"Pořád nás tlačí vedení, abychom dávali pokuty. Takže my přestaneme být tupé stroje na dávání pokut."
Hm, kolik let trvalo, než tohle někdo od policie veřejně řekl...
Celý problém policie je ve špatné struktuře a organizaci, počtem policistů na hlavu jsme v EU mezi prvními, takže chybějící policisté v ulicích, chybějící hlídky, které mají pomáhat a chránit občany, jdou jednak za vedením policie, jednak za ministerstvem vnitra, tedy vládami a politiky. Vzhledem k tomu, že kapři si sami rybník nevypustí, těžko čekat nějakou reformu nebo vůbec změny od vedení policie samotné, tedy mimo pokřiku, "máme podstav", takže má-li se něco změnit, budou muset zatlačit sami řadoví policisté přímo na politiky. A u těch je to s velkým otazníkem, protože současná vláda už sice stavy policistů nezvyšovala, jakkoliv s organizací neudělala nic, a vláda příští, bude-li opět vedená velkouzenářem, neudělá v tomto nic tím tuplem, protože za předchozích osm let u moci dokázala jen brutálně navyšovat tabulkové stavy policistů, reálné řešení nula.
To, že jezdec na brzdách strčí druhému svoje auto před čumák, je normální motorsport, jeden z mála manévrů, kterým se vůbec dá předjed v závodech výkonnostně shodných aut.
Kontroverzní manévr z toho udělaly moderní závodní tratě s nesmyslnými asfaltovými únikovými zónami, které vedou k tomu, že se v takovém souboji nikdo nestáhne, oba jdou až mimo trať. Být za obrubníkem kačírek a o kus dál tráva, vůbec by k podobným situacím nedocházelo, prostě jezdec, který nemá kam jet se stáhne a je předjet, konec příběhu, nebo do sebe auta narazí a to je většinou konec závodu pro oba, což vědí, a proto platí větsinou to první. V F1 se stačí podívat, ke kolika takovým “vytlačením” dojde při závodě např. v Imole a ke kolika v Austinu, je to jen v trati. Podobně se to má s “traťovými limity”, být za obrubníkem kačírek, žádné limity se řešit nemusí.
Kdyby “uvěřil” Babišovi v roce 12 a prohlédl a vystoupil v roce 14, řekl bych si, ok může se stát, ale být členem Bureš sekty do roku 24 a teď blábolit o potřebách pravicových voličů, to ať se pan Ryvola nezlobí, ale taková osoba je pro pravicového voliče naprosto nedůvěryhodná a tu svou stranu si může strčit za klobouk.
Hezká reklama cebie, ale reálně pitomost, vytopená auta z USA se nevyplatí do Evropy vozit, a to ani těm imaginárním podvodníkům.
A pokud jde o tvrzení, že 70% obchodníků s ojetými auty v Německu nejsou Němci, tím říkáte, že 70% německých bazarů je v rukou zahraničních subjektů nebo se nás jen snažíte přesvědčit, že árijský bazarník byl poctivá poctivec, ale Turci (mmch. němečtí občané) jsou podvodníci? Každopádně, obojí je nesmysl.
Jaký projekt? Co se má stavět? Vždyť VRT se dávno staví nebo ne?
Jak je to skvělé řešení a kudy tratě povedou, jsem četl už před lety v knize premiéra Babiše s názvem "O čem sním, když náhodou spím", kapitola o rychlovlacích, strana 179.
Současná vláda přichází s křížkem po funuse, Babiš začal stavět už dávno...
V titulku článku se píše o expertech z průmyslu a vědy. V článku samotném, pojednávajicím o akci “Green Deal summit” v Praze je citován téměř výhradně Jan Dusík, zástupce generálního ředitele pro oblast klimatu Evropské komise. Jednak je názor takového člověka logicky poplatný jeho funkci, jednak je pan Dusík bývalým ministrem životního prostředí za Stranu zelených, tedy je to politik, navíc vzděláním právník, tedy se ptám, kde jsou ti v titulku zmiňovaní experti z průmyslu a vědy?
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Předeseda Mezinárodního trestního soudu (ICC) Karim Asad Ahmad Khan, muslim, v minulosti advokát různých afrických muslimských diktátorů obviněných z genocidy, člověk sám obviněný z několika sexuálních napadení, plus panel poradců ICC vedený muslimkou Amal Clooney, jj to je prostě esence nestrannosti v mezinárodním právu. A ten jakožetakyzatykač na mrtvoly z Hamásu, to už je jen třešnička…