Tak takových transakcí je celá řada.Zejména u liniových staveb financovaných státem.Informace mají cenu.K nim se dostanou politici z různých úrovní, od obcí do vlády.Pak stačí za pakatel koupit,pohlídat si aby se záměry náhodou nezměnily a pak být trpělivý a čekat.Ono se to pak zúročí. A když ne přímo,tak pro potomky.
Dopravní situace v oblasti D1 x D2 kolem Brna je šílená. Kdyby někdo vyhodnotil finanční ztráty, které vznikají v kolonách dopravcům jak v nákladní tak i osobní dopravě ( ztracený čas, zbytečně spotřebované PHM nemluvě o nehodách a psychické újmě a ekologických dopadech), tak by možná vyšlo číslo, které překoná náklady na rozšíření dálnice. Komunističtí plánovači zavlekli trasu D1 hluboko do středu Brna ( domnívajíc se, že motorizace je problém západního světa ) a dnešní ŘSD tuto zhovadilost stvrzuje rozšířením o další pruhy. Přitom bylo možné toto řešit odsunutím trasy D1 více na jih od Brna s propojením D1 na D2 jižněji bez těchto hrozných uzavírek. Ale ze státního krev neteče , takže co se starat o náklady jiných.
Mám pocit, že ty časté dehonestující články o Chorvatsku (drahota, nečisté moře atp. ) jsou tvořeny záměrně s cílem poškodit tuto destinaci. Byl jsem v červnu na Murteru, ceny v restauracích snad o něco vyšší než u nás, pivo dražší, vynikající káva levnější jak u nás, zmrzlina jak u nás v nesrovnatelně větším množství v porci. V obchodních centrech velký výběr potravin, ceny zhruba jak u nás, v něčem nižší a něčem nižší. Kvalita potravin a zejména masa velmi dobrá. Moře čisté a teplé.
Zkuste si zajít na oběd v některé naší dovolenkové oblasti, dejte si oběd a pak teprve porovnávejte. Pokud nenarazíte na restauraci s poledním menu, tak zaplatíte taky pěknou částku. A to nesedíte s výhledem na moře, se sluncem nad hlavou a příjemným vánkem z hladiny.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Stejně zdechne tak jako Stalin,Lenin,Brežněv a další odporní rusáci.A už to nebude trvat dlouho.
1 odpověď