Tak aspoň že jede Fiat Profesional. Fiat byl - myslím - první, který vytvořil velké dodávky tak, jak je dnes všichni dělají: Přední náhon s mot. napříč + zadní lehounká tuhá náprava posunutá hodně vzad (s listovými péry s volnými lity při menším zatížení). Vliv velikosti a nerovnoměrnosti zatížení je tak nadmíru potlačen a jízdní vlastnosti jsou jakkoli velmi dobré.
Jinak úpravami - podle mne - vozy zkrásněly. Zjemnily a mají konečně zase italského ducha.
Průkopníkem byl spíš řekl bych Citroen..už na prvních Ducatech spolupracovali Italové s Francouzi.
Srovnejte si to v hlavě, Putin nám sem do Evropy jen tahá a rozšiřuje válku asiatů proti evropanům. Pro neschopnost ruské armády porazit Ukrajinu si oficiálně přivedl na pomoc vojáky armády KLDR. Za Ukrajinu oficiálně žádná armáda nebojuje, ale asi moc toužíte po dalším eskalaci napětí a oficielním zapojení armády některé z evropských zemí?
Proc by si Rusové nemohli vzit na pomoc koho chtějí? Je to jejich věc. Na UA taky bojují lidé z různých zemí a neřeší se to tu. 🤔
Zásadní rozdíl je , jestli tam jde oficiálně armáda dané země ( jako např. KLDR ) a nebo jen dobrovolníci z různých zemí. Smutné , že nám takhle Putin do Evropy tahá a rozšiřuje válku asiatů proti nám evropanům. Tak si to laskavě srovnejte v hlavě 😉
Hlavně je problém v tom, že lidé staví i tam, kde jsou podobnými nešvary počasí ohroženi. Stát (potažmo obce) by měl tvrdě vymáhat totální zákaz staveb pro rodinné bydlení v oblastech, kde hrozí povodně. Lidem nedat ani korunu na postavení si bydlení na stejném místě a dát jim náhradní pozemek a ty původní převést na stát.
Podívejte do mapy .. většina sídel v ČR je historicky vystavena v údolí a podél řek, potoků. A pokud úhrny srážek překročí několikanásobně stoletou vodu, tak se podobný scénář může stát kdekoliv jinde.
Ta silnice I/33 je velice frekventovaná. Myslím že na ní bude větší provoz, než na ty dálnici do Polska. Proto tam neměl být kruháč, ale mimoúrovňovka. A silnice 4 proudá. Vždyť doprava stále narůstá
Taky bych se nedivil, že provoz na I/33 Náchodem a dál na Klodzko zůstane srovnatelný jako provoz na dálnici od Jaroměře na sever. Problém trasování té nové dálnice je, že vede z ničeho nic příliš na sever a přitom se jinak po D11 a I/33 jezdí zejména v ose východ - západ. A až přivedou Poláci rychlostní silnici S8 do Klodzka tak to teprve bude zajímavé..
Jsem rád za ten obchvat, ale jinak celkové provedení je zklamaní ve znamení přehnaného šetření. Docela to zavání tím, že to zde opravdu bude úsek častých dopravních nehod. Např. hned za sjezdem z dálnice udělat kruháč kde se kříží dvě silnice první třídy - to se musí u nás fakt až tak moc šetřit ? Když už, tak za tím kruháčem měl být stoupací pruh směrem na Náchod - zvláštní, že už léta je stoupací pruh u Vysokova a tady na novém obchvatu kde se za kruháčem pomalu rozjíždí naložené kamiony chybí. Bohužel tak zde budou vznikat nehody riskantním předjížděním..
Ale já jsem reagoval na Váš první a poněkud trapný příspěvek. Tak proč do toho zpět taháte pana Hellera? To neumíte odpovědět přímo, třeba vysvětlit svojí reakci? Asi ne, protože takové naprosto zbytečné bláboly se těžko obhajují...
Jste to jen nepochopil. Pane Heller nemístně pomlouvá EU a vadí mu ve všem. Je dobré se taky nad tou naší svobodou slova zamyslet, jak se vlastně máme dobře a že né všude by mu tohle bylo tolerováno.. jako např. v tom Rusku. A tím teď nemyslím, že tam bude nadávat na EU, ale naopak na Rusko samotné.
Těm Němcům přeskočilo, že místo svého veleúspěšného Transportéru budou prodávat přeznačkovaný americký šrot? To samé potkalo Amarok. Hnusné to je jako Bidenovo zadnice. Přitom Transportér se v mnoha zemích prodával naprosto skvěle. Kdopak jim drží pistoli u hlavy?
Tak zrovna Transportéry posledních generací nejsou etalonem kvality.
Prosperita ČR a zejména moravskoslezského kraje má hodně špatné vyhlídky. Stěžujeme si, že už nás i ti Poláci předbíhají životní úrovní, že mají lepší jídlo , dálnice, rychlejší železnici, atd. Ale vypadá to, že jen bude hůř.
S takovou to dopadne tak, že se gigafactory postaví v Polsku, přehrada Nové Heřminovy také asi nic... investoři podél toků odejdou raději jinam. A tady zůstane skanzen kdysi dravého a úspěšného regionu.
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Vřele bych Polákům doporučil ať rovnou začnou stavět i na jihu, když pominu Maďarsko, které veřejně deklaruje, že se ruské invazi vůbec bránit nebude, tak si nedovedu úplně představit, jak se jí brání Robert Putinovič Fico a koneckonců ani Andrej StB Babiš.
5 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Polsko Slovenská hranice má dost členitý terén, tam se s tanky na spoustě míst jen tak neprojede a zbytek si Poláci věřím pohlídají. Horší to ale bude s Česko Slovenskou hranicí..tam by to bylo pro rusy mnohem snazší..