Na koncertě jsem byl jako ten "běžný" divák. Z hlediska hudebního zážitku v porovnání s cenou běžné vstupenky nemám nejmenších námitek, protože celá produkce byla nepochybně velmi nákladná, koncert trval včetně předskokana výrazně více než dvě a půl hodiny a výkon D.Y.K byl dle mě vynikající. Přítomnost třiceti přátel včetně Jiřiny Bohdalové na konci show jsem vnímal pozitivně a dle reakcí publika většina přítomných také. Vojtěcha Dyka samozřejmě osobně neznám a ani po tom netoužím, přišel jsem na hudbu, zpěv a tanec a toho se mi během více než 2,5 hodiny dostalo více než dost. Ten, kdo dal 12 000 za lístek, je podle mě naivní a koleduje si o to, co dotyčná stěžovatelka dostala - tzn. hov.o. 12 000 za afterparty + osobní setkání s Dykem ?? 😕 Haluz.
Na Fildu vzpomínám rád, rodiče koupili Felicii kombi 1,3 GLX v roce 1996, učil jsem se ve Felicii řídit. Přestup z VAZ 2101 byl znát. Skvělé auto, vcelku solidní jízdní vlastnosti, nesmrtelný a neutahatelný motor, jen ta hniloba. Již po čtyřech letech kvetly páté dveře a zanedlouho poté lemy blatníků. S Favority nemám zkušenost, ale měl jsem dojem, že Felicie koroduje více než Fáčko.
co je to za debilní anketu? Elektromobilitu vítám, odmítám nebo nemám auto. To může vymyslet jenom chorej mozek. Přesně v kontextu dnešní doby, z extrému do extrému. Elektromobilitu nemusím vítat, ale ani ji odmítat resp. pokud nejsem razantně pro či proti, tak holt asi nemám auto. Je třeba tomu nechat volnost, neznásilňovat trh dotacemi či zákazy a uvidí se. Střízlivý odhad je 20-30% elektrických aut z celkového počtu vozů - Akio Tojoda.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Norsko si tento postup může dovolit a nezkrachovat. 1)Použití elektráren na vítr a vodu je u nich efektivnější než třeba u nás nebo v Polsku. 2)Mají hafo ropy, kterou prodávají.
Takže můžou vypadat zeleněji než ve skutečnosti jsou.