Mě by zajímalo o kolik zlepší ovzduší euro 7 u aut oproti euru 4. A nakolik ho zhoršuje válka. Ty rakety co všude dopadají, to musí být pevných částic, a chemikálií. Tanky, a jiná bojová vozidla ty taky určitě neplní ani euro 6 a nejsou určitě ani elektrická. 😀
Zatim to vypadá, že tady na jednu stranu nesmysleně honíme mikrogramy, rujnujeme lidi, a jinde vesele finančně podporujeme mnohonásobně větší devastaci planety.
A na tom, že padlo další nelegální úložiště, je něco špatného? Nebo si doopravdy všichni myslí, že mají právo na to dívat se kdykoli na cokoli bez ohledu na autorská práva?
Já třeba platim docela ranec, za maximálni o2 tv, a stejně jí pustím pouze kvůli sportu, a na zbytek koukám přes takovéhle servery. Kterých je mimochodem funkčních pořád dost. Protože těch reklam je v televizi víc než filmu. Takže vlastně sice koukám na nelegální obsah. Ale za práva snad i tak platim dost.
Nevim, proč bych z placené služby měl absorbovat hodiny reklam.
S dnešními cenami cigaret si tam můžou dávat obrázky jaké chtějí. Vzdyť už to tady lidi prestávají kupovat. Já za uplynulý rok koupil v ČR tak jeden karton, a 35 v Polsku nebo Chorvatsku. Letos jsem se zařekl, že tady nekoupim ani jedny. A to vše kupuji legálně. Max 4 kartony na osobu. Co ušetřím na čtyřech kartonech mi v klidu zaplatí cestu do Polska, i kdybych měl jet sám, a ještě jsem hodně v plusu. A jako bonus si nakoupim kvalitnější, a levnější potraviny. A to jsem ze Středočeského kraje.
Taky by mě zajímalo, jak to dělají, že v době nákupu vypadají ovoce i zelenina dobře, a doma vydrží jenom chvíli. Koupil jsem v Lidlu na pohled pěkné brambory. Po třech dnech jsem je chtěl uvařit, a vypadali, jako bych je měl doma dva měsíce. Černé, a tekli po podlaze.
To samé banány. Zvenku ještě trochu zelené, a uvnitř od středu hnědě, nahnilé. To nikde jinde než v Lidlu nevidíte. Musí ma to mít nějaký trik buď nějaký postřik, nebo jestli to mají uskladněné v nějaké plynové atmosféře, a po vyndání už to jde rychle. Těžko říct, ale nic takového už tsm nekupuji. Jejich slavnej Lidl stánek.😂
Dobíjení na 80% je holý nesmysl. Ale lépe se to pak prodává. Nad 80% už nabíjení trvá dlouho, a kdyby psali čas nabití do 100%, tak bude tak hroznej, že to nikdo nekoupí. Ale kdo ví jak tyto baterie fungují, tak nabíjí do sta. Při dosažení sta procent, začnou v baterii pracovat balancery, a vyrovnávat napětí v článcích. Když se delší dobu nenabíjí do konce. Balancery nic nevyrovnají, a rozdíl napětí na článcích se zvyšuje. A v jednu chvíli už je pozdě, a podvybité články už balancery nedokážou dobít. Pak musí baterie k výrobci, ten jí úplně rozebere, články nabije jednotlivě, a ty co už nejdou, vymění za nové.
Je zajímavé, že u elektrické motorky jsem měl v manuálu vždy nabíjet do plna i po sebemenší jízdě. Teď mám výkonou elektrickou koloběžku, a to samé.
A u aut je to najednou jinak? Zajímavé
Je zajímavé, že s tdi motorama najeli lidi i přes milion km bez větších závad. A když to fanoušek Tesly(nevím už jak se jmenuje, ale elektromobily testuje docela často) zkoušel s elektromobilem, tak za milion kilometrů vyměnil třetí sadu motorů. To jsou tedy ty elektromotory tak levné, že se to vyplatí?
Pracoval jsem ve velké firmě, kdy všichni celé dny dýchali různé chemikálie, i mikročástice. Nic se s tim nedělalo. Hygiena podplacená. A ani ostatní s tim nechtěli nic mít. Továrna byla velká, a uvést vše do pořádku by stálo miliony, a hlavně by se továrna musela na nějakou dobu zavřít. To nikdo neudělá, aby bylo najednou bez práce 600 lidí z okresu. Takže se to celá leta jenom přehlíží.
A teď si tak řikám, o kolik mi zlepší zdravý, když těch dvacet minut do práce, a dvacet z práce budou auta předemnou méně kouřit(za cenu nemalých nákladů na opravy filtrů částic, a dalších výmyslů), a já mezi tím budu 12 hodin v práci dýchat tenhle hroznej koktejl. Myslím si, že u továren by se mělo začít v první řadě. Takhle je to akorát trapný
No nevim, to je zase propaganda. Bavil jsem se se svým mechanikem co koupit za auto. Protože jsem změnil práci, a mém to asi 8km. A takové krátké trasy jsem si říkal, že pro naftu nejsou vhodné. Tak jestli jít zase do benzínu. A bylo mi řečeno, že přímovstřikový benzín(to jsou dneska všechny) je na krátké trasy výrazně horší. Že ve studeném motoru se palivo špatně spaluje, a když se motor neohřeje, po jeho vypnutí nespálená směs proteče přes pístní kroužky do oleje. A že je lepší, aby do toho oleje natekla spíš mastná nafta, než benzín, který odmašťuje, a pak zadírá motor.
To elektro má vždycky takhle při tý propagandě až neskutečný výkony. A pak jedou všichni na dálnici 90 v pravém pruhu, s všechny s normálníma autama brzdi. Vždycky vidim Teslu, řikám si, tak teď mi to konečně ukáže ten "nejrychlejší sporťák", a zatim se to nikdy nestalo. Zajímavý. Ještě by mě zajímalo, jestli to zrychlení je pořád stejný. U el. skůtra jsem měl to maximální zrychlení jenom s plně nabitou baterkou. Jak se vybíjela, tak to hodně klesalo.
To je docela hrozný, když si adaptivní podvozek nenechám zapnout, budou dále náhradní díly podvozku levnější, než u modelu co ho má? To asi těžko. Přece když to nevyužívám, tak chci mit i levnější opravy.
Já u své Audi A6 chtěl schválně pevný podvozek, abych kromě jiných drahých oprav pak neplatil ranec ještě za opravy vzduchového podvozku. Přecijenom tlumič s pružinou je o dost levnější, než měch, a nedej bože kompresor.
Když si představím, že by mi nastavovat podvozek nešel, protože nemam zaplaceno, ale přesto bych ho tam měl, a při opravě platil to dražší, i když jsem to vlastně nikdy nepoužil, tak je mi z toho zle.
Mě to teda když jedu na kole stresuje daleko víc. Když za sebou slyšim několik kilometrů v těsné blízkosti motor auta, snažím se mu uhybat aby mě předjel, a on pořád nic, protože nemá nikde 1.5m. Takže ja vymetám celou dobu díry u krajnice, abych ho neblokoval v předjetí. A pořád se do toho nebezpečně otáčim celou hlavou kdy už mě teda předjede, protože na kole zrcádko jako většina lidí nemám. Bylo by mi o dost milejší, kdyby mě predjel s odstupem třeba 70cm. Než aby mě takovou dálku stresoval. A když jedu autem to ani nemusim psát, jaká je to pakárna.
Po silnicích i mimo jezdí stále víc všemožných i nemožných "pohybovadel" na baterie nebo přídavný motorek, bez osvětlení, s bůhvíjakýma brzdama, v celkově podivném stavu... "řidiči" bez papírů, brýlí, o výstražné vestě ani nemluvě... A nikdo to neřeší... Je to PLEVEL na silnicích !!! Pak se diví že si nabijou dr ž ku !! Hlavně ať nezmrzačí nikoho jiného !!!
Hlavně se tam píše o obyčejných koloběžkách. Proč do toho hned tahaj všichni elektrokoloběžky. Holt je to dneska v módě na tyhle věci nadávat. Taky náhodou rychlou elektrokoloběžku mám, a jezdim s ní opatrně. Rychle jenom kde nejsou lidi, nebo po městě 50 spořádaně s auty. Mam řidičák na maximální motorku, a na koloběžce používám integrální přilbu na motorku. Mam zaplacené i povinné ručení. Jako na babetu bez SPZ. Stejně to není úplně správně, ale snažim se dělat maximum, abych toho dodržel co nejvíc.
Všichni nejsme takový hovada.:)
no to nemusí být pravda. Software do PC může mít taky licence na rok. To samé můžou dát do aut. Licencovaný software a je po ptákách. Asi se to nebude týkat základních funkcí, ale nějaké přídavné funkce mohou být licencovány. Aut se bude prodávat čím dál tím méně, tak je třeba z lidí dostat peníze,
Software může být licencovaný jak chce. Zrovna k zapnutí vyhřívání sedaček si myslím, neni potřeba. Stačí najít dráty od topné spirály v sedačce(kterou jsem si vlastně koupil s autem). Přivést napájení od baterky. Nebo spíš od připojovacího bodu, který se používá na startování přes kabely. Novější auta s chytrým nabíjením, by asi při zapojení rovnou na baterii poznali, že něco není v pořádku. Pak už jen přidat někam pod palubku vypínač, a je to.
Věřim, že to časem vymyslí někdo ještě lépe. Třeba přidá jiný displej s řídící jednotkou na ní se přepojí všechna komfortní výbava, a poběží na nějakém free softwaru. Pak by to i bylo legální.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Sklízí co zaseli. Mysleli, že když zavedou clo na elektromobily, tak to zůstane bez odezvy. Naivkové.
VW svuj elektromobil prodává v Číně za cca 300 tisíc, a nám v evropě za 900 tisíc. Když nam chtěj prodávat kolem 300 tisíc elektromobily Číňani, tak hned kazí trh, a napaří se jim clo. Obchodní válku s nima nemúžem nikdy vyhrát, když se tam vyrábí skoro všechno.