Jay Leno to napsal o T87, Stephen Cole o T77.
Je to samozřejmě obrovská nadsázka a z 99.9 % urban legend. Kurátor tatrováckého muzea se k tomu vyjádřil, že muzeum sice má fotky hrdých německých majitelů, ale nedokáže potvrdit ani jednu smrtelnou nehodu německého důstojníka.
Tak už to u historek bývá 😀 Já jen, že Tater 77 bylo vyrobeno málo, a za války už se ani nevyráběly. Proto mi to nepřijde pravděpodobné, narozdíl od T 87.
Přesně jak se píše v článku. Současné problémy evropských automobilek začínají v Číně a to ztrátou jejich trhu. Sám jsem koupil Teslu, protože evropské automobilky nenabízejí kvalitní, především plně funkční EV za konkurenceschopné peníze. Pokud se sebou naše automobilky něco honem neudělají, budou mít opravdu problém.
Kvalitní? TÜV testy říkají opak.
Vliv člověka na globální oteplování je vědecky prokázán. Mezinárodní panel pro změnu klimatu (IPCC), který sdružuje tisíce vědců z celého světa, pravidelně potvrzuje, že lidská činnost je hlavní příčinou zvyšování globálních teplot od průmyslové revoluce. Hlavním faktorem je spalování fosilních paliv, jako je uhlí, ropa a zemní plyn, což vede k emisím skleníkových plynů, především oxidu uhličitého (CO₂). Tyto plyny zachycují teplo v atmosféře a způsobují takzvaný skleníkový efekt.
Dalšími lidskými aktivitami přispívajícími k oteplování jsou odlesňování, intenzivní zemědělství a průmyslové procesy. Záznamy ukazují, že koncentrace CO₂ v atmosféře je nyní nejvyšší za posledních 800 000 let. Současně satelitní měření a další data potvrzují růst průměrné globální teploty, stoupání hladiny moří, úbytek ledovců a častější extrémní počasí.
Zatímco přirozené faktory, jako jsou sopečné erupce nebo sluneční cykly, mohou ovlivnit klima, jejich vliv je mnohem slabší ve srovnání s lidskou činností. Vědecký konsenzus je, že pokud emise neomezíme, oteplování bude pokračovat s vážnými dopady na ekosystémy, ekonomiku i lidské zdraví.
IPCC panel je spolek ekonomů, politiků a podnikatelů. A pak tam jsou nějací"vědci", kteří se domlouvají, která data do grafů zahrnout a která ne, aby dnešní výsledky vypadaly co nejdramatičtěji. Třeba slavný Mannův graf, který úplně vynechal středověké klimatické optimum a malou dobu ledovou. Za mne je to nedůvěryhodná organizace.
Letošní povodně v ČR budou stát daňové poplatníky odhadem 100 miliard Kč. Nebýt klimatické změny, tak nebyly letos vůbec, nebo byly slabší - a to po celém světě. Zmíněné autobusy nám, Německu a celé Evropě během dalších let na klimatických jevech ušetří minimálně desetinásobek. A na zdraví občanů Wiesbadenu také spousty peněz.
Je to investice do budoucnosti.
Jasně, ta záplavová vlna byla kvůli té lidmi způsobené části klimatické změny třeba o 10 mm vyšší... Vlastně nikdy dříve nebyly žádné povodně, tohle byly první.
Takovým to hlupákům co prosazují vlky ,bych přál aby je hezky
pěkně pokousal tak jako medvědi na Slovensku.A pokud by začali
řvát proč ,tak jim ukázat, že to byly oni co si vlky přáli ,tak ať nyní
drží pusu,A ještě bych je trestal za to že se snažili vlka odehnat
od žrádla.
Že vlk napadne člověka je krajně nepravděpodobné. Podle statistiky je nejnebezpečnější tvor v naší krajině bodavý hmyz, který má na svědomí nejvíce mrtvých. A na čestném druhém místě se umístil myslivec. Vlk tam není vůbec...
Nemají, má to jen zaostalá Toyota. NMC a LFP články jsou na trhu 25 let. Empiricky je zjištěno, že když se o baterku staráte a má dobrý termomanagment (což nové EV mají), tak vám 15 let nebo 500000km vydrží, LFP ještě víc.
No podle výzkumů ty ztráta kapacity na 80% proběhne dříve. Ale v rámci politické korektnosti a nezabití už tak mizerných prodejů se to asi dneska ani nesmí říkat...
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
V článku je zmíněno, že v bytě se pracuje o víkendech, z čehož tedy chápu, že tam dělají hluk i v neděli. U nás je vyhláška, která říká, že o nedělích, státních a ostatních svátcích po celý den, od pondělí do soboty v době od 20 do 22 hodin a také v době nočního klidu se občané musí zdržet činností, které způsobují hluk.