Vyjely proti sobě, zafungoval systém a zastavil je. Já nevím, na jaké planetě žijete Vy, ale když nastoupíte do autobusu, tak on Vám někdo garantuje, že řidič neudělá chybu a neohrozí cestující ve vozidle? Celý život je jedna velká loterie, dá se s některými věcmi něco málo udělat, ale absolutní bezpečnost je sci-fi. Nakonec se ukáže, že každý systém má nějaký nedostatek. Fakt už zklidněte hormon. Přeci nejde dost dobře zabránit tomu, aby se strojvedoucí rozjel na červenou.
Je vidět,že o tom víte oba s prominutím prdlajs a chcete se tu dohadovat do nekonečna.Je to k smíchu.
A jenom na okraj,nevěřte všemu,co se kde píše,systém zastavil pouze jeden vlak,ten druhý zastavil strojvedoucí poté,co uviděl vlak v protisměru.
Oni ty systémy na naší dráze jsou děravé,až by jste se divili.
A strojvedoucí nesuďte,nemáte páru,co je to za práci.
Pěkný den všem!
Při výslechu by to právník nazval podsouváním myšlenky..... k bodovému systému uvedu jen to, že to byl nový systém, do kterého i lotři šli s čistým kontem a poté další úpravy vedly k tomu, že ti kdo měli pohár plný měli opět šanci řídit. Stačí odpustky ve formě školení... plať a bude řízení umožněno..... podívejte se na fotku u článku. Přečtu BUS, to kolo nad tím dále v předu je sotva patrno a ty náisy se stínem od stromů dále vpředu jen nahání hrůzu . Jak si myslet, že v tom stínu stromů není ještě něco dalšího........ Vše v dopravě by mělo být jednoduché, jednoznačné.....Jak lze s klidným svědomím do jednoho pruhu nahnat peleton cyklistů a IZS a MHD? A korunovat to oprávněním pro vjezd drožkažů? To znamená, že firma s vozidly PIZZATAXI může a nebo ne? a taxikář bez lidí může? To abych si od kamaráda půjčil auto z vesnice s nápisem TAXI a mám tedy právo jezdit rychleji po Praze než ti ostatní? Jsou oni dle ústavy horší a nebo rovni po aplikaci takovýchto zvěrstev.
Pokud máte na fotce problém přečíst nápisy,asi by to chtělo navštívit očaře.
Mimo to by to bylo ještě na svislé značce taky vyjmenováno.
Na dálnici je predepsaná nejnižší rychlost 80 km (až na vyjimku). Ve vašem případě by mělo EV z dálnice vyjet.
Kde jste se to dočetl???
Na dálnici nesmí vozidla s konstrukční rychlostí nižší než 80 km/h,nikoli že se po dálnici nesmí jet 80 a méně.
To by tam nesměl jet žádný naložený náklaďák.
Takže víc študovat a méně blábolit Procházko!!
Moc nechápu ten test na alkohol. Nebyl na veřejné komunikaci. Pokud mu měl dát někdo dýchnout, tak zaměstnavatel a pokud to bylo přímo jeho pole tak může pít jak chce. Akorát nesmí z pole ven. S odpovědností za škodu na vedení to nemá nic společného.
Jenže on poškodil veřejně prospěšné zařízení a tam se na to kouká trochu jinak,víme??
Dnes jsou bohužel , některé nádraží bez výpravčího. Dříve si strojvedoucí nesměl vzít na stanoviště ani tranzistorák aby ho to náhodou nerozptylovalo. Dnes se v telefonu můžou dívat i na film.
Ježiš,to je blbina.
Evidentně o té práci víte kulové a rozdáváte rozumy.
Valná většina nádráží má svého dispečera,který toto řídí,ikdyž na tom nádraží nesedí.
A jen pro jistotu,ani dnes strojvedoucí nesmí poslouchat rádio,natož,aby se díval na filmy.🥴🥴🥴
Bude houby těžší a těžší ! Je to byznys, točí se v tom hromada peněz protože mladé generace dospívají a všichni chtějí řidičáky a mnohdy Vás do autoškoly ani nevezmou, protože mají plno ! Jsou to jenom peníze ! Nikdo Vám stejně nepomůže, nikdo Vám neporadí, nikdo Vás nenaučí jezdit, protože v naší zemi to o tom není...jen schrábnou prachy a hotovo......nauč se podle učebnice sám..Dnes už neučej ani techniku, dnes už neučej NIC ! Takže celá autoškola je akorát o tom, že je to byznys na dalších 50 let ! Stát neví kudy kam, tak nechá jednou za čas přidat pár debilních otázek do testů a všichni si myslí jak velké vědomosti budou žáci mít ! Všichni se učí a učí, aby to za měsíc zapomněl. Autoškola splní zákonné věci a prachy jsou doma !
Mám pocit,že vy jste z té skupiny,která neuspěla ani po deseti pokusech a jste proto nejublíženější.
Při výběru autoškoly je třeba koukat na recenze,na zázemí autoškoly,ne na cenu,protože jestli chcete řidičák levně,nemůžete za to čekat solidní přístup.
Dobrá autoškola učí vše,co vy tvrdíte,že ne,protože ať se Vám to líbí nebo ne,tak aspoň u nás ji vyžadují i komisaři při zkouškách.A to chápejte prosím tak,že žadatel musí umět kontrolu vozidla před jízdou,význam kontrolek na přístrojové desce a jiné znalosti,okolo pneumatik atd.
U náklaďáku a vyšších skupin je dokonce klasická technika,tzn. konstrukční celky vozidla,jako brzdy,chlazení,palivová soustava aj. samostatnou součástí zkoušky.
Takže se prosím vyjadřujte k věcem o kterých máte přehled.
Pěkný den.
Jablka a hrušky. Zboží v obchodě má konkurenci, tady konkurence není a prodejce si může hýbat s cenou, jak chce. Na aukci se děje to samé, proč by nemohlo tady, když je takový zájem o omezenou nabídku?
To je divná aukce.
Jestliže jsem odklepnut jako kupující(to bych přirovnal s tím vložením do košíku,protože jsem za určitou cenu odhodlán zboží koupit)za určitou sumu,tak Vám prodejce přeci nemůže zvednout cenu jen tak z plezíru.
Jak kdybyste si plácli na koupi auta za 450 a při placení by po Vás chtěli 550,protože se ozval další zájemce.
Pan Fišer má za mě naprostou pravdu.
A já vůl si celou dobu myslel, že odvětvení 1m od vedení si zajistí majitel (provozovatel) vedení (a já jsem povinen to strpět) a že poražení napadeného stromu (ohrožujícího mne i sousedy) je zase moje věc (a konec konců i povinnost). A jejda, ono je to jinak.
Tak snad mi autor objasní mou situaci: na pozemku mám ořech, který zasahuje do vedení 400VAC, veřejného osvětlení a obecního rozhlasu (ve výšce 150cm má obvod více, než 1m). Protože je ale střed kmenu stromu vyhnilý a ohrožuje pádem mne i sousední stavby, je nejbezpečnějším řešením jej porazit.
Malá nápověda: Obecní úřad mi sdělil, že s tím nemá problém (protože jde o napadenou dřevinu a jsou rádi, že jsem jim to aspoň oznámil).
Tak kde je pravda, autore? Budu velice rád za odpověď.
Pokud na to máte od toho úřadu papír,tak není co řešit,takhle to má fungovat.
Co se článku týče,tak za takové nadpisy už bych asi dával pokuty,nebo soudy za šíření poplašné zprávy.
Někdy je to fakt těžkej kalibr.
Klasická úřednická hloupost, kdy se nesmyslným rozhodnutím snaží "vyřešit" nebezpečí požáru elektromobilu v garážích.
Jak mají fungovat budoucí podzemní garáže?
Přece tak, že majitel elektromobilu se vrátí např. z práce nebo obchodní cesty, zaparkuje auto v podzemní garáži a připojí jej na nabíječku.
A podpálí dalších 150 aut i s barákem....🤣🤣🤣
12
Sledujících
0
Sleduje
12
Sledujících
0
Sleduje
A máte jistotu, že do toho nebudou mít přístup policisté aby se mohli podívat jakou jste kde jeli rychlostí? Navíc je pravděpodobné, že další krok bude odesílání dat v reálném čase, takže bude stačit automatická kontrola a automatické pokutování.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tak pro tohle bych byl všemi deseti už dávno a na silnicích by to vypadalo úplně jinak!