Trochu čísel by neuškodilo - např. co znamená vysoká účinnost, cena na jednotku spotřebované elektřiny, životnost, rozměry, ...
Jinak to vypadá zase jen jako povinný výkřik, jak už se zelené energetice daří překonávat omezení, ovšem bez reálného dopadu na realitu. A že už tu takových senza zpráv bylo a skutek zatím stále utíká.
Pokud bys ses narodil jako on do rodiny komunistů, tak bys byl taky těžce ovlivněn, myslel by sis, že je to tak správně... Kolik bylo Vás dospělých, co proti tomu bojovali??? Jste jenom pokrytci, sami jste se strachovali, házeli jim to každý volby a chodili v prvomájovém průvodu s vlaječkami...
Ale ano, bojovali - já jsem např. na psacím stroji opisoval a šířil Havlovy texty (vždy jeden originál a šest kopií na tenkém průklepáku) v době, kdy byl současný pan prezident šéfem stranické buňky a připravoval se na to, jak nejlépe uškodit západní demokracii ...
Zatím je průjezd Hradcem podstatně horší, než se starými "hloupými" semafory. Jediné štěstí je, že díky prodloužení D12 a nové části R35 jezdí skrz město podstatně méně nákladní dopravy, raději si nechci ani představit, jaký chaos by zavládl, kdyby k otevření nových úseků nedošlo ...
Projíždím denně od Brněnské k ČKD a zpět, oproti dřívějšímu stavu "zelené vlny" mám pocit, že systém generuje vlnu červenou ... Ekologie, díky neustálému zastavování a rozjíždění, pláče v koutě.
Nechápu, jak je možné, že systém zatím nefunguje alespoň tak, jako ten nahrazovaný?
Než autor napíše článek o "inteligentním" systému, měl by se v Hradci projet a pokud není z HK, alespoň se pobavit s někým, kdo zde jezdí.
Inu, bylo potřeba někde utratit 229 mil. Kč z kapes daňových poplatníků. Při sledování kauzy okolo STAN mě jímá nepěkné podezření, že v pozadí je někde nějaký lokální Rédl a Hlubuček ...
Ano, když někdo nepoužívá zpětná zrcátka a zkušenosti, může to být nebezpečné. Ale v drtivé většině případů to zvýší plynulost provozu. Dle § 2 písm. q) dát přednost v jízdě znamená povinnost řidiče nezahájit jízdu nebo jízdní úkon nebo v nich nepokračovat, jestliže by řidič, který má přednost v jízdě, musel náhle změnit směr nebo rychlost jízdy.
Pokud řidič, který má přednost v jízdě, uvolní jízdní pruh řidiči, který mu má dát přednost tím, že spolu se znamením o změně směru jízdy přejede o jeden jízdní pruh vlevo (v našich vesnických poměrech s tím nepočítáme, ale jízdních pruhů může být mnohem víc, než 2 ...), neporuší žádné ustanovení Zákona č. 361/2000 Sb., proč by tak nemohl učinit?
Nevím, jaký je rozdíl, když někdo neřeší, co se děje za ním a začne předjíždět, tedy naprosto identicky přejede o jeden jízdní pruh vlevo a ohrozí vozidlo, které jede v jízdním pruhu, do kterého vjíždí.
A naopak, kdo se chová dle § 2 písm. q) Zákona č. 361/2000 Sb., se podle mě nedopuští porušení tohoto ani žádného jiného porušení uvedeného Zákona.
A že to, dle autora, pokutují v Německu? V zemi, kde dnes stále trvají na aplikaci Green Dealu, není divu. A my je máme ve všem následovat, přestože neporušujeme u nás platný Zákon č. 361/2000 Sb?
Už aby se podařilo v Bělorusku nastolit demokracii. Něco jako v Ukrajině, Putinovi elitní vojáci by si vzali dovolenou a zajeli by tam (nejlépe i se svými zbraněmi) dokonat dílo, které jsme my, zastánci demokracie, započali. A opět bude u nás k dispozici levná a kvalifikovaná pracovní síla, ukrajinci už pomalu, ale jistě docházejí a my jsme na levné zahraniční pracovní síle závislí ...
Tak tohle auto, jak ostatně všechen vozový park východního bloku, byl určen pro lidi, kterým stačil ruský styl života. Žádné ambice, žádný posun, jenom svůj malý dvorek za plotem, zahrádku, svůj malý hnůj, malý český bezvýznamný člověk, který si nevidí dál, než na špičku nosu, který si přikrádá, uspokojen tím, že sousedovi se nedaří. Tlachat v hospodě, jak stojí všechno za hov, nekonečné omílání, jak se všechno dalo opravit kladivem a šroubovákem. Prostě jezedáci, bez rozvoje, bez ničeho....
Budeš volit Piráty, viď?
Zajímavý článek a objektivní, pod většinu uvedeného se podepíšu. I pod to, že je třeba u 1.5dci 78kW preventivně vyměnit ojniční ložiska. Já to na fóru zaregistroval, přišlo mi to jako nesmysl - můj Scénic měl doloženou historii, olej se měnil po 20tis. km, tak jsem to nenechal udělat - a na cca 160 tis. něco trochu bouchlo a motor běžel na 3 válce a nemazal ... cca 37 tis. škoda. Údaje PP jsem nebral vážně, služební Octavia 1,6 TDI lhala téměř o litr na sto. U Žábožrouta jsem párkrát spotřebu přepočítal a chyba max. + - 0,2 l, spíš dle dotankování.
Pohodlí a variabilita bezvadné, všech 5 sedadel samostatných, podélně posuvných, každé zadní lze lehce vyndat, všude objemné schránky.Palubka je nezvyklá, ale ergonomie úzké přístrojky pod čelním sklem je výborná, jen těch pár svítících proužků místo otáčkoměru ... psycho je výměna žárovek ve světlometech nebo trucující parkovací brzda, když si postaví hlavu, je člověk vděčný za to tahátko u rezervy. Naštěstí je hodně dílů na vrakovištích.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Lidi, proboha, vy se článkem zabýváte, jako by to nebyla sranda! Vždyť to je jasné, že to autor pojal jako satiru a teď se řehní nad komentáři. Takhle služně podjatě pitomej přeci nemůže nikdo bejt 🙂
Nebo že by ano?
Ježišmarjá, to snad né ...
1 odpověď