Já jenom nechápu proč tento koncept: elektro pohon s baterkou na 200-250km plus malý benz.motor optimalizovaný pro určité otáčky určený jenom na dobíjení baterie (bez spojky, převodovky...) už dávno nemá každá evropská automobilka ve svém výrobním programu.
95% času by se dalo jezdit z baterie a při delších cestách by se sepnul benzín.motor bez zbytečného čekání na nabíječce.
Místo toho se automobilky předhání ve velikosti baterie, výkonu elektromotorů a jiných nesmyslech, čímž zbytečně roste hmotnost a cena auta.
Já jenom nechápu proč tento koncept elektro pohon s baterkou na 200-250km plus malý benz.motor optimalizovaný pro určité otáčky určený jenom na dobíjení baterie (bez spojky, převodovky...) už dávno nemá každá evropská automobilka ve svém výrobním programu.
Místo toho se předhání ve velikosti baterie, výkonu elektromotorů a jiných nesmyslech.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
V Evropě se tomu říká hybrid.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
V Evropě se většina hybridů vyrábí jako paralelní, ať už plug in nebo dobíjených pouze rekuperací. To o čem píšu je sériový hybrid.
Snad Vám v tom udělá jasno např. tento článek:
Odkaz 1