Já mám takový dojem že ve všech německých testech které jsem viděl se v souvislosti s novým 5er a jeho Autobahn Asistentem vždy mluvilo o úrovni autonomní jízdy "2 a půl". Kde přišel autor na to že je to úroveň 3?
Btw od 2016 jezdím Superb 3 nebo Passat a vždy tak 1-2 roky starý kousek s plnou výbavou co se asistentů týka a ty opravdu fungují výborně, sice ne 100% ale opravdu pomáhají a výrazně snižují stres a únavu z jízdy. Jen, jak už tu někdo psal, je třeba pochopit jak fungují a naučit se je používat 😉
po dálnici 100 v hodině......to je hrdina, to bych teda nedal...ale je pravda, že to je jízda v závětří kamionů, to je pak spotřeba......
100km/h po dálnici zní divně, uznávám. Ale tam kde se převážně pohybuji se bavíme o úseku dálnice 40-50km, takže pokud jedu 140km/h nebo 100km/h jedná se o naprosto minimální a zanedbatelnou časovou "ztrátu", ale spotřeba je krásná 😉
Jezdím 95% času se všemi možnými asistenty ON, takže se spíš vozím než bych řídil 🙂
Se stejným autem, 2.0TDI 110kw Evo ale s DSG jezdím běžně kolem 4l. Na konci léta jsem prezul z 19ek na 17ky (šířka 215mm) natankoval co to šlo (ca 70l) a bez nejakého loudání najel na jednu nádrž 1921km (dojezd 5km, spotřeba 3,6). Nebyla to žádná Eco-Rally ale běžné ježdění v oblasti Hodonín - Bratislava - Vídeň (tzn žádné kopce) po dálnici kolem 100km/h, omezil jsem zbytečné krátké cesty. Najel jsem to ca za měsíc a půl. Za mně dobrý 😉 Na nádrž dávam bežně 1600 - 1800km
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Zadní náprava s tlumiči DCC+ bouchá stejně jako v Passatu a Superbu Kombi, nebo už to kluci z Bolky vyřešili?
2 odpovědi