Mluvím jen do toho, čemu rozumím.
Souhlasím. V tomto státě mají hlavní slovo udavači, podvodníci a násilníci. Smutná osobní zkušenost i zkušenost člověka, který dlouhá léta s dětmi pracoval, tudíž i znal jejich domácí prostředí. Třeba u rozvodu se nebere ohled na to, kdo měl jakou vinu na rozpadu a proč k němu dochází. Důležitá jsou jen a pouze čísla. Nebo obálka. Klidně se děti svěří do péče násilníka, alkoholika (-ičky) , manipulanta apod. a OSPOD je tomu nápomocen.
Nedokážu si to vůbec představit. V rámci jedné obce ano, ale v případě slučování malých škol okolních vesnic? Už teď nejsou obce schopné se na ničem domluvit. Už teď slyším ředitele říkat, já to teda dělat určitě nebudu. No bodejť, já bych to taky dělat nechtěla. Hlídejte školy v různých vesnicích. Nemluvě o času a množství pohonných hmot, které ředitel projezdí.
Soukromá ZŠ za školné 150 tisíc ročně - realita dnes. K čemu je to dobré? Rodiče platí, budou vládnout. Lepší vzdělání ? Jsem hluboce přesvědčena o tom, že dobré vzdělání zajistí jen a pouze dobrý učitel, který má dobré podmínky. Ty se vyskytujou i na běžných základních školách. V ČR převažují malé vesnické školy, na kterých je běžné, že je ve třídě málo žáků. Bohužel se z nich pomalu ale jistě stávají školy zvláštní. Tohle sortování základního vzdělávání na státní a soukromé a do toho těžce nepovedená inkluze nejsou podle mne dobrou cestou.
Skvělý článek. Autorka problematice zjevně rozumí. Unavení učitelé, kteří mají neustálých nesystematických změn po krk. Naprosto souhlasím s tím, že za způsob inkluze tak, jak byla provedena, by měl být NĚKDO hnán k odpovědnosti. Školy se mění, to je jisté, ale k horšímu. Mám za to, že malé základní školy se stanou školami zvláštními, ti, co na to "bezplatné vzdělávání" mají, se odlijou do soukromých škol (hurá, angličtina!), kde si budou rodiče určovat, jak se bude učit. A kde jsou ti po vzdělávání toužící, mentalně silní a zdraví jedinci? V čem se to utopí? Smutný stav a změna na obzoru zatím žádná.
Psycholožka pravděpodobně pracovala dobře. Uhodila hřebíček na hlavičku. Ovšem kořeny jsou vždycky v rodině. I kdyby se škola přetrhla, když tam něco nefunguje, nefunguje celej človíček. Za mě i výsledek příliš bezhraniční výchovy, chození kolem dětí po špičkách, hlavně aby se nezhroutili z dvojky. Vidím to ve škole každý den. Důsledek je pak toto. Pánbůh s námi.
Mluvím jen do toho, čemu rozumím.
0
Sledujících
0
Sleduje
Mluvím jen do toho, čemu rozumím.
0
Sledujících
0
Sleduje
Tak to je teda vrchol úpadku a devastace nejen školství, ale i samotných dětí.