Na druhou stranu mít strach skutečně nemusíte. Jste pro ne pouhé číslo pro statistiky využití, které se dál strojně využívají pro další vývoj. Částečně analyzují situaci i nynější auta a osobně mi to vůbec nevadí. A proč? Protože nejsem vrah, zločinec, politicky exponovaná osoba, atd.
Asi vypadám jako paranoidní osoba, ale je důvod mít strach, že mi vypnou auto, třeba za jízdy při vysoké rychlosti, i když nejsem politicky exponovaná osoba. Rozhlédněte se okolo sebe, teď třeba na Ukrajinu - žijí v těch Rusáky vybombardovaných panelácích politicky exponované osoby? Evidentně ne. Útok je veden proti civilnímu obyvatelstvu. Může to být postaru bombama nebo ponovu elektronicky, třeba u těch on-line trvale připojených aut apod.
Možná se pletu, možná tomu nerozumím, ale název "eurokomisař pro mezinárodní partnerství" mi připadá jako funkce pro funkci. Připomíná mi to má studentská léta, kdy jsme na gymnáziu každý musel mít nějakou funkci, na mně zbyl "upravovač hadru na rohožce". Když jsme si ve čtvrťáku sami na sebe psali návrhy posudků pro vysoké školy, kam jsme se hlásili, tak mi naše třídní profesorka tuto funkci z mých "zásluh" vyškrtla, že by prý soudruzi na VŠ pro můj humor neměli pochopení. No a dnes se možná budou podobnými funkcemi politici ještě veřejně chlubit, s vážným výrazem ve tváři.
A proč vy neměříte stejným metrem. A nebo sledujete jen vládní kanály já pouze kanály USA a jejich nezávislá zpravodajství. Pak by jste takovéto bláboly nepsal
Právě že měřím stejným metrem. Komunisty i nacisty bych pozavíral, až by zčernali. Samozřejmě i neonacisty (a je jedno, jestli jsou čeští, ukrajinští nebo jací) a neokomunisty, pokud se hlásí k nacistickému nebo komunistickému bezpráví. Bohužel, jak vidíme v historii, ani jedni nebyli za spáchané hrůzy dostatečně potrestáni. Protože nacisty mohli tehdy soudit převážně soudci, kteří v lepším případě byli k Hitlerovi loajální a v horším byli také aktivními fašisty a stejně tak po r. 1989 jsme tady měli jen komunistické soudce, protože jiné mezi sebe tehdy nevzali a nová generace se začala v signifikantních počtech objevovat až po mnoha letech, ostatně ještě pořád i teď vidíme bývalé komunistické kádry, kteří pořád ještě soudí - strašná ostuda naší demokracie !!! A lidé, kterým tohle nevadí, tolerují i Putina nebo s ním dokonce sympatizují. Z takových spoluobčanů je mi na zvracení.
Ukrajinci na vše kašlou, to že nemusí na frontu je pro ně výhra ! !
A teď se vžijte to té role vy sám. Česká republika je ve válce s nějakou nejmenvanou mocností, Vaši příbuzní, kamarádi, kolegové apod. umírají v boji za naši svobodu, domy rozbombardované, všude vybuchují miny a Vám se nějak podaří uniknout do řekněme poklidné Francie, relativně daleko od těch zažitých hrůz. Co bude pro Vás výhra? Předpokládám přesně totéž - že nejste na frontě. Budete si užívat tamní pohody a určtě nebude Vaší nejvyšší prioritou jít si zařídit nějaké povinné ručení, sociální a zdravotní pojištění a kdoví jaké všechny byrokracie pro místní obyvatele zcela běžné a samozřejmé. Vy jste zůstal naživu a to je pro Vás v ten okamžik to hlavní. Ostatní betere jen jako perspektivu, "někdy časem to budu muset zařídit" ... Teď zavřete oči a vžijte se to té situace!
To se tedy policie moc nevyznamenala. Pomáhat a chránit, ale vocamcať pocamcať, že jo? Tomu tedy říkám integrovaný záchraný systém - zavolejte si jinam.
"Pomáhat a chránit" to jsou praví policajti, ale v článku bylo, že volali městskou polici, ti nepomáhají a nechrání, ti rozdávají botičky a vybírají pokuty za parkování.
abych pravdu rekl, par veci mi na elektroautech vadi, ale predpokladam, ze se to casem podari zlepsit. vlastne je to vse v baterii. pokud je to, co se pise v clanku, pravda, resi to dojezd a rychlost nabijeni. dalsim negativem je hmotnost. muj soucasny vuz ma hmotnost 1280kg a uz pri testu kamaradova dieselu, ktery ma o pul tuny vic, je ten rozdil poznat. takze kdyz k tomu pridam dalsich cca 500kg, bude to chtit asi trochu zmenit styl rizeni. no a poslednim negativem je samozrejme cena, a to jak za samotny vuz, tak za provoz. ale to se brzy srovna, bohuzel zrejme smerem nahoru, vzhledem k vyssimu zdaneni paliva a sankcim na vozy se spalovacimi motory.
ten boj mezi zastanci jedne ci druhe technologie by byl docela usmevny, kdyby nedochazelo k tak vyrazne deformaci trznich podminek ve prospech jen jedne z nich a ohybani fyzikalnich zakonu vedoucich k likvidaci te druhe.
Té vyšší hmotnosti elektro MG bych se nebál. Svého času (už je to hodně let, na začátku tzv. "devadesátek") jsem řídil na střídačku své oblíbené lehoučké benzínové Erko (Š110R coupé, motor cca 1,1 litru) a dieslového Peugeota 309 GLD (motor 1,9 litru). To byl sakra rozdíl v hmotnostech! Oboje mělo 5-st převodovku, oboje jelo až cca 180 km/h (na tehdejší dobu super), ale rozdíl v řízení lehkého a těžkého vozu nebyl jen kvůli zadnímu a přednímu náhonu. Veřte nebo nevěřte, to "těžké" auto bylo v zatáčkách mnohem stabilnější. A dynamika jízdy bez problémů (v obou případech).
Odjakziva me fascinovali lidi, kteri si koupili auto a vykrikovali ,, vse v elektrice,, . To ja se vzdycky chlubil ,, nic v elektrice,, . Krome vyhrivanych zrcàtek a zadniho okna je to vse k lejnu.
Jenže "vše v elektrice" v roce 2008 bylo něco jiného než dnes. Mám Peugeota 407 z té doby, "vše v elektrice", a je to můj miláček. Pomůže, neotravuje. Tempomat neadaptabilní, tedy kolik mu zadám, tolik jede. A na rozdíl od novějšího Seata v něm ty elektronické vychytávky neodcházejí - ještě je to poctivé francouzské osazování a ne výroba desek přesunutá do Číny.
Na to pípání je nějaký extra repráček ne? To nejde přes repráky audiosoupravy? Kdyby se ustřihnul drát k němu nebo se tam přidal skrytý vypínač, dalo by se to snad poměrně levně a jednoduše "deaktivovat", ne? 🙂
Když to ustříhnete, tak nebude pípat nic. Nemáte jak selektovat, co chcete a co ne. Třeba takové pípání podle vzdálenosti překážky při couvání beru jako super věc a fakt bych o to nechtěl přijít.
Není pravda, že jsme popelnicí Evropy. Kdo chce kvalitu, tak kvalitu i koupí, jen o něco dráž, než ostatní. Jenže to je problém Čechů, ti si totiž budou stěžovat na cokoliv a pak v obchodě kupují výrobky velkouzenáře soudruha Bureše se 70% procenty separátu a budou povídat jaký je to lidumil.
Souhlasím, dobře jste to napsala! My sami si můžeme za to, že těm tzv. akcím jdeme na ruku, že jsme líní při nákupech přemýšlet (a bohužel i ztrácet dost času), že jdeme nekvalitě za rádoby dobrou cenu svým chováním naproti.
Současné to leží úplně u zádele. V kantýně PS takové jedy nevedou a Fijala nakupuje v Německu jak nám sdělil.
Kupujte také v Německu a nemusíte panu Fialovi závidět. Totiž v dnešní době si může každý vybrat co a kde bude nakupovat. I Vy, pane Sasíku. Horší to bylo za socialismu, do Německa (západního) nás komunisti nepustili, z východního se nesměla řada zboží dovážet (boty a návrat bosých nohou po akci celníků na hranicích zažila spousta lidí), zatímco samotní komouši měli své protekční jinak zásobované prodejny nebo si sami na ten Západ jezdili kupovat "nenáviděná imperialistická pozlátka".
Fakt super v mých šestnácti letech kdy vydala Metallica --masters off puppets nebo Slayer --hell awaits mně tady rozveseloval Michal David..... Děláte si srandu???
Jenže Vámi jmenované lepší věci se k paní Vanické pravděpodobně nedostaly. I album v zásadě nezávadné ABBy (The Visitors) jsem tehdy koupil v prodejně Bulharské kultury v Praze na Můstku, do jiných prodejen se nedostalo. A tvrdší věci už rozhodně nebyly ke koupi. Takže jsme se museli snažit. Nebo se spokojit s panem Štanclem a jemu podobnými, jako třeba tady paní Vanická.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To je od nich hezké, že nám znovu připomenuli, jaký hnus, nevkus a kýč tady byl v 80. letech, když komunisti zakazovali neloajální tuzemské umělce i většinu zahraničních zpěváků a kapel, když v rádiu hráli tyhle bezduché vypalovačky mozků.
Michale a Sagvane, děkuji, že si díky Vaší aktivitě nyní všichni uvědomí, že tohle by se už nikdy opakovat nemělo!