Neřekl bych, že většina žije ve vlastním... Spíš bych to nazval tak, že někdo na tyhle věci má, někdo ne... V dnešní době chybí trochu ta životní stabilita, rodinné vztahy i ty další, nedostupnost bydlení tomu nasazuje korunu...
Každý může bydlet ve vlastním, jen někteří mají na bydlení v malé obci v Sudetech, někteří zase na bydlení v centru Prahy... průser je, že většina populace si myslí, že má nárok na to bydlet v centru velkého města v obrovském bytě, což prostě není možné a trh to svejma cenama selektuje...
Ať se zapojí celá pětidemolice i se svými poslanci a zaplatí je ze svých mezd. Je to jejich zodpovědnost. Nebo to zase zaplatíme všichni z daní ?
Jestli ten IT produkt bude sloužit České společnosti, tak je naprosto normální, že ta to zaplatí ze svých daní... nebo tady snad budem zavádět anarchokapitalismus, kdy si každý platí úplně vše ze svého, já si v tom systému taky začnu vybírat na co budu posílat své peníze a na co ne...
Na čínském trhu ať si dělá VW co chce, stejně tak na evropském. Hlavně ať jim do toho nekecají politici nesmyslnými regulacemi a zákazy, na míle odtrženými od fyzikální reality tohoto světa.
Elektromobil neni odtrženina od fyzikální reality, jen technologie, co má svoje specifika, která jsou někdy kladná, někdy záporná... pro průměrného Čecha s nájezdem 20-30 km za den, co má v tuto chvíli možnost dobíjet alespoň na jednom místě (práce/doma), ty pozitiva v podobě prakticky bezúdržbovosti dokonce převažují... problém je jejich cena, což je i to, proč se daří tak Čínskej značkám a né tolik VW např. nemaj cenově dostupnej model... co se týká regulací, tak to je hold celosvětovej trend (většina zemí to zavádí v rozsahu let 2030-2040), EU se na to může klidně komplet vykašlat, ale pak se koukněte na mapu světa, kde se a v jakých roce budou spalováky zakazovat také... to je to na co v těch koncernech koukaj a proč přestupujou na e-mobilitu, protože si přestaví situaci kdy to neudělají a jsou o 10-15 let v budoucnu a svoje spalovací modely nebudete mít kam na trhy umisťovat... přijdete mi jak nějakej minulej majitel rafinerie co dělá velmi dobře olovnatý benzín, co nadává, že jeho zakazování v budoucnu je nesmysl, blbá regulace atd. a zároveň se kouká ne blížící se roky u jednotlivých zemí, kam už nebude moct prodávat.. jestli se tomu nepřizpůsobí, tak bude za pár let v nehezké situaci, byť s tim celosvětovým trendem a zakazováním nesouhlasí...
Než tady začne zase ten řev ohledně elektroaut, tak ať se každý podívá jak vypadají poslední dobou prodeje v Číně (jak je v článku zmíněno, největším trhu na světě pro VW). Původní Čínskej vládní cíl mít na novejch registracích podíl elektromobility 20% v roce 2025 je už dávno pasé, protože tenhle červenec to už je přes 50% a dál to roste. Takže se těším na zdejší rady VW jak tomu má čelit návratem k čistě spalovacím motorům, které se tam ale během několika let téměř přestanou prodávat...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
"Komerčním dodávkám munice však Ficův kabinet nebrání." Pokud vím, tak dokonce pokračují dodávky houfnic Zuzana 2, kde by jich tam (UA) do konce roku mělo zase cca 10 zamířit... ale nazývat to za soukromé dodávky munice... nevím nevím, Konštrukta-Defence co je vyrábí je Slovenský státní podnik co spadá pod ministerstvo obrany SR...
1 odpověď