušnou úroveň. Stejně tak existuje nabídka spalovacích aut a dlouho ještě bude. Plus hybridy mezi. Takže vznikla tolik potřebná diverzifikace nabídky a to mi dost vyhovuje.
Já mám na delší dovolené dieselové MB Viano a na denní ježdění malý EV Škoda citigo, která 90% jezdí na energii ze solárů. A neměnil bych ani jedno.
Nevím, ale sklo a hliník běžně nehoří, kabely by taky hořet neměli, ale stávají se divný věcí...
Obecně je k tomu málo informací.
Panely na střeše jsou sice sklo, křemík a hliník. Ale také měď a kabely.
Pro svedení DC napětí ze střechy se musí použít kabely k tomu určené. Jednak z pohledu vedení proudu (dostatečný průřez) a také z pohledu odolnosti (mechanické namáhání, UV, ...). Kabely je také nutné vést dobře aby se ve větru nemlátili, uchytit, chránít. Správně a bezpečně připojit k panelům.
Bohužel jsem viděl samodomo instalace, kdy se vzaly kabely co jsou po ruce. Pár let to jiste bude fungovat. A pak se to nekde prodře nebo přehřeje, přijde skrat, kabel začne hořet a máme článek.
Samostatnou kapitolou je pak uzemění celého systému. Zejména u starších staveb je často otázka jak je udělán hromosvod atd.
Hlavní problém argumentace je, že elektromobil spotřebuje násobně více eletřiny než domácnost. To není další spotřebič zvyšující spotřebu o procenta. To je doslova další domácnost.
Tedy otázka "Mimochodem, čím doma svítíte?" je sice pěkná, ale nerevantní. Celá moje domácnost s světly, ledničkou, mrazáky, wifi routerem, eletrickou troubou a sporákem atd. bere průměrný výkon cca. 300W. Tedy asi 7,2 kWh denně. To je desetina kapacity Tesly a polovina kapacity miniaut typu eUP apod. Při reálné spotřebě 20kWh / 100km se bavíme o tom, že každých 40km je jedna denní spotřeba domácnosti navíc. V kontextu toho je pak úsměvné třeba řešit výběr mrazáku podle energeckého štítku. Těch pár kWh ročního rozdílu uděláte jednou nerealizovanou jízdou nebo lehčí nohou na elektroplynu.
Srovnávat velikost a surovinovou náročnost baterie mobilu a elektroauta je take dost mimo. Bavíme se o 1000x větší kapacitě a s tím souvisejících surovinách.
Je tam rozdíl ten, že na genetické úrovni se řekne buňce jaké látky má produkovat.
Proto genová terapie a né očkování.
🤷♂️
Je to jako srovnávat uhelnou elektrárnu s jadernou. 😉
No srovnávat jadernou a uhelnou elektrárnu lze docela dobře. Obě vyrábějí eletřinu. Dokonce vlastně i docela stejně, jen je jiný zdroj tepla který pak pohání generátor.
Nicméně i pokud odmítíte vakcínu mRNA (lze pochopit, je to skutečně v takovémto rozsahu novinka, byť na velmi dobře známých principech), tak stále máte možnost si zvolit vakcíny fungující klasickým způsobem. Tedy například Johnson nebo kliedně i Sputnik (vakcína v principu dobrá, ale rusko ji nedokáže vyrábět v potřebném množství a kvalitě šarží).
To je v pohodě nebo je tam také nějaký problém / podvod?
Nejsem zastánce baterkových aut a dokud to půjde zůstanu u mého spolehlivého auta z roku 2005, které při dobrém servidu ještě pěkných pár let vydrží.
Nicméně tenhle článek je tendenční blábol. I pokud ten youtuber má pravdu, tak je to prostě izolovaný případ. Ne pravidlo. Prostě narazil na vrak. Určitě se takto dá narazit na klasické auto s podobným nájezdem, o které se majitel "staral" tak, že je na odpis.
Koho zajímá jak ve skutečnosti baterie elektromobilů degradují, tak třeba zde jsou super data
Takže osm let stará tesla bude mít pravděpobně kapacitu kolem 70-80% originálu. U některých vozů (audi) to bude lepší. U jiných to bude mnohem horší (některé ročníky Outlanderů, ...)
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Malý příběh z vlastní zkušenosti. S Arrivou a Hostivicemi.
Na této trati jezdím asi 20let skoro denně. Dejvice - Kladno a zpět. Je to rychlé, pohodlné a levné. To, že Arriva vyhrála provoz rychlíků na této trati (asi 5let dozadu) mne vlastně potěšilo. Ty vlaky (byť vyřazené z německa) jsou lepší než to co na trati provozuje ČD i personál je příjemnější.
Ale jednou jel s kolem a tak jsem seděl úplně vepředu hned za kabinou strojvedoucího. A to jsme neměl dělat. Bylo teplo oni měli otevřené dveře a tak jsem poslouchal celou dobu jeho komunikaci vysílačkou a jeho nadávky kolem.
Ten strojvedoucí byl nějaký pravděpodobně Bulhar, každopádně čeština nebyla jeho silná stránka. Právě před Hostivicí jsem z vysílačky jasně slyšel, že ho dávají na jinou než standardní kolej. On vůbec nechápal, stále na sebe křičeli. Pak to drklo jak asi moc rychle najel na výhubku. Nadával moc pěkně.
No přežili jsme a od té doby si s kolem sedám do té zadní části, protože na tohle nemám nervy.
1 odpověď