A310 začal buffetovat, což upoutalo pozornost kapitána Kudrinského. Okamžitě nařídil druhému pilotovi, aby převzal řízení, zatímco se snažil přimět Eldara, aby uvolnil levé sedadlo a on mohl znovu získat kontrolu nad letadlem. Protože sedadlo druhého pilota bylo v úplně zadní poloze (což se často stává, když se létá na autopilota v cestovním režimu), trvalo druhému pilotovi dvě až tři sekundy, než si upravil sedadlo tak, aby dosáhl na ovládací prvky. Mezitím se úhel náklonu zvýšil na extrémních 90 stupňů. Letoun A310 nebyl schopen zatáčet pod tak strmým úhlem a zároveň udržet výšku a začal rychle klesat. Při tom bylo pro posádku nesmírně náročné získat zpět kontrolu nad letadlem kvůli zvýšené přetáčivé síle. Když ztratila kontrolu nad křidélky, autopilot letadla použil ke korekci rychlého klesání jiné řídicí vstupy, například zvýšení tahu motoru a náklon přídě nahoru. Protože se však autopilotovi nepodařilo vrátit letadlo do letové polohy, nakonec se zcela odpojil, takže lidé v pilotní kabině museli obnovit nepříznivou polohu letadla. Prvnímu důstojníkovi Piskarjovovi se podařilo obnovit střemhlavý letoun, přičemž snížené G-síly umožnily Kudrinskému znovu zaujmout své místo. Ve spěchu při obnovení střemhlavého letu však Piskarjov přehnal korekci s řízením a uvedl letoun do téměř vertikálního stoupání, což bez korekce autopilota zastavilo letoun, který následně přešel do rotace. Ačkoli se vzorec rotace a zotavení opakoval ještě dvakrát, letadlo při tom ztratilo obrovské množství výšky a kleslo pod minimální bezpečnou výšku pro let v daném úseku trati nad hornatým terénem.
V 00:59 se řídící letového provozu v Novokuzněcku připravovali na příjem rádiového vysílání letu 593 s dalším plánovaným hlášením o poloze. Tento telefonát nikdy nepřišel. Současně obraz letadla zmizel z obrazovek jejich radarů a horečné rádiové hovory s letadlem zůstaly bez odezvy. V 00:58, dvě minuty a šest vteřin po odehrání dramatu, se let 593 zřítil v rovné poloze vysokou vertikální rychlostí, odhadovanou na přibližně 70 m/s (160 mph/; 250 km/h). Místo nehody se nacházelo v pohoří Kuzněck Alatau v Kemerovské oblasti na jihu Ruska, asi 20 km od města Meždurechensk. Všech 75 osob na palubě zemřelo v důsledku nárazu ve vysoké rychlosti. Letadlo bylo zcela zničeno. O dvě hodiny později dostaly úřady zprávu, že hořící trosky letadla byly spatřeny na odlehlém svahu hory asi 20 km jihovýchodně od města Meždurechensk. Tým záchranářů se následně vydal na místo havárie, kde na ně čekala spoušť sestávající z doutnajících trosek letadla, spáleného lesa a lidských ostatků.
Z prekladace, treba to nejaky znalec letectvi opravi - Pudrinsky z neznámých důvodů dovolil Eldarovi manipulovat s řízením, pravděpodobně v domnění, že letadlo řídí autopilot a že jakékoli Eldarovy řídicí zásahy nebudou mít žádný účinek. Kolem 00:54 Eldar manipuloval s řídicí pákou po dobu více než 30 sekund, přičemž jeho vstupy dosahovaly až 10 kilogramů. Tyto silné vstupy byly v rozporu se vstupy, které prováděl autopilot, aby udržel letadlo v přímém a vodorovném letu. Výsledkem těchto vstupů bylo, že letový počítač řídící A310 přepnul křidélka letadla (řídicí plochy, které ovládají úhel náklonu letadla) na ruční, přičemž zachoval kontrolu nad ostatními aspekty letového profilu letadla. Eldar měl v tomto okamžiku fakticky částečnou kontrolu nad letadlem, ačkoli si to nikdo na palubě neuvědomoval. Když se autopilot pokusil vrátit letadlo do předepsaného kurzu, dostal se do konfliktu se vstupy z řídicího kola, které se zvýšily na 12 až 13 kg. Tento konflikt vedl k odpojení serva autopilota od táhla ovládání křidélek. Přestože se na displeji v pilotní kabině rozsvítila neslyšitelná výstražná kontrolka, která piloty upozorňovala na částečné odpojení autopilota, piloti si kontrolky nevšimli.Oba piloti před přechodem na A310 létali většinou pouze s letadly ruské výroby, a proto neznali konfiguraci výstražných světel v kokpitu tohoto typu. Při razantních řídicích vstupech od Eldara letadlo přešlo do náklonu doprava rychlostí 2,5 stupně za sekundu. Úhel náklonu nakonec dosáhl 45 stupňů. V tomto okamžiku již autopilot nebyl schopen udržet výšku kvůli vysokému úhlu náklonu křídel.
A310 začal buffetovat, což upoutalo pozornost kapitána Kudrinského. Okamžitě nařídil druhému pilotovi, aby převzal řízení, zatímco se snažil přimět Eldara, aby uvolnil levé sedadlo a on mohl znovu získat kontrolu nad letadlem. Protože sedadlo druhého pilota bylo v úplně zadní poloze (což se často stává, když se létá na autopilota v cestovním režimu), trvalo druhému pilotovi dvě až tři sekundy, než si upravil sedadlo tak, aby dosáhl na ovládací prvky. Mezitím se úhel náklonu zvýšil na extrémních 90 stupňů. Letoun A310 nebyl schopen zatáčet pod tak strmým úhlem a zároveň udržet výšku a začal rychle klesat. Při tom bylo pro posádku nesmírně náročné získat zpět kontrolu nad letadlem kvůli zvýšené přetáčivé síle. Když ztratila kontrolu nad křidélky, autopilot letadla použil ke korekci rychlého klesání jiné řídicí vstupy, například zvýšení tahu motoru a náklon přídě nahoru. Protože se však autopilotovi nepodařilo vrátit letadlo do letové polohy, nakonec se zcela odpojil, takže lidé v pilotní kabině museli obnovit nepříznivou polohu letadla. Prvnímu důstojníkovi Piskarjovovi se podařilo obnovit střemhlavý letoun, přičemž snížené G-síly umožnily Kudrinskému znovu zaujmout své místo. Ve spěchu při obnovení střemhlavého letu však Piskarjov přehnal korekci s řízením a uvedl letoun do téměř vertikálního stoupání, což bez korekce autopilota zastavilo letoun, který následně přešel do rotace. Ačkoli se vzorec rotace a zotavení opakoval ještě dvakrát, letadlo při tom ztratilo obrovské množství výšky a kleslo pod minimální bezpečnou výšku pro let v daném úseku trati nad hornatým terénem.
Vaši informaci o zablokování plateb kartami v Kanadě nic nevím. Máte nějaký odkaz ? Podle mne by šlo o nezákonný akt, neoprávněný zásah do smluvního vztahu mezi fyzickými osobami a bankami. Skutečně se to stalo ?
Ano, skutecne se to stalo. A neslo jenom o protestujici, ale i o lidi kteri protestujicim poslali na otevreny ucet penize na podporu. Je to dohledatelne na beznych zpravach, takze zadna konspiracni teorie, akorat musi clovek umet anglicky.
Ale i ten vas roman co jste tu napsal je nesmysl.
Nevim jak moc velkej podil ma clovek. Jsou to velmi teze meritelna fakta ze kterych je velmi slozite delat jakekoliv zavery v takto kratkem casovem obdobi.
Nicmene hlupaci jako vy naprosto opomiji to ze clovek proste planetu meni. Opet tezko rici jak moc. Ale vy tu naopak tvrdite ze treba jen svetova produkce CO2 ktera uz presahuje 1500 mld tun rocne nic nezpusobuje a nema na nic vliv. To je hloupost a popirani fyzikalnich zakonu. Stejne tak jako srovnani s drivejsi dobou kdy tu clovek nebyl a nikdy v historii tu takova cisla nebyli.
Nevim, kde cerpate info, ale jak hledam tak hledam, tak maximalni hodnotu jsem nasel 37 mld tun rocne.
Nadějný titulek a pak zklamání. Ale zajímal by mě reálný dojezd té 7tunové soupravy 😀
Na Motortrend com testovali elektricky F-150 Lightning v nejvyssi vybave Platinum za $92,669. Udavany dojezd 300 mil (480 km), v realu 255 mil (408 km). Realny dojezd se tremi ruznymi privesy - 1,400 kg 184 km, 2,400 kg 160 km a 3,300 kg 144 km. Testovali to na dalnici v idealnich podminkach, ne v terenu, v zime, atd. Vzhledem k tomu, ze tohle ma polovicni dojezd pri prazdnem vozidle, budou ty dojezdy s privesem dost tragicke.
Lzi, lzi a zase jenom lzi. Nic se kontrole nevymklo, protestujici spolupracuji s policii, uklizi snih, rozdavaji jidlo bezdomovcum a naprosto nenasilne protestuji proti ockovaci povinnosti. Jedine, co se vymklo kontrole je kanadska vlada a hlavne jeji premier, kteri naprosto odmitli s kymkoliv mluvit. Tim se dostali na uroven Lukasenka, Erdogana a ostatnich podobnych rezimu. Pro uplnost, podle posledniho oficialniho pruzkumu je 54% pro zruseni vsech pandemickych opatreni. Takze asi tak.
1
Sledujících
23
Sleduje
1
Sledujících
23
Sleduje
Mate to tam napsane, ze se jedna o kumulativni hodnoty.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ja vim.