Otázka na autora jestli by taky třeba neměl místo novinařiny dělat spíš ve fabrice. To jako vážně chce, aby každé auto bylo stejné jako druhé?
A co se týče celkové produkce rozhodně je nejde házet do jednoho pytle. Proč jsou třeba tolik rozšířená užitková auta od Francouzů? Není to třeba tím, že jsou mezi lidmi oblíbené? A ve srovnání s konkurencí rozhodně nejsou míň spolehlivé. Kupte si třeba nějaký novější VW Transporter na práci a porovnávejte servisní náklady..
Opravil bych - na Jesenicku není Nová Ves, ale Česká Ves. A problém velmi zničené hlavní silnice na Jesenicku je především to, že zde stále téměř neexistuje žádný obchvat ( a to i přes územní rezervy ) a bohužel tak hlavní silnice I/44 téměř celým Jesenickem jen kopíruje historickou cestu přes souvislou zástavbu obcí v bezprostřední blízkosti řeky Bělé.
Všimněte si, že ta VRT téměř dokonale kopíruje už dnes velmi dobře dostupné hlavní tahy podél hlavních dálnic.. bude to tedy až tak moc velký přínos budovat zrovna v místech kde se lze už dnes velmi dobře přepravovat? A naopak už i dnes hůře dostupné regiony nebudou mít nic. Nebylo by právě naopak lepší místo VRT lépe propojit i hůře dostupné regiony ? Dostat se např. z jižních čech na severní moravu / slezsko ( nemyslím tím ostravsko ) je naprostá tragédie ( vlakem i autem )
Jsem rád za ten obchvat, ale jinak celkové provedení je zklamaní ve znamení přehnaného šetření. Docela to zavání tím, že to zde opravdu bude úsek častých dopravních nehod. Např. hned za sjezdem z dálnice udělat kruháč kde se kříží dvě silnice první třídy - to se musí u nás fakt až tak moc šetřit ? Když už, tak za tím kruháčem měl být stoupací pruh směrem na Náchod - zvláštní, že už léta je stoupací pruh u Vysokova a tady na novém obchvatu kde se za kruháčem pomalu rozjíždí naložené kamiony chybí. Bohužel tak zde budou vznikat nehody riskantním předjížděním..
Prosperita ČR a zejména moravskoslezského kraje má hodně špatné vyhlídky. Stěžujeme si, že už nás i ti Poláci předbíhají životní úrovní, že mají lepší jídlo , dálnice, rychlejší železnici, atd. Ale vypadá to, že jen bude hůř.
S takovou to dopadne tak, že se gigafactory postaví v Polsku, přehrada Nové Heřminovy také asi nic... investoři podél toků odejdou raději jinam. A tady zůstane skanzen kdysi dravého a úspěšného regionu.
Obchvat Jaroměře je super. Ale obrovská škoda je, že jsme neprosadili dálnici na Náchod. Už dnes tudy stejně jezdí většina provozu + je to k PL hranicím mnohem blíž + mimo Náchodu mnohem jednodušším terénem téměř po rovině ( a jak dobře víme Poláci by si se složitějším terénem za Náchodem na jejich straně poradili ) Takhle ta složitější část dálnice zůstala na nás a tu naši horskou dálnici podkrkonoším nebude zajedno lehké a levné postavit a zadruhé ani udržovat.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Dopadne to tak, že se bude jezdit závodit mezi jednotlivými úseky, před radarem v dostatečném předstihu se bude otáčet / "tůrovat" motor a čekat. Ve výsledku ty radary nepomůžou ničemu.
ČHS je přímo ukázkový příklad, kde by důležitá silnice I. třídy neměla vést serpentinami skrz hlavní hřeben CHKO Jeseníky, ale tunelem z údolí jedné řeky ( Desná ) do údolí druhé řeky. ( Bělá )
1 odpověď