V zahranici naprosto bezne. Hlavne u malych soukromych firem Funkce celeho oddeleni nebo i cele firmy v jedne osobe. Kdyz si to rozjednate, navrhnete, prodate, dodate a postavite, muzete si to rozjet. Nebo vam taky majitel rozhazi penize z prvni zakazky nekde jinde. Pak uz se v tom motate naporad. Vsem rozjidite firmy a jste porad na mizine. Vlastni hloupost.
Zejmena pro nove absolventy, durazne doporucuji prvni pracovni pozici zasadne s velkym zamestnavatelem, nejlepe globalni znackou, to vam hodne pomuze v budoucnu. A nebrat vsechno. To je rada nad zlato, ze ano.
Jojo, to bejvali casy. Mapy misi jsme si fakt kreslili, mnohe se zakladali na pravdivych udalostech. S tim nam pomahali i externi poradci. Meli jsme knihovnu plnou literatury, fakt jsme vsichni byli do toho blazni. Dost nam pomohl vynikajici texturar a taky genialni programator. Ten to delal cele sam, myslim ze multiplayer se tam dodelal posledni tyden. Na grafiku jsme meli napadu spoustu, ale tehda to opravdu lip neslo. Ten herni system byl hodne intuitivni, jak se zadavali body na mape a synchronizace akci. Predelavka by mohla byt dosti zajimava, ale muselo by se kopat fakt hluboko.
Oni se s temi slovy tak mazli. Vojensko-technicky komplex. Nejspise to rusaky vzrusuje, vsechny ty vojensky vyrazy. Uplne zmagorili, uz to nejsou lide. Jejich vlada uplne odstavila civilni obyvatele mimo dejovou linii. Jsou z nich figurky a skupinka armadnich zelenych mozku fantaziruje o svetovlade. Kdyby byl rok 1965, a tohle byl dej komedie se specialnim agentem 007, byla by to sranda.
Nejlepsi bude se vratit k vyplatam do papiroveho pytliku. Prevazet denne stovky tun bankovek a mincii. Obejit bankovni poplatky a ukladat si pod polstar. Kdo ma drahy oblek, muze pouzit i sekovou knizku a milionovou bankovku. A teroristi u kazde cesticky kudy jezdi pancerovane prepravy penez. A je to
Lide, ctete: naprostostejnou “exclusivni vybavu” ma Činske auto v zakladu za polovicni cenu. Mam GWM Poer, obrovskej tereni nakladak, 4x4, fakt dobrej kozenej interior, uplne bozi 360 kamera, veskere myslitelne asisteny, autoparkovani, etc. delka 5.5m a stal okolo 600k czk ( v Dubaji ). Takze spocitejte kolik vam napali dane, co prodavaji jako too segment. Ten Kodiaq tady (v Dubaji) taky jezdi a je to malicke auticko ( na parkovisti mezi Tahoe, land cruiser, lexus a Ford ) svet je uplne jinde a evropska mobitlita je v takovem haji, ze uz to vic ani nejde. A jeste jenom diesel k tomu!
Co kdyby ho novinari zacali totalne ignorovat? Od sveho zvoleni ma maximalni pozornost, musi se tetelit blahem. A ti co ho dosadili, ti take. Asi delaji novinari chybu kdyz populistum a demagogum venuji tolik prostoru. Jako by je to magicky pritahovalo, jako mury umiraji pritahovane ohnem svetla.
Urcite by takoveho propagandistu dozralo, kdyby mel trvale nizky index sledovanosti a vubec nikdo o nem nepsal. To je mozna jedina mozna cesta. Internetove zpravodajsvi je uz davno zalozeno na sireni hysterie a sokovych vln. Toho tihle lide zneuzivaji. SPATNE: Fico: uz nebudou volby Fico: dodam granaty rusum Fico: cesi podporuji valku. SPRAVNE: Fico: kdo to je?
To nejsou jenom penize a infrastruktura. Tady chybi celkovy zajem demokratickeho systemu na stredne vzdalene budoucnosti. Uz to, ze si muzete cist tento clanek, dodava nadeji ze se to nekdy zmeni. Po dekadach rozhleden a cyklostezek, mrknete co si postavil starosta. Proto nejsou dalnice, koridory, datova sit. Z toho se spatne destiluji miliony do kapsy. Nadavat na vladu co je u kormidla 6 mesicu, ze jsme zaspali 20 let? Podekujte Zemanovi, chytraci. Chteli jste koblihy a mezitím je venku uplne jiny svet. Ale nikdy neni pozde, mozna jsme zmeskali generaci ktera uz stejne pujde do srotu. Hlavu vzhuru a odvazne vpred.
Auto je v Dubaji naprosta nutnost pro vsechny cleny rodiny. Najezd 30K-50K rocne, i vice. Provoz ve spicce: Stavebni stroje, Cementarky, Cisterny, Nakladaky, nejbeznejsi osobni auto je Nissan Patrol a Toyota Landcruiser, dale G55, GMC, CHEVY, pickupy, minibusy, ESCALADY, SEQUOE, TAHOE, velke Fordy. BMW X5 vypada na parkovisti jako smesne prditko. Playboy v Lamborghini nevyrazi na cestu v pracovni dobe, vetsina aut by mu prejela po kapote, aniz by si toho vsimla. V normalnim sedanu kolem sebe vidis z okolnich aut jenom matice kol, a to nechces.
A co servis a dostupnost ND? Bude tahle značka existovat a zajišťovat opravy i za 5, 10, 15 let?
.
A to je to, oč u (všech) Čínských aut běží. Těch pár ušetřených tisícovek při nákupu se rychle může změnit v náklady navíc.
Jenom tohohle modelu se prodalo vice nez 300.000 kusu, a to myslim uz pred rokem..... Tak, asi jen tak nezaniknou.
Drzak na napoje je pod suplickem u operky lokte, jedna z nejpraktictejsich veci v celem interieru. Ridim presne stejny POER uz vice nez rok v Dubai, tady se to bere jako idealni auto do mesta a na vikendy. Rozmer vam zajisti bezpecnou jizdu v zacpe Landcuiseru, Fordu150 a dalsich amerik. Zatim naprosta spokojenost. Uz se tesim na poradnou recenzi. Hilux ma tak maly prostor na nohy, ze se tam nevejdu, obecne vsechny Toyoty nejsou pro dlouhany. Navic ostatni Pickup auta jsou vylozene sportovni se zaplavou cernych plastu. Poer je noblesni vozidlo, se kterym se nemusite stydet je na valet parking do hotelu na party. Tahle kombinace luxustniho vzhledu, pocitu z jizdy a pritom bezpeci AWD na pisku kdyz jedu kempovat, gril si hodim dozadu a mam auto s balkonem. Myslim ze tento segment teprve prijde k pochopeni, malokdo potrebuje pracovni auto se stresnim oknem.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Další bublina na obzoru, nabité investorské peněženky vidí možnosti i jen zdánlivé. Z ničeho se roste rychle, jako prodej aut v Africe. Loni 3 kusy letos 9, nárůst 300%. Jaká je v Číně spotřebitelská poptávka, když mzdy jsou hluboko pod světovou úrovní. Indům se urodila miliarda mladých, sebevědomých mužů, mají tydení pouliční kurz a už jsou to inženýři. Svět mají u nohou! Infrastruktua? Vzdělání? Dlouhodobé strategické investice? Aby si nepostavili více bytovych jednotek než mají obyvatel, jako v Číně. To se ten beton lobby napakoval!