Ruční brzda ? Nepovedené předsměrování vozu do zatáčky ? Špičkoví jezdci si vůz staví do směru dlouho před zatáčkou, ale tady se to nepovedlo? Možná právě kvůli tomu moulovi u silnice? 😉 Moc toho o tom nevíš, viď...
Vypadá to, že Vy o tom víte nejvíc. Vy tady mluvíte o špičkových jezdcích a hlavně jste se nezmínil o špičkových továrních speciálech u kterých tento styl jízdy do zatáčky se používá. Ani jedno tady neplatí a hlavně to auto bylo asi tak 25 let staré myslím tím technickou stránku auta.
Nevím proč se tady lidé strefují do diváka a pořadatele tady je jasná vina na straně jezdce a auta. Pomalovat si starý vrak a vydávat se za závodníka umí každý blbec těch je v normálním provozu habaděj. Když si pustíte video pomalu je vidět, že více brzdí zadek vozu a tím se dostalo auto do smyku. Přední kola se ještě točila a ze zadních se kouřilo jak z kamen. Vinu za nehodu nese řidič, který zodpovídá za stav vozidla.
Vždy při pronásledovaní se najde moment kdy je možnost střílet , chtělo by je patřičně proškolit , protože zdraví a život mají jenom jeden ! Nechápu proč nepoužili zbraň , když mu byli na nárazníku , taky gauner se nezastaví před ničím , zastaví ho kulka .
Vesecký nech si vyšetřit hlavu a už na Kobru 11 nečum.
Chudých z neschopnosti, hloupých a nevzdělaných je v naší zemi nejméně milion (jednička s šesti nulama). Je pochopitelné že je MPA uráží, většina z nich má doma tlustou, ošklivou a hloupou ženštinu. Většina manželek dezolátů anebo rudých důchodkyň nebyla u zubaře odirákunapadení, nedivím se že je MPA uráží.
Hlavně že Ty jsi bohatý a chytrý ale podle toho co jsi napsal to vypadá, že jsi ještě blbější než samotná MPA.
V podstatě ano, jak říkal myslím už výjimečně chytře i VKS, správná vláda zasahuje do života občana co nejméně, o správné vládě by člověk skoro ani nemel vedet. Občan je zodpovědný za svůj život a vláda tu není od toho, aby ho vodila za ručičku. Coz je přesně to, co volici ANO odmítají pochopit.
Nemáte ještě něco jiného, papouškovat tady 5kolku potažmo Pekarovou a její hloupý názor umí každý. Kdo opakuje názor hloupého je ještě hloupější. A jestli nemáte lepší vysvětlení a hlavně svůj názor tak raději nic nepište.
...takový. zatím, malý kop do zádele, od "spolustraníka" z EU., "trpět" budeme následně i za to, že Fiala vybral jako dodavatele jaderné elektrárny firmu mimo Evropu, mimo EU...Macron a jeho nástupci si tu "potupu" dobře zapamatují a společně s hlavními aktéry EU Německem, Španělskem, Italií a ostatními "přisluhovači" nám to dají "sežrat" ve všech možných příležitostech...náklady na výstavbu vzrostou minimálně o padesát procent., nedostatek vlastního kvalitního stavebního materiálu nám "ráda" EU dodá za patřičnou cenu...o nedostatku všech energií nemluvě..."kdysi" se spojovali proletáři, nyní se spojí eurounijníci a "čechuny" budou mít ještě více "pod pantoflem"...čau(oskar80)
Jo tak tohle je majstr štik, to je svatá pravda. Bravo pane Teplárek dnes jste absolutní jednička.
Kupko a co tohle, techničák je proti tomuto slabý odvar tady to zaplatili neviní lidé svými životyOdkaz
Nastesti se tak jeste nestalo a doufam ze ani nestane. Ono letet 200 v mem pripade v E 63 amg S na keramickych brzdach se sportovnim podvozkem na kvalitnich pneumatikach a plne soustredenosti je dle meho nazoru bezpecnejsi nez kdyz vidite jet nekoho kdo sice jede 130 km/h ale nevidi nikam jinam nez dopredu, o technicky stav vozu se moc nestara.
Hochu,hochu tak ty máš E 63 amg.Můžeš mít cena je stejná jak 3+1 v paneláku takže žádná velká sláva každý druhý Ukrajinec ho má.Nekoukej tak moc na ukaž káru a Máru.Píšeš tady takový kraviny a víš proč....sportovní podvozek je na naši dálnici k ničemu a ještě letět 200. To je vidět,že jsi v životě nejel v amgéčku.Při 200 km/hod na nerovné dálnici ztrácí amg trakci až ze 40 procent to auto prostě odskakuje a elektronika se snaží trakci stále upravovat, zvlášt když je pod plynem.Tohle auto je dobré na okruh, na dálnici je to vidět hlavně v Německu,že nikdo s takovým autem nelítá 200 km/hod.Dále keramický brzdy má dneska kdejaké auto.A největší for je to s tou soustředěností.Na naší dálnici si ji udržíš tak 10 minut a pak letíš do kytek.
Hochu tu aby jsi udržel tak by jsi musel jezdit 30 let LeMans.A hlavně nezapomen na to že na 200 km/hod u nás na dálnici není nikdo zvyklý,lidi nemají odhad na takovou rychlost a jestli ti to tam někdo pošle při předjíždění
tak i ty Tvoje keramiky jsou k ničemu. Nedojel by jsi z Prahy ani do Humpolce.Takže asi tak.Jestli to auto opravdu máš tak Tě lituji protože si tady akorád honíš EGO a to,že máš amgečko to vůbec nic neznamená.
2
Sledujících
1
Sleduje
2
Sledujících
1
Sleduje
Asi nevíte, že se v závodním speciálu dá plynule nastavovat brzdný účinek na jednotlivé osy? Mohl mít přebržděno na zadek, proto se mu stala tahle věc. Závodník jel na čas ne pro rohlíky. Divák bohužel stál ve špatném místě. Evidentně ostatní to vyhodnotili jinak a stáli na protější stráni. Spíš bych se zajímal o to, proč vnější strana zatáčky nebyla pro diváky vyloučená...
1 odpověď
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ano máte pravdu, otázkou je co je závodní speciál. Nevím zda je možné v garážových podmínkách tohoto efektu docílit. Toto auto 100 procentně závodní speciál nebyl a ani se tak nechoval. A s těmi diváky je to taky divné, koukněte na ostatní rally ve světě kde stojí diváci a nehody tohoto druhu tam nejsou. Myslím si že to bude spíš jezdci a použitou závodní technikou.
1 odpověď