Pane Halamko, vy jste to nečetl? Tady nikdo nikomu nenadává. Jen je paní toho názoru, že posláním pokladní je markovat zboží a vyřídit platbu a ne posílat lidi někam, aby se jí usnadnila práce. Popravdě je mi šumák, jaké problémy máte v Lidlu nebo v kterém to podniku s e zaměstnanci. To jsou vaše problémy a své platy bere management od toho, aby je řešil. Já přicházím ( když vůbec, protože v řetězcích jaksi ze zásady nenakupuji) jako zákazník a jako zákazník si přeji být obsloužen. Obsloužen, pane Halamko, protože to je v ceně a ve vaší marži započteno. Čili žádám kulturní prostředí, ochotu, sice s úsměvem jde věc vždy líp leč chápu, že pořád není k dispozici, ale ochota pomoci, poradit a udělat svoji práci a slušně pozdravit a poděkovat by měla býti automatická a považovaná za základ. A své problémy řešte někde, kde do nich někomu něco je. Pokud na to nemáte, asi jste na špatném místě...co takhle jít dělat pokladní někam do Lidlu nebo Tesca?
Trochu z druhé strany. On by i zákazník měl reagovat a odpovědět na pozdrav. Se zbytkem souhlasím.
Hysterko. Buď sis to vymyslela a pak jsi hloupá, jestli si to fakt udělala,tak jsi 3,14 ča. Copak prodavačka za to může, ona tvoří ceny? Udělat tohle mě, z otočky bych ti jí cákla, až by ses zastavila před pokladnama. Ochranku, PČR a po žížalkách. Jestli nemáš na vajíčka dětem, prodej chytrej telefon a kup si 3310. Stejně je ten telefon chytřejší než ty. 😡
Je to přehnané. Za třičtvrtě milionu, by si měli pití i jídlo vézt sebou.
Myslím, že všichni pořadatelé ,by brali za samozřejmost je pohostit. Takhle si to ale vynucovat, působí až neomaleně, vždyť přeci nevystupují za 20.000!
Jako že by paní Ewa nebo někdo z manželek navařil do kastrůlků, přivezli si pár petek a jedem? Zkuste jim to navrhnout, třeba je takové jednoduché řešení nenapadlo....
Podvod není jediný problém, který může nastat. Čas od času se stane třeba, že se doručení objednávky protáhne o tolik, že už ten balík nechci. Resp. nechci ho od eshopu s tak dlouhou doručovací dobou (často uvedenou až po uzavření objednávky) nehledě na cenu. Může to být třeba dárek který potřebuju do určitého data. Pokud už jsem zaplatil tak peníze samozřejmě dostanu zpět, ale kdy?? Nehledě na další s tím spojené mailování atd...
Pokud je ovšem balík na dobírku, tak nemusím řešit vůbec nic. Prostě si objednám to zboží jinde, kde ho dostanu včas a moje peníze mi nikdo nedrží. A původní objednávku zruším nebo nepřeberu... to už je fuk. Takže výhoda dobírky tu samozřejmě je a vaše kamarádka má pravdu.
Nenenene, ona má pravdu. Vždy jen ona. Přečtěte si její ostatní články, uvidíte. Od vaření přes výchovu dětí až po soužití v manželství. Takového neomylného a sebestředného člověka jsem zažila, není to žádný med. Jedině jeho/její názor je správný a ostatní se třeba postavte na hlavu..... Jinak přesně ze stejných pohnutek jako píšete vy, já jakmile to jde, platím dobírkou. Hezký den přeju.
Slovo vesnice je natolik běžné neřadila za zapomenutá.Spíž co byl sedlák,statek,chalupník to ti mladí vůbec neví.Teď je nazýván spíž farmář.Stejně pajzl to používám běžně.Generace X používá spíž poagličtělé, než my ty z Rakouska Uherska.Třeba kredenc,nůše,trakař už není taky běžné slovo.Šifonér jsem musela vyhledat.Téšl jsem pochopila jako sekeru.Jen stadler nikde není vysvětlení max firma s vlaky.Část slov je spíš krajových než typický českých.
Spíž je místnost na ukládání trvanlivých potravin.
Paní autorko, Vy jste podle popisu nebyla povýšená, zlá, uštěkaná a bůhví co ještě, jenže takový člověk umí pokazit celý den. A nejen v obchodě . V autobuse, v knihovně, kdekoliv. Reakce prodavačky byla neúměrná, ale celkem chápu její naštvání. Někteří lidé umějí den zkazit. Pak už stačí i málo a profesionalita jde do kopru. Bohužel. 😢
Znám ženskou co dělá v Lidlu v Praze a zase tal sluníčkové to tam není...
Přesně. A ta mzda je tak vysoká proto, že pokladní musí splnit rychlost skenování. Pokud je nižší, nemají nárok na prémie a tudíž nižší plat. A pokud splní rychlost, zákazník má zboží na jedné ohromné hromadě, zmuchlané a pomačkané. Fakt článek o ničem.
Nějak v článku nevidím nic o tom, že by měl autor problém s obsloužením. Rohlíky dostal, šunku taky, vše mu bylo namarkováno, zaplatit taky mohl... Že to vše nedostal se zářivým úsměvem a bez kousavých poznámek není "neobsloužení", to si autor trochu plete pojmy s dojmy. Nikdo mu sluníčkové zacházení v obchodě nezaručuje a pokud mu přístup obchodu vadí, může jít jinam. Nebo to snad má tento obchod ve svém nákupním řádu uvedeno jinak? Pokud ano, ráda si přečtu, kde je v něm výslovně uvedeno, že zákazník má nezadatelné právo na to, aby se na něj obsluha po celou dobu nákupu usmívala, s nadšením s ním konverzovala, s jásáním plnila jeho požadavky a na závěr mu při placení ještě předvedla orgasmus u pokladny. Nějak ale pochybuju o tom, že takový dokument existuje...
♥️♥️♥️🌹🌹🌹
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Myslím, že autor trpí myšlenkovými přebytky a měl by si je nechat pro sebe. Podle něj je nejspokojenější nahý, bosý bezdomovec? Ach jo.