Evropské automobilky spí jak šípková Růženka , ale až se probudí tak budou zírat co se tu děje ... Dnes jsem navštívil Esalon a ikdyž to píšu nerad , ale myslím , že pokud se nestane zázrak , tak evropa nemá v budoucnu v oblasti elektromobilů šanci . Když jsem viděl počet návštěvníků a opravdový zájem o vyzkoušení elektrických aut snad budoucími zákazníky , myslím , že za nějakou dobu se počet registrací EV značně rozroste . A poté to ani skvělými benzíňáky či TDI nedoženou . Perličkou dnes bylo , že jsem se ptal borců s logem Audi , proč nemají na Esalonu již skoro 3 roky avizovanou Audi A6 etron , nedostal jsem kloudnou odpověď . Dávám jim rok , maximálně 2 a pak bude velký průser ....
Evropské automobilky nemohou vyrábět něco co zákazník nechce.
Už tak toho na skladě mají tolik že to při současném stavu neprodají za rok.
A když je v létě přebytek, tak je to taky zavřením těch uhelných elektráren?
Je to jak u bl... Žádné a to si napište, žádné přebytky nejsou. Elektřina nejsou brambory ale fyzika. Není zapojený spotřebič tak není odběr.
To jen šmelináři, aby docílili vyšších cen skoupili více než dokázali prodat.
Výrobcům elektřiny se zavázali že odeberou elektřinu a tak se na to výrobci připravili. Zatopili pod kotlem, otevřeli kohoutky na přehradě a očekávali, když už se turbíny točí, že jim to někdo zaplatí. Nic není zadarmo. A šmelinář nic. A tak aby neplatil pokutu, vyhlásí slevy. A když to nestačí tak i něco přidá. Lepší než platit pokutu. Stejně si nahrabal tolik že může něco pustit.
Všechny elektrárny mají automatickou stabilizaci jak napěťovou tak frekvenční.
FVE nikdy , nikdy nikdy nemůže pustit víc elektřiny než je dané napětí. Když dosáhne maxima tak se automaticky vypne.
Nebo znáte nějakou elektrárnu, která nakoupí uhlí, spustí kotel zaplatí za provoz a nadšeně ještě vám přidají peníze za to, že laskavě odeberete elektřinu?
Nevim přesně 8800 cca a bylo to 4 tis. méně, najdete si to. Pětina průměrné mzdy.
vždyť říkám, žádný. To nestačí ani na nájem v ubytovně,
Ale kolonka důchod je OK, A kolonka sociální dávky se prohne . Ale to se nepočítá.
18 tis. důchod ? Nikdy, nepřijatelné
8 tis důchod a 10 tis dávky? V pořádku. Ale chtělo by to projevit trochu solidarity tak sociální dávky zvýšíme na 12 tis. Tak jo.
Jádrem francouzské reformy je zvýšení věkové hranice pro odchod do důchodu ze 62 na 64 let. To se má odehrávat postupně do roku 2030. Už v pátek tak začala platit věková hranice 62 let a tři měsíce.
Díky reformě ale budou moci dříve odejít do důchodu lidé, kteří začali pracovat velmi mladí nebo vykonávali vysoce náročné povolání, například v hlučném prostředí či v noci.
Nově se také bude do důchodu započítávat mateřská či otcovská dovolená. Současně se zvyšuje minimální starobní důchod na 1200 eur (28 920 Kč).
Proti reformě demonstrovaly v zimě a na jaře 2023 statisíce Francouzů. Protesty se v některých případech zvrhly v násilnosti.
Fiala zvedl důchod na 67 let, žádný minimální důchod, a osekal předčasný důchod.
A lid vyrazil do ulic a provolával Sláva Fialovi, v dalších volbách Spolu bude mít až 30% voličů.
Další novinku představuje rodinný vyměřovací základ. Ten ocení lidé, kteří se kvůli péči o nemocného člena rodiny museli vzdát aspoň částečně práce. Nově se na ně bude po dobu péče při výpočtu důchodu nahlížet tak, jako by pobírali průměrnou mzdu.
Zatím co většina pracujících nedosáhnou ani na 1/2 průměrné mzdy.
Suchdolský most je plánovaný most přes údolí Vltavy, součást Pražského okruhu (dálnice D0) na úseku Suchdol – Březiněves (stavba 519). Má výškově spojovat Bohnice a Suchdol při severním okraji Prahy.
Most byl plánován již od 30. let 20. století. V roce 1999 byl při architektonicko-konstrukční soutěži vybrán ke zpracování podrobné projektové dokumentace návrh kolektivu stavební fakulty ČVUT v Praze.
A pokud nezemřeli, bude se plánovat dále.
Motorkáře stejně žádná světelná závora nezastaví a jen způsobí to, že na volnější konunikaci budou jezdit rychleji 🤦. Lokální řešení je semafor na přechod, případně radar, který ale RZ snímá i ze zadu aby byl účinnější i pro motorkáře. Plošné řešení je dodělat Pražský okruh aby se řidiči mohli vnitřní Praze vyhnout, ale ten se buduje už X let a nevěřím že se někdy dobuduje.
Žádná volná zóna na Praze 8 není. Jsou jen dva mosty pro celou severní část Prahy. Před Prahou jsou Roztoky (cca 35km) a pak už jen centrum Prahy. Ať chcete nebo ne, všichni vjedou do špuntu a je konec.
To je důsledek toho, že statisíce lidí přespávají ve svých vysněných klidných venkovských lokalitách, ale reálně žijí ve městě.
Ve vysněných lokalitách není práce, není MHD, ale za to na Václaváku a v okolí rostou kancelářské komplexi jak houby po dešti.
Proč musí být práce jen na Václaváku a okolí? To nemohou postavit kanceláře na okraji Prahy jak průmyslové zóny?
Je to jednoduché.
Všichni s toho dělají neskutečnou vědu ale chybí most mezi pravou a levou stranou Vltavy na severu Prahy.
Jeden je téměř v centru (Trojský most) a další až v Kralupech 30km daleko.
Už se staví od první republiky a stále není dokončený. Nejsem si jistý ale na jedné straně už stačili za tu dobu postavit pilíř.
Dále všechny pracovní místa z nějakého důvodu, musí být v centru, nejlépe na Václaváku a okolí. To je ta jediná správná reprezentativní adresa. Nebo je nějaký větší kancelářský komplex na Praze 8? Možná jen léčebna Bohnice.
Žádný zákaz spalovacích aut EU nepožaduje.
spalovák přežije, to je jasné. Ale pokud se nezmění EU, budete platit za litr benzinu tak 3000Kč , bude prodáván za přísných podmínek ve specializovaných prodejnách oproti OP a v omezeném množství cca 0,5l na půl roku.
V žádném případě vám EU nebude zakazovat spalovací auta.
S jediným se dá souhlasit... EV budou jednou v budoucnu asi jediným pohonem. Ale to nebude ani v roce 2035 ani 2050. Možná ve 23století. Ale nebudou rozhodně používat lithiové trakční baterie, možná atomové kapsle... Spalováky rozhodně přežijí rok 2050. Už za pár let si to povíme....
spalovák přežije, to je jasné. Ale pokud se nezmění EU, budete platit za litr benzinu tak 3000Kč , bude prodáván za přísných podmínek ve specializovaných prodejnách oproti OP a v omezeném množství cca 0,5l na půl roku.
V žádném případě vám EU nebude zakazovat spalovací auta.
Podle Gartneru bude rok 2025 pro evropský trh s elektromobily klíčový.
Výrobci budou nuceni ...
výrazněji posílit tržní podíl elektrických vozidel, bez ohledu na zákazníka, jestli chce nebo nechce,
aby se vyhnuli pokutám od EU za nedodržení stanovených emisních limitů.
.
Jedinou z možných strategií bude zdražování vozidel se spalovacími motory. aby docílili, že elektromobil bude levnější.
Evropští výrobci automobilů se tak budou muset soustředit na přizpůsobení nabídky výhružkám EU, místo potřebám trhu
a důsledněji reagovat na změny v politice EU a regulacích, pokutách trestech a omezení..
Prostě ty elektromobily kupovat budete... o to se postaráme.
6
Sledujících
0
Sleduje
6
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
V Číně už se prodá 33% nových aut plně elektrických. Dalších 25% jsou plugin hybridy s velkým dojezdem alespoň 150km.
Jestli je něco výstava, tak vaší úrovně vzdělanosti.
2 odpovědi
1
Sledujících
1
Sleduje
1
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Čína má 1,4 miliardy, obyvatel, ČR 11 miliónů.
Proto má Čína víc prodaných EV
1 odpověď