Hugo problém vidím právě v tom tlačení vozu 200metrů kdy se mohlo přihodit něco horšího . Sedět ve voze před čumákem čtyřicetitunového obra není prima zážitek asi pro nikoho. Představa ,že je takto tlačen vůz s malým miminkem či těhotnou ženou nabízí možná několik věcí co mohou být špatně. Nebo ani s tím nesouhlasíte? Můj názor jsem nenapsal aby mi několik lidí psalo jak špatně to vidím. Problém dnešní doby je že jiný názor není nutné vyvracet. Třeba ho jen přijmout jako jiný. Já jsem váš přijal a přidal další myšlenku proč to vidím jinak. Děkuji a krásný den přeji.
Pokud by okamžitě zastavil a zablokoval tak nejspíš oba pruhy dálnice, hrozilo by potencionálně mnohem horší nebezpečí než když plynule přejel vpravo a zastavil mimo komunikaci.
Paní, kolikrát jste jako řidič tramvaje měla tuto zkušenost? Asi ani jednou, že? Dispečink umí velmi dobře vyhodnotit, kdy policii zavolat a policie pak přijede. Někdy dorazí až poté, co opilec či násilník vystoupí, ale zatím policie teleport nevynalezla...
Já nevim, tak třicetkrát ?
To jsou ty zkušenosti, co vám chybí...
To je takovej nesmysl až to mlátí dveřma.
Muži i ženy mají naprosto shodné platové tabulky, takže za stejnou práci odvedenou ve stejném čase dostávají naprosto totožný plat.
Pokud ženy pracují o šestinu méně než muži, pak logicky berou o šestinu menší plat.
Jestli ono to nebude jako v tenisu, kde si ženy vymohly stejný plat za třetinové výkony...
Článek jsem nebyl schopen dočíst. Auto nebylo v mrtvém úhlu. Náraz nemohl řidič kamionu necítit. Auto před vozem bylo vidět v zrcátku které je na kameře jasně vidět. Nevím co se tam stalo ale video říká ,že pochybení je na straně obou řidičů i když osobní vůz tuto nehodu jasně započal. V kamionu je cítit poměrně malá nerovnost tak nechápu jak mohl řidič necítit náraz a další nárazy do přední části vozu. Je s podivem co říká video a co člověk může přečíst v nadpisu tohoto celku. Stále víc je mi líto ,že se dá číst něco co v realitě naprosto slova popírá.
Řidič kamiónu náraz zřejmě cítil, proto začal zpomalovat a uklidil se do pravého pruhu. Zabránit tomu jednoznačně nemohl, tak kde vidíte nějaký problém z jeho strany ?
Zrovna tento týden do tramvaje nastoupila opilá žena, která byla agresivní a napadala jednu cestující, která nakonec vystoupila. Řidič vyšel z kabiny, dvakrát nebo třikrát opilou vyzval, aby vystoupila. Samozřejmě nevystoupila. A on s tramvají odjel. Během cesty žena opět začala napadat lidi, tak jedna paní volala na Policii. Jelikož se agresivitě opilé stupňovala, lidé sedící poblíž se většinou přesunuli do přední části tramvaje. Paní, která volala na Policii šla za řidičem a o telefonátu jej informovala. Jeho odpověď? UDĚLALA JSTE DOBŘE, JÁ MUSÍM ŘÍDIT. Nechápu.. Hned zkraje přece mohl volat dispečink.
Dispečink mu nařídí pokračovat v jízdě a o nějakém přivolání policie si můžete nechat jen zdát.
Bohužel.
Já tu anabázi kolem Libeň. mostu znám docela dobře (ještě "nedávno" jsem tamtudy denně jezdila...). Nicméně zaujala mě právě tato pasáž ve článku, na který jsem ve svém postu reagovala, že jde i o komfort cestujících (což ve skutečnosti není vůbec pravda).
Takže byste se raději i s tramvají koupala ve Vltavě ? I ty zákazy potkávání a omezené rychlosti považujete za komfortní ?
Myslím že okamžitých uzavření mostu už v minulosti pár proběhlo, tak je rozhodně lepší, když se o uzávěře ví dopředu a můžete si tak cestu lépe naplánovat.
8
Sledujících
0
Sleduje
8
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Protože by ho zcela oprávněně vyhodili pro porušení pracovní kázně a u soudu by na 99% neuspěl, nicméně by se to táhlo roky...
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Zjevně nemáte naprosto žádné právní povědomí, to jediné vás omlouvá...