Já jenom nechápu proč tento koncept: elektro pohon s baterkou na 200-250km plus malý benz.motor optimalizovaný pro určité otáčky určený jenom na dobíjení baterie (bez spojky, převodovky...) už dávno nemá každá evropská automobilka ve svém výrobním programu.
95% času by se dalo jezdit z baterie a při delších cestách by se sepnul benzín.motor bez zbytečného čekání na nabíječce.
Místo toho se automobilky předhání ve velikosti baterie, výkonu elektromotorů a jiných nesmyslech, čímž zbytečně roste hmotnost a cena auta.
Já jenom nechápu proč tento koncept elektro pohon s baterkou na 200-250km plus malý benz.motor optimalizovaný pro určité otáčky určený jenom na dobíjení baterie (bez spojky, převodovky...) už dávno nemá každá evropská automobilka ve svém výrobním programu.
Místo toho se předhání ve velikosti baterie, výkonu elektromotorů a jiných nesmyslech.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Větší nesmysl jsem už dlouho nečetl.
Máte pravdu, pokud chcete ušetřit palivo je nejlepší pod kopcem vypnout motor a auto prostě vytlačit nahoru.
Zatáčky je také ekonomičtější projíždět konstantní rychlostí. Řidič rychlost tempomatu dopředu upraví, pokud o zatáčce ví nebo ji zavčasu zpozoruje tlačítky +/- od toho tam ty tlačítka jsou.
Jezdím s 1,2 TSI a tempomatem pokud nejsou kolony dlouhodobě pod 5 litrů, takže vím o čem píšu...