Bohužel ji máme doma jako druhé auto... Motor 1,5...ve 30tisicich slyším při vyřazení ventily, tak následujíci den kontroluju olej a byl pod minimem a nesvítí žádná kontrolka? Doleval jsem 0,8litru...kdyz bylo najeto 32tisic tak výměna brzdových destiček a kotoučů(zadní světě na železo,přední skoro také)v servisu kroutili hlavou.. Jízdní vlastnosti na nic, moc měkký podvozek... Hrozný šmejd, už jde do světa...a asistent jízdy v pruzích mega otravný, jde sice vypnout, ale jen do dalšího startu...jedina věc, co mi přišla dobrá je nalevka ostřikovačů...špatně vymyšlené auto i uvnitř... Držáky na kafe dobrý, než si jej vylejete loketní opěrkou... Fakt špatně vymyšlené... Radím rozhodně zkusit jinou značku, než to koupíte a projet se...
Jestli jste slyšel klepání ventilu a na základě toho dolil olej tak jste mistr😂😂😂😂 To jsem ještě neviděl. S tím autem jsem toho najel dost na to abych věděl ze melete kraviny.
Důkladné zakrytovani podvozku měla uz Fobie 2 , 2014😁. Audio ve Fobii 2 je také o dost lepší než v dalších a novejsich skodovkac. Spotřeba dle palubaku 6, ale pripoctete minimálně +2 reálné litry navíc. Ta 1.5TSI jede jako bejk, ale taky je dost zizniva. A za 400 k? Tohle? Ja nikdy neměl Hyundai v lásce, ale poslední dobou se mi líbí jejich auta a ceny za jaké je prodávají.
Polky které se s realitou značně rozchází. Se Scalou 1,5 tis dsg jsem za rok najel 69 tisíc km. Audio super, ovladatelnost auta jako celku velice příjemná, spotřeba no. Od 4,5 do 7. Ale dlouhodobý průměr jsem měl těsně přes 5 litru. Na tu dinamiku super! Jo a na závěr. Přesedl jsem do ni z Kia ceed 1,5 t poslední generace, totožná s I30. Cena stejná obě auta nová stala 620 tisíc beze slev. Kia proti Scala hlučná od podvozku, tupé řízení, úzká pro posádku a vzadu minimum místa pro nohy spolujezdce. Pro mě ani levná ani zajímavá varianta auta.
Je pravda, že Skodofka uz neví co by za ten Superb chtěla (a to se vyrabi za humny na Slovensku). A at se na mne nezlobi ten displej v kaplicce to vymyslel totalni zvrhlý idiot. Diky tomu pusobi hrozne lacine. I ta záď v kombiku. predchozi generace mela alespon záď, že pusobila noblesně, honosně, Superb kombík vypadá lacině. jako oktavka.
Tak samozřejmě je veškerá konkurence výrazně levnější že😉
Možná fyzicky, ale argumentačně je to pořád na tu autodráhu, Martine 😉.
Elektro je pro některé lidi dnes vhodnější, pro některé ne. Pokud nabíjíte doma, ideálně ze soláru, a jezdíte do 100km denně, spalovák nedává žádný smysl.
A co dává smysl hlavně ten ekonomicky. Pokud mám elektrárnu ( no 40% zaplatila dotace) pořídím si elektro ( 20% zaplatila dotace) tak budu jezdit relativně levně. Tu dotaci ale daněmi musíte zaplatit i s úroky, ony ty daně budou z tohoto důvodu rozhazováni neustále zvyšovat, už teď je stát zadlužený po uši!!! Bez křiveni trhu to smysl dávat přestane.
Neschopnost státních packalů vybrat daň není nic nového, stejně jako to, že místo vybírání daní, které vybrat mohou, se raději věnují zavádění nových.
A k hlupákům a závistivcům, co by to vyřešili zdaněním všeho vína, jen tolik:
Když jde o kapsy jiných, to byste tam svoje pracky strkali, co socani? Ale svoje kapsy máte zašitý nebo prázdný, lenoši.
Přesně tak. Lenoši a lemplové budou vždycky těm druhým přát to horší.
Motorsport mimo okruhy generuje nepřijatelné škody na majetku a přírodě, nemluvě o riziku zranění nebo smrti dalších osob. Nerozumím tomu, proč je taková věc tolerována. A je celkem jedno, že vše zaplatí pojišťovna. Riziko je příliš vysoké.
Pokud něčemu nerozumíte, je lepší mlčet a nedělat ze sebe to co děláte.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Všechny Araby deportovat kam patří a bude zase klid.