Pokud by se zavedl systém cíleného vzdělávání, který by byl založen na dobrovolnosti a zájmech, talentech a schopnostech dětí, školy by se staly pro děti lepším a přívětivějším místem a ubylo by i mnohých tristních excesů. A pokud toho po 35 letech nejste schopní, tak tam zhasněte a běžte radši zametat. Tak totiž naděláte aspoň méně škod. Ty vaše tupé nalejvárny se dají pustit i z kazety, kde se to dá aspoň zpomalit nebo vrátit. Anebo se dají přečíst ať už z dobré odborné publikace, z učebnice nebo encyklopedie s kvalitním rejstříkem. Všechno je to otázka informací. Dřív je měly k dispozici především učitelé, dnes je může mít ve stejném rozsahu a kvalitě každý žák a student ve svém mobilu nebo tabletu. A v tom je obsažen samozřejmě i výklad, vysvětlení a interpretace spolu s kontextem a souvislostmi. Takže na to pozor. Dnes na školách velmi často převládá špatný nekvalitní, překotný, nepřehledný a nesrozumitelný výklad a ještě ke všemu to většina učitelů hrne do žáků hlava nehlava v plném rozsahu, i když to třeba jen čtou z didaktických materiálů, lhostejno, zda to jsou žáci sto v čase pochopit, vstřebat a zapamatovat si. A když to učitel nezná, tak jim to klidně zadá naučit z učebnice. Žádný problém. To má ke kvalitnímu vzdělávání hodně daleko. Takové prostředí je přímo magnet na deprese, frustraci, deziluzi a skepsi. Domácí prostředí to už nezachrání, to je naivní a bláhová představa. To, co se povedlo rodičům do pěti let věku dítěte, je velmi často ve škole pošlapáno a zničeno. Světu vládne mamon a hedonismus, a toto všechno jsou toho jen tristní důsledky. To je celé.👎
Kolik si vychoval dětí?
Tak pardon, ale já uměl číst i psát už v pěti letech a všechno sám s určitým přispěním mámy a bráchy, takže to musí být nějaká mýlka. A gramatiku a stylistiku jsem se naučil taky sám, školu příliš přeceňujete. Váš problém, ne můj.
Já Vám to i věřím... sebestřednost Benjamínka vyžadujícího pozornost. Hlavním úkolem školy je něco jiného.
Měli byste platit vy těm ubohým dětem, že vám jsou ochotny tam tu stafáž na školách vůbec dělat. Co z toho mají? Nic, jen ústrky, výsměch, stresy a deprese. A co mají ze 14 let vzdělávání? Znalosti maturantů z přírodních věd jsou velmi neuspokojivé. To bych se naučil klidně za týden, i kdybych byl slepý.
Je úžasné, že větu začnete psát velkým písmenem, používáte podmět a přísudek, věty oznamovací i tázací, aplikujete znaky a interpunkční znaménka, slepý nejste a blbý taky ne. Úžasná škola, která Vás to naučila. Měl bych jste jít učit ty ubohé děti. Zadarmo Vás zaměstnám!
8
Sledujících
0
Sleduje
8
Sledujících
0
Sleduje
Tento komentář byl smazán uživatelem.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ono to tak je 🤣
1 odpověď