Nad touto otázkou si záhadologové a lovci senzací lámou hlavu už desítky let. My se nyní na celý značně bizarní příběh podíváme podrobněji, abyste si mohli udělat svůj vlastní úsudek.
V současných poměrech by úspěšní byznysmeni Baťa, Škoda, Kolben patřili k miliardářům na úrovni Petra Kellnera apod. Tato trojice má jedno společné, jejich prosperující firmy mají počátek v éře Rakouska-Uherska.
Čtvrt století, tedy pětadvacet let. Tak dlouhá doba už uběhla od okamžiku, kdy česká automobilka Tatra přestala vyrábět osobní vozy. A asi jsme se už smířili s tím, že tento stav může zůstat napořád.
„Terminátor“ Arnold Schwarzenegger (76), po skončení své hollywoodské kariéry guvernér Kalifornie (2003 až 2011), se nemilosrdně pustil do německé energetické politiky.
Martin Müller testoval bazarovou Mazdu 3 s nevšedním motorem, o kterým by se dalo přeneseně říci, že je to diesel na benzín. Dvoulitrový čtyřválec totiž spaluje palivo pouze na základě komprese pohonné jednotky, čímž má větší kroutící moment a díky mild-hybridní technologii je také úspornější. Martin chválil nejen chod motoru, ale i celkové jízdní vlastnosti vozu, jež jsou v dnešní době málo vídané.
Ohořelý polopásový tahač po Němcích se pro ni stal prostředkem, který ji dovezl do svobodného světa. Čekal tam na ni muž, do kterého se zamilovala už před osmi lety při osvobození svého města a za kterým ji komunisté nechtěli pustit. Tak utekla.