To je zas článek o ničem. Jako ve většině případů. ARO M 461 nikdy nebylo licenční Gaz 69 , je to auto jen vizuálně podobné. Rumuni vyráběli pro Gaz náhradní díly karoserie. Jinak je auto zcela odlišné. Jiný nápravy, rám, motor, převodovka, světla i karoserie. Ostatní,, nepřesnosti '' komentovat nehodlám. ☹️
Proto, řekl bych, že na tom prvním snímku je M 461 s motorem/ půlka motoru Ford Bedford osmiválec OHV /, ale auto bylo bez redukce..Měli jsme ho s klukama, místo origo karboše byl karburátor z T 603 , chytal na kliku a motor šel jako housličky.. Bohužel při plném naložení lidmi vzadu byl vůz velmi vratký a nebezpečný, musel to člověk znát.
Na prvním ne, Aro je až na třetí fotce to zarostlé v trávě.
Béžové /pískové/ auto na fotce je Aro M461 nikoli GAZ 69. Taky se zde se mylně uvádí, že se Gaz vyráběl v Rumunsku jako M461. Ty auta jsou si pouze vizuelně podobná, avšak díly jssou odlišné a vzájemně nezaměnitelné. Na první pokled je jiný rám předního okna včetně skla a stěračú, dál přední blatníky, maska chladiče, boční větrací plechy motoru, všechny světla a blikače. Jiný je rám auta, nápravy, motor i převodovka. Co je tedy podle autora článku stejné pro Gaz 69 a Aro M 461 ??? :-)
všechno to byly sériové vozy vč. maxi taxi, Bugaro ze Snowborďáků je pouze "vytuněná" 324 (moc hezky) ....a opravdu ... mnoho lidí si myslí, že ve filmu hraje Hummer přitom je to Aro, u nás se dával akorát motor Andoria a nějaké nepodstatné věci....určitě nikdo tady neřezal kastle a nedodělával dveře pro maxi taxi....
V článku je dost nepřesností, ale zrovna s Maxi taxi je to správně. Jsem jeho majitel už 15 let a znám ho od zrodu. Kastle opravdu ze dvou 328 a 246.
Švýcar s českými kořeny!!! Takže třeba Kateřina Smutná není rakouská reprezentantka a její úspěchy patří Čechům, kanadský sjezdař (nevzpomenu si na jméno) není Kanaďan ale Čech.........??? Tolerujte to že reprezentoval jinou zemi!!!
On je rozdíl, jestli se přímo ten člověk před pár lety do ciziny odstěhoval a nebo jestli je to potomek emigrantů, pak se mluví o kořenech. V tomto případě Čechoslovák žijící ve Švýcarsku.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ač je "podporuje" celý svět, tak já tento krok vnímám jako pouhé zviditelnení se. Dakar vnímám od malička jako terénní soutež, kde je to prakticky přehlídka techniky, která je pro takové závody určena. To že kachna sloužila sedlákům na poli, ji nedělá terénním autem. Holky odvážný, všechno fajn, ale za mne tou kachnou je to degradace už tak pochroumaného Dakaru.
8 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Citroen 2cv se mnohokrát původního Dakaru účastnil. A Dakar klasic má být především o účasti těchto původních účastníkú.