Měření naftového motoru přetočením do přeběhových otáček je blbost. Vznětový motor produkuje nejvíc sazí při velkém zatížení v malých otačkách. Další problém je, že pokud se auto delší dobu provozuje stylem - lehká noha a málo otáček, tak se díky recirkulace spalin dostanou do celého systému sání saze a při prvním prudkém sešlápnutí plynu se všechno vyvalí výfukem ven. No a pak hurá hurá máme dalšího hříšníka.
Dávám dohromady svedsky youngtimer a karoserii nechám tak jak je, odřenou, oťukanou a semtam kousek koroze. Auto za svůj život něco zažilo a tím je jaké je. Pod tím samozřejmě bude 100% mechanicky stav, ale rozhodně ne původní. Proč nepoužit modernější mechanické komponenty? Bude to líp jezdit, zatáčet a hlavně brzdit.
Před pár lety jsem koupil za pár peněz Saab 900 coupe turbo a ještě vloni jsem ho používal na normální ježdění. Přišla rodina a s ní 9-5 kombi ,ale 900 jsem si nechal a příští rok na ni započne renovace. Zůstane se mnou už napořád ,dvakrát jsem udělal chybu ,že jsem prodal budoucí klasiku (Capri 2,8i a 9000 anniversary) a už ji nehodlám opakovat.
Pokud se má "veterán" častěji používat ,tak proč nedat moderní brzdy a tlumiče s pružinami. Bude to o poznání lépe jezdit a líp se vypořádá s dnešním provozem. Zvlášť pokud je to mladší veterán třeba z 80tých. A i ty karburátory se dají použít mladší. Weber je sice krásná věc ,ale kdo se s tím má furt seřizovat a navíc po těch letech je většina z nich úplně na nic.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Vzadu plecháče a na nich pěkně sjety gumy na furtbokem. Doufám, že mu to PČR a následně pojišťovna pěkně spočítá.