Jak dlouho byste to v zákopech vydržel Vy, statečný obránče?
Tak to hodně záleží na situaci. Ale za tohoto vedení státu bych zdrhal snad ještě rychleji, než za socialismu, protože to by nebyl boj za vlast, ale za zájmy. A ty zájmy by nebyly české národní, ale evropské (tzn. německé. francouzské, holandské, Španělé by taky chtěli...) a liberálně-demokratické (USA chtějí přece demokracii a kde není jejich kapitál, vládne samozřejmě terorismus nebo diktatura).
Další co evidentně pracuje zadarmo 😂🤣 Tato služba má náklady na provoz a podobně.
Jak pán píše: nejedná se o novou funkci.
Za sebe mohu konstatovat, že za poslední 4 roky vedly všechny změny v app ke zhoršení funkčnosti, takže, kdyby na to 4 roky nešáhli, nevadilo by mi to.
A ano, psal jsem to do recenzí, měl jsem betu, vrátil jsem se ke stabil verzi a žádné zlepšení.
Premium verze proč ne, ale omezit tím aktuální funkčnost offline map mi přijde trochu moc viditelný pokus o dojení peněz aby to zaplatil opravdu skoro každý. Reálně za mě mi přijde trochu šílené platit 249 Kč za rok jen za to abych si mohl v případě potřeby že mi nepojede internet otevřít offline mapu kterou mám staženou. To přepínání není moc přesně popsané, ale zatím to vypadá tak že si budu muset po každém překročení hranic rychle dokud jsem online přepnout mapu a možná jí i stáhnout, protože když mi pak náhodou nepůjde internet (nezapne se roaming, bude výpadek, atd.) tak jsem v háji a nebudu mít nic protože buďto jsem si nepřepnul předem mapu a nebo jsem si nestáhl tu konkrétní mapu protože mi to nedovolí jako nyní si stáhnout těch map víc. Kdyby tahle situace nastávala často tak ta cena je OK, ale když to potřebuju jednou dvakrát do roka tak je to už hodně. Ve své podstatě offline verze map nyní sloužila k tomu že pokud jsem bez internetu tak se i tak mohu bezpečně někam dostat když se ztratím nebo tak něco. Nyní na Seznamu zavětřili peníze a tuto "záchranou" funkcí pěkně zpoplatní. Chápu že je lákavé když mapy.cz používají statisíce lidí tohle číslo vynásobit 240 kč a kasírovat miliony každý rok, ale nejedná se o novou funkci takže jeji nynější zpoplatnění vnímám jako pokus namastit si kapsu. Kdyby zpoplatnili nově přidávané funkce, nějaké zapojení AI, atd. tak nemám problém ale takhle je to jen pokus o dojení peněz na základě základní funkčnosti mapy.
Již se stalo, pokud jste měl staženo cokoliv mimo ČR, bylo to již smazáno.
Kdy dříve? Tuším, že škola dětem začíná v 8h. Tak vstávání bude aai dřív. Ale to jim rozhodne nepřidá času. Jsou ve škole, pak ještě družina a pak mají jít např na fotbalový trenink a ejhle je říjen a je tma, trenink venku nebude...
Proč po škole ještě družina? A teprve potom trénink. Není toto náhodou volba dospělých? A představte si ještě, že by lyžovali (safra, jak to lyžaři dělají, že to jde?). Že by tréninky od 15 nejpozději? Výmluvy na děti jsou oblíbenou výmluvou dospělých.
Tak pro všechny, kteří mají problém s krátkým večerem. Vstávejte dřív, choďte do práce dřív (mimo služby, vám asi skoro nikde nebudou klást překážky chození do práce nejpozději v 7) potom taky budete dřív doma a stihnete toho více. Ale nekomplikujte všem život hýbáním s čísly ovlivňujícím všechno možné. Protože hodiny jsou jen dohodnuté číslo.
Kecy o škodlivosti jsou kraviny. Vždy tvrdili, že se na tom musí shodnout všechny státy. Nepamatuji si, že by někdy nějaký opravdový průzkum v ČR proběhl. Zajímalo by mě, kolik odpůrců změn času ,,nikdy" nesedlo do letadla a dobrovolně se neposunulo o jedno či více časových pásem, aby se pak po dovolené zase vrátili zpět a opětovně blábolili o škodlivosti změn času. Ti ,,odborníci", kteří o škodlivosti blábolí by měli rovnou navrhnout zákaz letů přes časová pásma, nebo aspoň zveřejnit, že je to škodlivé. Taky by mě zajímalo, jak si budou např. Slováci užívat v létě slunce už po třetí hodině ranní, aby jim pak v 20:30 definitivně zapadlo. Osobně jsem pro zachování stávajícího stavu a když neměnit, tak ponechat letní čas.
Na dovolené panuje bezčasí chytráku. A m.j. většina (většiny) lidí časově pásmo nikdy neopustila (Češi přeci jezdí do Chorvatska) a ten zbytek většiny se posunul max o 1 hodinu (což jim na dovolené bylo asi jedno). A pokud by s tím Slovensko mělo opravdu takový problém, mohlo by se rozhodnout, že bude mít čas VEČ. Ale ujišťuji, že pro východní Moravu je posun 4 minuty proti Praze (pro kterou je SEČ přesný) a myslím že východní hranice SK bude mít + dalších max 5 (takže odchylka od přesného astronomického 9 minut). Tak to asi nebude tak hrozné. Pokud vám to tak vadí, choďte do práce na 6.
To je v pořádku, že využíváte to co Vám vyhovuje. Já mám střešák a je to super věc.
Tak to jsme si nerozuměli. O střešáku uvažuji i já a z výše popsaného důvodu spíše o takové té rakvi s plátěnými boky (kdosi dělá 2,2m verzi, což je délka kterou potřebuji). Ale napsat nadpis tak jak zní (o přestavbě na bydlík), to mi připadá, decentně řečeno,jako bulvární. Přestavba by to možná byla za toho socialismu, protože to nebyly ani ty střešní nosiče k sehnání a stan se musel upravit nějakého obyč. A musel jste si to udělat sám, nebo mít někoho, kdo to zvládnul.
Především skoro nikdo z mladých nemá zkušenost se "zadokolkami". což BMW téměř vždy jsou..... nikdy předtím, ani v autoškole, se s tímto dnes již raritním pohonem nesetkali...... proto jich tolik bourá.... pohon na přední kola si nechá "líbit" daleko víc jezdeckých chyb než právě zadní náhon... a to je hlavní příčina... Tomu nepomůže žádný asistent..
U toho pohonu jde asi hlavně o to, na čem se naučíte. Nerad, ale přiznávám, že zimu na předním náhonu jsem dlouho nezvládal aspoň trochu podle svých představ. Takže s Vašim názorem nemohu zcela souhlasit.
ovššem jen, když budeme postivě pracovat a dělat na chytrých technologiích a nedělat jen montovnu...jak to bylo za Babiše. Takže škodič je tady babiš, v období hsp.stability nasekal bilion dluhu!
Když jsme tak u toho, nevěděl jsem, že Agrofert vlastní nějakou montovnu. Ale vím o spoustě montoven a ty vlastní většinou skopčáci.
Článek - tak trochu nudné a poplatné kecy.
Možná by naopak nebylo občas od věci, kdyby opravdu nejezdili ve starém BMW, ale raději v totálně staré kraksně, pochopili by možná totiž lépe fyziku jízdy, kterou ty lepší auta mají lépe využitu (ale stále je stejná). U starého Žiguli jste zatraceně dobře věděli, že zatáčky vynáší a pokud chcete jet svižně, nestačí jen zatočit volantem (a občas je třeba i bezpečnější to rovnou poslat do řízeného smyku). Od toho pochopení vás moderní auta stále více vzdalují.
Příčin proč mladí bourájí je hodně a jako příklad se dá třeba uvést, že když jsem začínal já, měli jsme na řešení chyb daleko více prostoru (méně aut) a ... ,a taky ......a ještě.
Takže článek v podstatě o ničem.
Tak si to shrneme: vozidlo které nemá v podstatě žádný technický základ, s Tatrou to má společné tak max. 4 kola, stejně tak na se to mohlo prezentovat jako Walter, Aero.... a je to komerčně bezzubé (SUV je plná pr..., takže kdo by kupoval značku, která v segmentu nebo jeho blízkosti nemá žádnou prestiž?).
Asi by to muselo být spíše jako Lamborghini LM002 - původně armádní bestie (opravdu do terénu), ve které by se shlédli zazobanci, potom by to možná mohlo skončit právě jako s Lambem, nebo Humvee. Dovolím si tvrdit, že by to snad muselo být ve 2 i 3 nápravové verzi , taková Baby Tatra Force, což by ovšem znamenalo zcela novou výrobu všeho (menší stavebnice než je původní Tatra) a je vysoce pravděpodobné, že by to neprošlo na ekonomiku.
Takže z mého pohledu cvičení pro žáky patřičných škol, žádnou větší hodnotu to nemá. Myslím že Král (Václav) měl takových kreseb plnou pracovnu.
Ale hlavně že udáme článek.
Takže, pro nás, co jsme zároveň cyklisti, platí: jízda přes kopec je méně náročná, protože menší odpor vzduchu. Takže horské etapy při závodech jsou vlastně odpočinkové!
A při jízdě k moři autem kontrolovat pravidelně tlak, protože nejvyšší místo D1 má něco nad 600 m, když budeme v nížině tak budeme ve 200+ a moře je, světě div se, ve výšce 0 metrů nad mořem. Největší průšvih je na dálnici v Chorvatsku, kde tato klesá z výšky přímo k moři na několika kilometrech (myslím že z nějakých 400+ do 0+ na 20 km?).
Jo a nezapomeňte ještě kontrolovat tlak barometrický, protože rozdíl mezi vysokým a nízkým tlakem může být srovnatelný se změnou tlaku v místech s rozdílem 300 m. výšky.
Měl jsem se dát na novináře, dělat zajímavé články o ničem by mi asi šlo.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Když oni chtěli být velcí a nepochopili že že největší už nemá kam růst. A taky že velké věci nejde řídit jako malé a kličkovat od cíle k cíli, ale že musí jet svůj kurz a z toho neuhnout. Takže když jsem velký výrobce dieselu, tak slíbit že budu jezdit jen elektro je to co mě dříve nebo později dožene. Ale když vedení mělo pocit že VW to přece dá, protože si to zaplatí (aniž by tou dobou měli bohaté nepublikované výsledky) tak nepochopili obrovské setrvačné síly takto velkého kolosu.
Tak to dopadá, když někdo dává politické sliby v technickém podnikání.