Bohužel jsou ale i kola, která mají funkci sednu a jede samo (funkce akcelerátor, podobně jako plyn u elektrokoloběžek) . A mohu vám říct že jich je mnoho. A mnoho lidí je tak využívají jen to nikdo nevidí . Proto říkám zase paskvil mudrců co se v tom nevyznají
jo..jedno takové vlastním,už to není kolo,ale regulérní emotorka.výkonem na ůrovni 50ccm skutru.
V jistém smyslu máte pravdu, ale co vidím kolem sebe, tak většina elektrokoloběžek v mých očích funguje stylem nastoupím a jedu, čili pohyb nohama veškerý žádný. Kdežto já když sednu na ekolo, tak bez šlapání nejedu.
mám elektrokolo,nemusím vůbec šlapat,otočím plynem a jedu...maximálku to má 50km-/h..podle zákona je to pořád e-kolo..každopádně povinné ručení si pro jistotu pořídím..
Ty starý pixly podle vás, jsou přestavený. Mají moderní elektrovýzbroj a původní zůstala pouze skříň. Navíc nám tyto staré T3 docela v Evropě i závidí, pro jejich vzhled.
no nevím..ta t3 vy padá na starý typ který má ještě 99palcový zrychlovač...pak se předělávali na tiristorové,ty mají na střeše za sběračem krabici.
Můj kamarád se v Brně otáčel s dodávkou a borec se šalinou si to vesele dal hrnul, hrnul až hrnul aj dodávku 😁😁 velice dobře ho viděl že nemá kam najet a mohl úplně v pohodě pribrzdit a dát mu se zařadit... Neeee on ho prostě zhrnul 😁
zkuste si někdy až bude v dp den otevřených dveří do té tramvaje sednout a pokud bude možnost si to zkusit..změníte názor a do budoucna se tramvajím budete sakra vyhýbat..fakt to není taková idylka jak si někteří myslí.
Tramvaj před ní prostě neuhla. To jsem takhle pár let nazpět v Brně sledoval tramvajačku, která 200 metrů před náklaďákem na něj zvonila jak šílená, protože ho na úzké ulici kus přesahoval do tramvajového pruhu. Bohužel, náklaďák neměl kam uhnout, na semaforu navíc červená, tak auta před ním stála. A tak to do něj napálila. Přitom stačilo zastavit, jela pomalu, ale ne, čekala, že asi odlevituje, nebo nevím.
víte jakou brzdnou dráhu má při normálním brždění tramvaj?
Řidiči MHD by neměli prudce brzdit a radši to auto ťuknout. V buse nejsou pásy a pro cestující je to víc nebezpečné bež běžný ťukanec. Těžký bus si s osobákem hravě poradí. Je to menší riziko než tohle dupání na brzdu, navíc když nedojde ke kolizi, viník se tomu může jen vysmát (pokud to není kameře) a jet dál.
vždy je lepší sešrotovat auto,než aby se v busu někdo zranil.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Podle zákona ne.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
v tom případě policisté neznají zákon ..už mne stavěli 3x,po zjištění že to má šlapky a motor do 1000w bylo vše v pohodě.
1 odpověď