Kupko a co tohle, techničák je proti tomuto slabý odvar tady to zaplatili neviní lidé svými životyOdkaz
Dobrý den. Nejprve bych chtěl popřát brzké uzdravení všem zraněným.V komentářích píší i samotní jezdci rally.Názor, že se musí jezdit na limitu jezdce je správný,jinak by to ani nebyly závody.Ale,všichni co zde píšete jste zapoměli na jednu podstatnou věc a doufám,že mi to potvrdí i samotní jezdci. A tou je technika se kterou závodím. Je holý nesmysl srovnávat resp.se přibližovat časům v RZ s vozem Subaru Impreza a třeba i wrc sti k vozu Škoda Fabia Rally poslední generace.Je nadmíru jasné,když posádka Subaru vidí časy dosažené se Škodovkou jiných jezdců tak se snaží se k těm časum alespon trochu přiblížit a zde narazí na ten limit jezdce a zároven na limit auta ve kterém jede.Podvědomě má před sebou ten čas ne limit auta.V tomto případě se řidič hnal až o 3 generace starším rally voze.Další otázkou je i to,že závod má skupiny aut a nikdo neví v jakém limitu jezdce jedou jezdci v určitých skupinách a jak velké rozdíly jsou v limitech jezdců jednotlivých skupin.
Nedávno jsem,zde na Novinkách četl,že moravska vína patří mezi světovou špičku.Vzhledem k mojemu zaměstnání jsem navštívil mnoho zemí v Evropě tzn.mnoho měst a hotelů.Ani v jednom případě jsem se nesetkal,že bych na nápojových lístech v hotelích nebo v městských vinotékách setkal s moravským vínem.Ale setkal jsem se s arogancí moravských vinařů např. směska pro pražáky,ten kdo pije pivo nemůže rozumět vínu atd.atd.Tak pánové seberte si cajky a do toho světa vyražte a konečně nám ukažte že máte vína na světové úrovni.Myslím si,že kam vyrazíte tak z vás tam budou mít obrovskou radost. A ještě něco, Rakousko a Slovensko nic mnoho,Vás bych rád viděl třeba v Itálii,Francii,Španělsku když jste taková extratřída.
Tam by jste si ani neškrtli.
Tak a nastává čas přehodnotit nákup F-35,když v roce 2024 je možno elektronicky vyřadit z provozu el. systémy v letadle, co bude za 10 let. Objednejte těm válečníkům z MO Anduly AN-2 budou bez problémů a mohou válčit do alelůja. Jo generálové je třeba sundat čepice aby se Vám v mozku rozsvítilo. Zdar.
Tak jsem přečetl pár komentářů a ujistil jsem se v tom,že kdo vlastní vůz z Mnichovské automobilky,zvlášt eMka a je mu do 30 let,by se měl jít léčit. Oni totiž jezdí jak prasata i na okreskách.Nejlepší by bylo zavést tady sance jak ve Švýcarsku - na dálnici o 100 km/hod. více - automatické zabavení auta.Žádné asistenční systémy v nových autem nezabrání tomu,když za volantem sedí magor.
Je z obdivem,kolik českých pseudogenerálů vystupujících jako experti se nyní objevuje.Jen to má jednu vadu,všichni mají ruskou školu.Co z toho plyne.:zatahnout celou Evropu do války.NATO je obranná aliance,kdyby byl napaden stát který je členem NATO mohlo by NATO zasahnout.Je z podivem, že generálové mající ruskou školu toto neví ale zdá se mi že to ani nechtějí vědět. Jestli chce generálmajor válčit má možnost. Radit jak na válku umí naprosto každý i bez generálské školy. Těmito názory akorád přilévá olej do ohně.
Kejvale si mimo mísu,je to na tvoje vina,měl jsi ty tvoje ovce upozornit jak se mají chovat v letadle i v tom vládním. Všichni brečí jak léta museli trénovat na olympiádu a sednou do letadla respirátory dolů a málem chlastají z jedné flašky.Kdyby letěli s Emirátama tak je vypakujou z letadla hned u nejbližšího letiště.A to se jim dá vládní letadlo.A co dělali letušky a pilot,který zodpovídá za bezpečnost dopravy při letu.VIP osobností je u nás každý sportovec a taky to tak dopadá.Zavinili si to sami sportovci.Těch pár hodin letu by je respirátory v pohodě uchránily.
Problém není kdo je očkovaný a kdo ne.Problém je v tom,že naši tzv. sportovci se chovají jako by jim patřil svět.A stát je ještě podpoří v tom,že je odveze vládním letadlem za naše daně.Letadlem létám, ale kdo si sundal respirátor tak to netrvalo ani 10 vteřin a byla u něj letuška a upozornila,že porušil nařízení nosit v letadle respirátor.Kde byla letuška ve vládním letadle a co na to pilot,který zodpovídá za všechny cestující a za bezpečnost přepravy i ve vládním speciálu.Dokonce se stalo to,že Emiráti přistáli na nejbližším letišti a ti kdo si nechtěli nasadit roušky, tak je vyloučili z letu.Kdyby byl pilot co k čemu, tak to mohl udělat také.Pravomoce na to měl.
Vážený pane řediteli.Celý automobilní průmysl např.Automotive by potřeboval kontrolu vlády jako koza drbání.Ve článku jste zapomněl na zahraniční prac.agentury a zahraniční pracovníky,kterých nejvíce zaměstnává automobilní průmysl.Ve firmách si vedení dělá co chce.Pracuji ve firmě která patří také pod Automotive.Do zaměstnání je přiváží dodávka a z ní vystoupí 12-15 lidí. V dodávkách jsou vymontované sedačky a dělníci sedí na podlaze namačkáni na sebe.Ubytování dělníků to je další problém.V ubytovnách je na jednom pokoji nejméně 6 lidí.Ve výrobní hale nechtějí čeští pracovníci s těmi zahraničními pracovat nebot nedodržují ani základní hygienu.Vedení těchto firem jsou se zahraničními pracovníky velice spokojeni protože kdo bude v měsíci dělat 22-25 dvanácti hodinových směn.A pokud mají volno tak křičí před ubytovnou a hojně popíjejí alkohol.A jak na testování jednoduše,za peníze v Praze dům,za 300 Kč se nechá sehnat čisté prohlášení s negativním výsledkem a doplní se jen jména.A takto bych mohl pokračovat až do nekonečna.A že nemůžeme tyto firmy na měsíc vypnout to je blábol,kolem každé automobilky je několik hektarů ploch,kde jsou a kde doslova hnijí odstavena nová auta.Dokud budou v automobilním průmyslu vládnout bossové zahraničních pracovních agentur tak se z toho Covid průšvihu co dneska je nikdy nevymotáme.A co na konec stálo by za to,aby firmy lidem na pásech pořádně zaplatily a nemusely si najímat rumunské pracovníky ale to nejde to by nezbyly peníze pro samotné vedení.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Nevím proč se tady lidé strefují do diváka a pořadatele tady je jasná vina na straně jezdce a auta. Pomalovat si starý vrak a vydávat se za závodníka umí každý blbec těch je v normálním provozu habaděj. Když si pustíte video pomalu je vidět, že více brzdí zadek vozu a tím se dostalo auto do smyku. Přední kola se ještě točila a ze zadních se kouřilo jak z kamen. Vinu za nehodu nese řidič, který zodpovídá za stav vozidla.
4 odpovědi