Podívejte se jenom na současné kočárky pro děti. Jen je dítě schopné sedět, šup s ním do golfáče zády k matce. Dítě na vycházce ukazuje prstem na věci kolem sebe a matka mlčí, protože na dítě zkrátka nevidí. Starší dítě už ani neukazuje, protože už ví, že příslušné slovo zkrátka neuslyší. Katastrofa.
Jistě, je to lovec,ale to neznamená, že ji za to popravim. Je to přirozený instinkt. I vy byste lovila, kdybyste neměla jinou možnost. Prostě ji vezmu s klecí a odvezu někam daleko do přírody, a vypustím, jako se to dělá s kunou, která je chráněná!!! Nehledě na to, že tam vidím na videu kočky domácí, ne divoké.
Ve své reakci jsem neschvalovala způsob, jakým pán likviduje kočky.
Kuna je chráněná?
Ihned sesadit z funkce a odebrat zbrojní prukaz. Takový člověk jej nemuže vlastnit. (Viz příklad univerzita.) Velice nebezpečné. Toto není zabíjení,ale vraždění, i když zviřat ,ale s chladným mozkem, bez slitování a možnosti šance na volný život odchycených zvířat mimo oboru. Neskutečné!!!! Kočka je ve starém Egyptě brána jako posvátná . Je jakýmsi spirituálním ochráncem. Dokonce v domácnostech kočka na sebe přebírá nemoce, je nositelkou pozitivní energie NIkomu nic nepřeji,ale doufám,že Bastet jej potrestá, když už ne pozemský soud. Možná , že někom,u to bude k smíchu.Proč ne, je toho více k smíchu v životě ,ale tohle ne...
Ano, kočka v domě je radost. Kočka v oboře je zabiják.
nemám problém vyměnit zdroj tepla/dát fotovoltaiku na rekreační objekt. Ale nechce se mi to financovat celé - tedy rád bych to měl zadotované (když už platím ty povolenky) jako všichni ostatni 🙂 A dělat finty typu dočasně tam bydlet atd...
V článku je jasně napsané, že jedním z bodů plánu jsou dotace na fotovoltaiku.
Žádným kurzem nenaučíte žáka logicky myslet. Proto byla dobrá úloha číslo 16, která umožňuje těm opravdu myslícím lidem získat body navíc a zvýšit tak pravděpodobnost jejich přijetí. Uchazeči, kteří tuto úlohy nezvládnou, nemají rovnou šanci proto, že nemají právě to logické myšlení. Teď mi zkuste vysvětlit, proč by matematicky myslící lidé měli o svou výhodu u přijímaček z matematiky přijít. Protože přesně to se vyřazením úlohy 16 děje.
A co spíš Středulo žít v ekonomické realitě a zredukovat počty ve státní správě, tam kde to dává smysl, přestat platit na neobsazená místa a spíš tlačit stát k digitalizaci a snižování počtu úředníků a těm co budou opravdu potřeba klidně těch 15% přidat
Ale to pláčete na špatném hrobě. To musí udělat vláda a v té Středula opravdu není.
Pokud někdo věří,že Země je placatá,nevzniká pro veřejnost žádné nebezpečí.Jinak je to v případě hypotézy,kterou nám vědci servírují už 120 let.Týká se to tzv. skleníkového efektu,který je údajně způsoben existencí CO2 v atmosféře.Takový postoj akademický vzdělaných lidí je těžko pochopitelný.Princip oteplování mají přitom před očima.Blbnutí je doménou politiků,kterým stačí stranická legitimace a hlasovací zařízení.
Přesně proti takovým lidem, jako jste vy, Jiří Grygar bojuje. Už ze stylu vašeho příspěvku vyplývá, že jste nikdy žádnou vědeckou práci nenapsal. Kde berete tu drzost tvrdit, že vámi zmiňovaní vědci nemají pravdu a vy ji máte?
Polovičaté řešení. Celému řešení zabránila vinařská lobby, lidovci a kmotři.
Úplnému řešení" - předpokládám, že tím myslíte DPH na tichá vína - zabránilo nezdanění v okolních zemích. Až ho zdaní Italové, Maďaři, Španělé, Portugalci, Němci, Rakušané a Francouzi (kteří mají DPH na víno tak nízkou, že je vlastně nulová), tak budeme moci uvalit DPH i my. Jinak je to pohřeb našeho vinařství.
26
Sledujících
3
Sleduje
26
Sledujících
3
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
70,48,90
Už nevím, co se učí ve třetí. Je to všechno jinak než když jsme chodili do školy. Úkoly navazují na to, co se dělá ve škole. Často učebnice nepomůže a některé pracovní sešity obsahovaly i závažné chyby od autorů.
Dovětek, ze strany autorů je tohle chyba, myslet si, že řešení je jen jedno, ale to je školství.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Proč si myslíte, že autoři tvrdí, že řešení je jen jedno?