😁😁👍👍jj chapu " v kancelaři"..........děkuji za poklonu......většina "kancelarniku" naraži na moji čestinu(jsem dislektik) a podle toho si mysli že jsem nějaky "lojza" co sleduje ruskou tv. PS:v minulosti jsem obchodoval s akciemi a pak cca poslednich 10let pracuji jako on line pokrovy hrač. Dělal jsem analizy,statistiky a geopolitika byla současti me prace.ekonomicke ukazatele a jejich čteni byl muj denni chleba.Taktež predikce s vyvoj na sv. Trzich.pracoval jsem 20hod. Denně. PS:vyvoj ktery jsem popsal by se dal napsat jednou větou.PO KOLAPSU RUSKA BY DOŠLO K 3SV. V přispěvku se neda vše vysvětlit najednou. Přeju přijemny pracovni den v kancelaři.Tomaš Blahut 46let duchodce
46 let důchodce? Já jsem starší než vy, ale do důchodu mám pořád ještě daleko! Pokrový hráč? Zajímavé zaměstnání. Pracoval 20 hodin denně? To Vám zbylo méně než 4 hodiny spánku, a to je bez času na stravování, osobní hygienu atd. Nás ve škole pořád učili, že Lenin (velký vzor) spal jen 4 hodiny denně a my jsme dodávali "a podle toho to tam tak dopadlo!"
Nebudu se vyjadřovat k podobě vozidla, na to je tady hafo odborníků, ale chtěl bych upozornit autora (když už si Garáž hraje na odborný web), že mezinárodní zkratka LED už obsahuje slovo "dioda" i "svítivá" popř. celé jako "světlo emitující" - přesněji "Light-Emitting Diode", takže jeho formulace "který doplňuje nápis ŠKODA a svítící LED diodové svítilny", vyznívá jako např. Spojené USA americké nebo Evropská EU unie. Kdyby to někdo nepochopil, tak pro tu sebranku, která se schází na Seznamu a Novinkách, ještě jejich oblíbenou: Komunistická KSČ Československa :)
Svělý postřeh, tohle zdvojení slova dioda už občas pronikne i do odborných textů, což je zvlášť alarmující. Možná je to pozůstatek naší komunistické minulosti, když tady léta vycházely noviny s názvem "Lidová demokracie", tedy "lidová vláda lidu" (a ponechme stranou tu lež v názvu, když tady nemohli vlánout lidé, ale komunisti, ovšem v Sovětském svazu měli dokonce noviny s názvem Pravda...).
Pěkné shrnutí vývoje za 250 let. I my jsme se většinu školy hlavně biflovali. Až na vejšce jsme se setkali s fyzikářem, jehož první větu si pamatuji i po mnoha letech: "Já vás tady nebudu učit fyziku, já vás radši naučím, jak se učit." Tehdy mně to trochu šokovalo, ale časem, s překotným vývojem technologií, jsem zpětně pochopil, jak byl v té době vizionářský. Děkuji, pane docente!
Kdybychom věděli, že policie opravdu přijede "pomáhat a chránit", tak by nám čekání nevadilo. Jenže oni ti poldové prostě nechávají všechny v koloně stát hodiny, než se to tam uvolní. To oni, policajti, by měli co nejdříve odklonit dopravu na předchozím sjezdu a nechat pod svou kontrolou vycouvat nebo odjet jízdou v protisměru ty uvízlé chudáky, kteří s nehodou před sebou nemají nic společného!
Všude na dálnici máme kamery, tak snad není problém mít dost informativních tabulí s okamžitě se zobrazující informací o nutnosti opustit dálnici na příslušném sjezdu. Třeba na mýtných bránách. Všude samá elektronika, spousta reklamních bigboardů, ale na smysluplné využívání moderních technologií nezbyly peníze.
Za socialismu tady byly oblíbené tzv. kondiciogramy. Z počítače (tehdy ještě většinou sálového, protože PC z Tuzexu měla doma jen skupinka nadšenců - včetně mně) se tiskly dlouhé sjetiny koleček, čtverečků, plusů a mínusů ke každému dni, vycházelo se z teorie cyklů počítaných od narození. Sám jsem se na tomhle algoritmu učil programovat. No a vzpomeňte si na film "Jáchyme, hoď ho do stroje", kde si Luděk Sobota zařizuje život s ohledem na tyhle plusy a minusy z kondiciogramu. Aź na to, že došlo k záměně a měl úplně jiný než ten svůj. Takže s AI to může dopadnout také tak, akorát, že tomu bude ještě víc lidí věřit.
Dobrý den.
Nechci vědět, kdy zemřu. Až zemřu, tak se mi již nic nebude týkat.
Každý však zemřít musí, to je zákon koloběhu života. Dovede si někdo představit sto a více miliard nesmrtelných na planetě zemi? Co by jedli? Kde by mohli bydlet? Jak by zatížili těleso, lidmi nazvané Zeměkoule? Takový nával bych nechtěl zažít. Každý prostor a každé těleso má své meze, přes které nejede vlak.
Na smrt se však nepřipravuji. Až přijde, tak přijde. Sekne kosou a bude po ptákách.
Zatím ještě v pohodě žiji a života si užívám.
Jsem senior 74+.
Slávek
Jste fajn chlápek!
Práci by dělali ti samí lidé, jen by nebyli zaměstnaní pod agenturou, ale jako kmenoví pracovníci Škoda auto, jenže to Škoda auto nechce a určitý počet agenturních pracovníků Škodě auto vyhovuje.
Nechci se Škodovky zastávat, ale on ten podnik je vlastně díky odborářům do agenturní pracovní polotiky natlačen. Kmenoví zaměstnanci mají tak extrémně silné pozice, že když dojde na omezení výroby, změnu ve výrobě apod. vyžadující rychlé snížení počtu pracovníků, tak agentuře prostě řeknou "příští týden už mi sem tolik lidí neposílej", zatímco nevyužitému zaměstnanci sedícímu doma (nebo brigádničícímu jinde) budou platit 80% mzdy za nic a pokud ho chtějí propustit (třeba že je lempl), tak několikaměsíční odstupné atd. Kdyby měla Škoda jen kmenové zaměstnance, tak už v Boleslavi dávno není.
a co máme dělat, když Češi u pásu makat nechtějí...
Máte v hodnocení samé mračouny, lidi tenhle Váš názor nechtějí slyšet, ale já s Vámi souhlasím. Skoro každý by chtěl jen dělat ajťáka, něco s PC nebo mobilem, případně někde v teplém kanclu státní správy apod. Kdo bude makat? Cizinci - je to tak! Zkuste sehnat dobrého řemeslníka - bude to pán před důchodem, který nemá svou živnost komu předat. A přijde až po několik měsících. Zkuste sehnat mladého kluka do truhlárny, místní dva skvělí truhláři to zkoušeli, aby stíhali ten velký zájem o jejich práci, ale nakonec to vzdali a dělají zase jen oni dva, protože všichni ti týpci, co tam alespoň byli ochotní přijít, udělali víc škody než užitku.... Atd.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Takže brzy v ČR rapidně stoupne cena spodního prádla. Stejně jako jiné komodity, jejichž výrobce si tento agent koupil.