Nějaký problém?! Být všichni pasivní jako např. vy, tak to tu pojede ve starých kolejích až do skonání světa. Děkuji nechci. Vás fakt mazat nebudou, i když také nemáte ověřenou identitu jako já. Můžete zůstat klidná. To jméno taky mluví za vše. Sbohem.
Nejsem pasivní, vůbec nevíte, co dělám. Ale vy kopírujete nebo měníte jméno. A plně souhlasím s reakcí paní Havířové na vás příspěvek.
Proč musí učitel pořád blábolit u tabule o něčem, co dnes v sekundě vyjede každý průměrný chatbot? Všechno je to otázka informací, technologií a financí. Dřív měli informace k dispozici zejména učitelé, dnes je může mít každý žák a student ve stejném rozsahu a kvalitě ve svém mobilu nebo tabletu. Pomocí hypertextových odkazů ve Wikipedii nebo Kiwixu lze nastudovat jakékoli téma i s kontextem a souvislostmi. Možný je i výklad a správná interpretace obsahu, pokud není zřejmý jeho přesný význam. Buď se lze doptat dobrého chatbota, nastudovat online materiály z referencí nebo zadat pokročilý dotaz do vyhledávače. Možností je mnoho. Takto si lze osvojit téměř každý tematický celek, zvláště pokud jde o popisné vědy. Jak je z textu výše zřejmé, až kolem 80 procent školních procesů lze už dnes efektivně nahradit používáním moderních elektronických prostředků a jejich aplikací. Digitální obsah má totiž mnohé výhody. Například se dá zvukový výstup zpomalovat a vracet podle potřeby žáka. Pomocí hypertextu lze obsahem brouzdat i kontextuálně, najít všechny potřebné souvislosti a vysvětlit obsahové nejasnosti. To bývá častý problém při frontálním výkladu, a proto se často tak málo žáci naučí a i to málo rychle zapomenou.To už je potom lepší pustit zvukový výstup textu dané látky z Wikipedie. Rozdíl je minimální. Dá se to dobře vyzkoušet. Třeba u Restaurace Bourbonů. Pustit dítěti hlasový výstup tohoto tématu z Wikipedie a nebo přednést výklad této látky, který je na webech. Dítě přijme srovnatelné penzum informací. A to velmi malé, protože poslechem se do paměti přijme jen velmi málo.😪
Pekař je teď Zelený 😂
V souctu jsou to 3 mesice volna, at to nazyvate dovolena, prazdniny, red. volno... To je proste fakt.....
A kde by na to vzali dovolenou. Na všechny prázdniny děti a případně ředitelská volna pro děti vybírá učitel svou dovolenou. Jak si sám jistě spočítáte, to prostě na tři měsíce nevychází. Učitelé často chodí do práce o prázdninách, práce je vždy dost.
Zaměstnanci mají maximálně 6 týdnů dovolené. Učitelé jsou doma v létě 8 týdnů+ týden jarní prázdniny + týden vánoční + pár jednotlivých dní jako pololetky, podzimní prázdniny. Vychází to na cca 11 týdnů. Je tak?
Ne , všechny na prázdniny dětí čerpají učitelé svou dovolenou. Pokudí, ji už nemaji chodí do práce. Ještě existuje studijní volno, ale to jsou většinou semináře, další vzdělávání..., takže 40 dní a nic navíc.
Bohužel nikoli. My Husákovo děti stárneme a čerpáme více a více zdravotní péče. Zdravotní pojištění platí teď nově velmi slabé ročníky z 90. let (ca půlka co nás v ročníku).
Ergo, více péče, méně peněz - bude se muset škrtat 😕.
Husákovy děti stále pracují a ještě dlouho budou. Takže odvádějí do systému.
Není to tak dávno, co meli učitelé podstatně víc žáků ve třídě , ve třídách byli také diagnostikovani žáci, se kterými se pracovalo na základě individuálních plánů a za míň než o polovinu mzdy. Teď jsou školy plné asistentek, dětí míň, dozory učitelé nedrží, to mají na krku asistentky, a platy jsou o víc než polovinu vyšší. Že je tato práce bůhví jak náročná tvrdí ti, kteří mají pořád málo.
Ve třídách je stále kolem 30 dětí, individuálních plánů zdaleka nebylo tolik a asistenti jsou většinou k žákům, kteří bývali na speciálních školách. A mzdy byly nižší všude a všude za tu doby rostly. a není pravda, že učitelé dozory nedrží, nemůžete generalizovat. Asistentky jsou i o přestávce ve třídě i třeba kvůli možné šikaně daného dítěte. Jen tak mimochodem, kde učíte?
Bohužel spousta úředníků si myslí - stejně jako tento ředitel - že pokud je na něco vyhláška, směrnice, řád, je to víc než zákon. Pochopitelně není. Zákaz psů může škola dozajista vydat, a jsou k tomu racionální důvody. Pes, který slouží jako kompenzační, či terapeutická pomůcka už ale není "jen zvíře", ale právě daleko důležitější předmět života někoho znevýhodněného.
.
Podobně může mít ředitel v řádu školy stokrát zakázáno nosit do školy zbraně, ale bude se to vztahovat jen na ty, kteří nemají zbrojní průkaz s právem nošení zbraně. Na toho, kdo právo nošení zbraně má, na toho se zákaz nevztahuje.
.
Odepřít psa zdravotně znevýhodněnému a nekomunikovat, je velmi hloupé.
Ale tento případ je, že se škola bude starat o psa ba pozemku školy, zatímco se děti budou učit ve škole s asistentem. Pochybuji, že sourozenci s autismem chodí sami domů. Doprovod může dorazit se psem.
Neni alergik jako alergik. Kdyby vaše ditě potřebovalo asistenčniho psa tak co?
Přeceňujete schopnost asistenčního psa u autistických dětí. Mají ho na cestu domů? Určitě nechodí samy domů. Takže doprovod může přijít se psem...
Ve škole mají děti asistenty. Jiné je to u vodících psů, ty ale děti nedostávají, musí se nejprve naučit chůzi s holí a prostorovou orientaci, aby byly v budoucnu třeba schopné chodit se psem. Ona to není taková brnkačka.
Smysl mi dával pes u diabetického dítěte, rozpoznal blížící se hypoglykémii, nicméně dnes již fungují inzulínové oumpy.
Prostě tady ten pes není nutnost a vyžaduje jistě někoho na péči o něj, že?
Ahaaaa, další namachrovaný jouda! Jízdu autem znáte možná z PlayStationu, tak se k tomu raději vůbec nevyjadřujte. Ti policajti dělají svou práci, myslím že velmi dobře a ne vždy úplně bůhvíjak placenou. A kvůli debilnim ujížděčům a jiným idiotům riskují své životy
Nešlo o vraha, střelce..., bylo to jen tuningové auto. A vypálit to v plné rychlosti na křižovatku z vedlejší silnice je opravdu špatně i při jízdě na majáky.
5
Sledujících
0
Sleduje
5
Sledujících
0
Sleduje
Je vidět, že máte "přehled"
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ok, ale přemnožená srnčí je, přehled si doplním 😉.
1 odpověď