Je zajímavé, že dnešní rodiče odsuzující jednu výchovnou (nemluvím o bezduchém mlácení) nechají děti koukat na pohádky či filmy kde se to násilím jen hemží, mluví před dětmi sprostě a pak se diví, že jejich dítko šikanuje a mlátí jiné děti, to on přece určitě nedělá.
Proč tedy dříve nebylo tolik násilí co je teď? Zažila jsem obě metody, táta dal jednu výchovnou, máma domlouvala nebo nemluvila a co myslíte?! Psychopat by ze mne byl kdyby domlouvali oba. Když jsem dostala jednu výchovnou, tak jsem moc dobře věděla za co, ale bylo to vyřešené hned, poslouchat domluvy bylo na psychiatra.
Matka je sebestředný sobec, který mysli jen sám na sebe. Děti potřebují zase dětí. V kolektivu se, učí toleranci, vyrovnávat se s prohrou, respektu k ostatním v kolektivu. Zapomíná na to, že ona tady jednou nebude a dětí nebudou žít na pustém ostrově. Co se týká názoru na matematiku, tak k tomu se snad ani nevyjadřim, protože bych byla sprostá.
Vždycky po přečtení podobného článku si říkám, že je to takový blábol na který nemá cenu reagovat, nicméně bych se autora článku ráda zeptala, proč je dnes tak hodně dětí které ubližují dalším, neboli proč je v dnešní době tolik šikany ve školách. Proč si dnes děti násilí mezi sebou natáčejí na mobily místo toho aby tomu slabšímu pomohly a většinou to dělají děti, které nikdy nepocítily byť jen plácnutí přes zadek, neboli jednu "výchovnou" když několikeré napomenutí nepomáhá. Navíc já mohu ze své zkušenosti posoudit obě metody, máma domlouvala nebo mlčela, táta dal jednu výchovnou a co myslíte, že jsem měla raději?! Kdyby oba jen domlouvali tak bych potřebovala také psychologa
Byla jsem hodně divoké dítě, kamarádila jsem se staršími chlapci a rvala se jako oni. Když jsem něco provedla, od táty jsem dostala na zadek, máma mne nikdy neuhodila ale den dva se mnou nemluvila. Kdyby se táta choval jako máma nebo mne domlouvali tak bych byla psychicky naprosto odrovnaná a nevím zda by mne pomohl psycholog. Zažila jsem dítě, které po příjezdu ze zájezdu sprostě nadávalo babičce která pro něj přijela, jak budou toto řešit naši státníci, když dítě je nepostižitelné. Není v takovém případě lepší jedna facka, aby si dítko uvědomilo, že se takto chovat nemá? Znám dítě, které řvalo, že je týrané jenom proto, že mu prarodiče nechtěli koupit zmrzlinu před jídlem. Musíme EU poslouchat naprosto ve všem?!
Pane autore tohoto článku, běžte si to vyzkoušet. Učit na Z Š to v dnešní době musí být někdy očistec právě díky rodičům s vaším názorem. Děti mohou vše, nic se jim nesmí vytknout, domácími úkoly jsou moc zatěžovaní a propadnout také nesmi. Pak jdou dělat přijímačky na SŠ, myslí si, že i tady mohou dělat co se jim zlíbí a začnou například očůravat na WC stěny a okolí a ejhle, v kabině sedí učitel kterému počůrají boty a maminka to omlouvá zdravotními problémy. To jsou pak ty důsledky výchovy takovych rodičů.
Pan učitel měl napsat pouze, že píšou písemku. Hodnocení určitě říkal dětem. Co se týká váhy známky, tak proč nebojujete například proti bodování přijímaček či maturit jestliže tam jsou body za určité příklady tak je těm příkladům přiřazená také určitá váha. A ano žáci by matematiku měli umět a ne se ji učit na poslední chvili, ale proč by se jí učili a proč by si měli něco zapamatovat když je rodiče podporují v tom, že si vše najdou a memorovani je zbytečné.
Je smutné, že pacient přišel o život, ale ještě smutnější je, že jsou lidé, kteří chtějí soudit policisty za pomoc a možná i za záchranu života několika lidí. Pacient si za to může sám, nemá být agresivní a pakliže soud ty policisty odsoudí, tak co to říká ostatním lidem, že za pomoc mohou být odsouzeni, no tak ať raději nikomu nepomáhají.
Vážený pane Kopřivo, váš článek je úplně mimo, na osmileté gymnázium bez přijímacích zkoušek nikdo přijatý není, žáci z osmiletého gymnázia na jiné školy odcházejí po čtyřech letech velice vyjímečně. Co se týká pražských dětí a jejich znevýhodnění při přijímacích zkouškách na SŠ, tak mockrát jsem vedla diskuzi, že žáci z Prahy mohou dojíždět do škol v okolí Prahy. S pochopením se to rozhodně nepotkalo. A pokud kritizujete školství, tak si to běžte vyzkoušet a vneste do toho školství ty inovativní metody. Zrovna včera jsem mluvila s jednou 22 letou dívkou, která byla v šoku, že 17 letý student neumí číst, ale jen slabikuje, natož číst s porozuměním. to jsou ty dnešní moderní metody, kdy rodiče chtějí jen úlevy pro svoje děti, brojí proti domácím úkolům, jen aby na své ratolesti nemuseli dohlédnout, to čtení se bez drilu nenaučí. Co se týká těch paměťových věcí, mnozí rodiče argumentují, že si dnes děti vše najdou, že si nic nemusí pamatovat, ale představte si jak k vám přijde řemeslník, který si plete jednotky, nezná rozdíl mezi objemem a povrchem, plete si hranol s jehlanem a další a další věci.
Samozřejmě že nejsou všichni rodiče takoví, ale někdy stačí i jeden ve třídě.
A co se týká těch vámi kritizovaných osmiletých gymnázií, tak na ty v současné době chodí děti ,protože jsou na ZŠ šikanované za to, že vědomostmi trochu převyšují ostatní.
Velice dobře jste vyjádřila určité problémy dnešních dětí, a že jich je dost. Je to nedostatek lásky od rodičů a nevšímavost, myslí si, že když dítě je dobře zajištěné ekonomicky, tak že to stačí, že dětem nic nechybí, Už dlouho tvrdím, že láska je nejdůležitější, děti ji musí cítit a mají velký cit pro ni.
Chování paní učitelky je pro mne naprosto nepřijatelné, kdo chce tak vidí a kdo nechce tak nevidí. Pro rodiče je to rozhodně velmi těžké se rozhodnout co mají dělat, chápu to z obou stran, jsem matka kdysi šikanovaného syna a učitelka. Co se týká syna tak jsem takovéto případy řešila vždycky velmi rázně a někdy to bylo ku prospěchu a někdy to bylo naopak a na SŠ to dokonce řešila na náš podnět policie, syna jsem pak dala na jinou školu, kde to bylo OK. Nicméně razím heslo "Na hrubý pytel hrubá záplata". Naučit děti aby měly samy sebe rády, měly sebevědomí, aby se uměly bránit a nenechaly si ubližovat je u některých dětí velice těžké.
No tak konečně v Anglii dostali rozum, to u nás se řeší, že budou společné toalety ve školách, prý aby netrpěli psychickými problémy gender lidé, ale už jednou jsem psala jestli si propagátoři společných toalet uvědomují jak se asi bude cítit dívka, když si bude myslet, že při vyhození vložky do koše si chlapec domyslí její problémy a bude to někde veřejně komentovat. To nebude mít vliv na její psychiku?
Jinak souhlasím s tím, že fyzicky jsou dvě pohlaví tudíž toaleta zvlášť pro ženy, zvlášť pro muže a zvlášť pro invalidy.
Tak jsem zrovna před chvilkou poslouchala krátkou debatu ve zprávách a nyní mne stejné téma udeřilo do očí po otevření počítače, nemám nic proti trans lidem, ale když jsem v debatě slyšela, že např. muž který bude mít v občance zapsáno že je žena, tak bude moci jít např. v bazénu do ženských sprch a podobně, tak se ptám, kde jsou moje práva a např. práva mých vnuček. První co mne napadlo, co když si nějaký úchyl papírově změní pohlaví a ve sprchách si vyhlídne nějakou holčičku či mladou dívku a bude je obtěžovat. Kdo tomu zabrání?
Myslím si že takovéto zevšeobecnění není na místě, například v Tesku velice často vyjde menší balení lépe než velké balení v akci, problém je v tom, že lidé neumějí počítat a když vidí ceduli akce, tak někteří nepřemýšlí vůbec. No hlavně že v některých diskuzích mi lidé píší, že matematika není potřeba, že když to budou potřebovat že si to najdou na internetu. :-)
3
Sledujících
2
Sleduje
3
Sledujících
2
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Začínám být alergická na téma finanční gramotnost. Jak toto téma učit , když je pro většinu dnešních děti vycházejících ze ZŠ úplně jedno jestli je před číslem + nebo -, ,čislo jedna polovina je stejné jako 2 apod. To jim pak vysvětlovat něco ohledně financi to je házení hrachu na zeď
2 odpovědi