Měření naftového motoru přetočením do přeběhových otáček je blbost. Vznětový motor produkuje nejvíc sazí při velkém zatížení v malých otačkách. Další problém je, že pokud se auto delší dobu provozuje stylem - lehká noha a málo otáček, tak se díky recirkulace spalin dostanou do celého systému sání saze a při prvním prudkém sešlápnutí plynu se všechno vyvalí výfukem ven. No a pak hurá hurá máme dalšího hříšníka.
V nedávné době stejná "osvícená" EU pod stejnými líbivými hesly o záchraně planety zakázala obyčejné žárovky a jako náhrada byly k dispozici úžasné "úsporné" zářivky, jejichž parametry byly na papíře energeticky výborné. Jen stály podstatně víc než žárovka, nesnášely časté zapínání, jejich světlo nemělo spojité spektrum, tudíž bylo nekvalitní, obsahovaly jedovaté látky a jako "bonus" nevydržely ani zlomek deklarované doby. Proto i dávno po jejich zákazu byly k dostání žárovky, později pod označením "tepelná koule". Pak se technologie posunula a přišly LED světla. Najednou už nikdo za žárovkami neteskní, lidé je kupují dobrovolně a klasická žárovka odešla do historie. Stejné to bude se spalovacími motory, až (pokud) se baterie posunou od současné úrovně úsporných zářivek na úroveň LED.
Klasická žárovka je ve výrobě hlavně kvůli bezpečnosti u točivých strojů. Tam potřebujete světlo které nebliká, když se totiž sejde frekvence blikání třeba zářivky a otáčky vřetene na soustruhu, tak to vypadá že stroj stojí. No a sáhnout si na roztočený soustruh úplně nechcete.
Dávám dohromady svedsky youngtimer a karoserii nechám tak jak je, odřenou, oťukanou a semtam kousek koroze. Auto za svůj život něco zažilo a tím je jaké je. Pod tím samozřejmě bude 100% mechanicky stav, ale rozhodně ne původní. Proč nepoužit modernější mechanické komponenty? Bude to líp jezdit, zatáčet a hlavně brzdit.
No, je vidět, že jste odborník. Škoda, že vám unikají zprávy o navýšených příjmech RF díky sankcím, a podobná, jistě ničím nepodložená hodnocení ratingových agentur. A to vše psáno zde na Seznamu, aby jste mne snad ještě neobvinil ze sledování nepovolených, či snad nedemokratických serverů. Pokud je však vaší prioritou mne provokovat, divím se, že nejste blokován. A s Čínou jste vedle, jak ta jedle, takovou příležitost si rozhodně ujít nenechá. Oni totiž zaplaví svět a vše jim hraje do karet.
No tak kde jsou ty letadlové lodě? Proč už není Kuzněcov opravený? A Číňa hlavně zaplaví rusko, už teď si z něj na východě pěkně ukusuje a rusak proti tomu ani nekvíkne.
Ale ale soudruhu, vy by jste mě chtěl nechat blokovat? Určitě se rád ohaníte pravém na názor a demokracii, že?
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Morbidní , jak mají pak vypadat naše silnice když to ničí takoví mastodonti ? Hlavně že železnice která normálně vozila těžké náklady , jeden človèk vezl i 50. vagónů nyní zeje prázdnotou nákl. dopravy a jezdí hlavně přednostně často prázdná taktová osobní monstra ! Jinak , kdo dělá tuto práci je hrdina , když musí trávit pauzy v té hrůze nedostatečných parkovišť a podléhat pitomým nařízením a buzeraci !
3 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
No tak prázdná ta monstra opravdu nejezdi, když jede prázdný tak prodělává. Železnice je přetížená až to hezký není a navíc není schopná rychle a operativně doručovat náklad. Většina větších firem funguje v režimu Just-in-time a kamiony na silnicích jim vlastně suplují sklady. To by železnice nedokázala zařídit ani náhodou, je pomalá a nepružná.