Na toto téma jsem četl hodně výzkumů. A opravdu netvrdím, že je na tom něco špatného. A zajímalo by mě, na základě čeho usuzujete, jaká já jsem generace. 😄 Podle vaší podivné formulace si třeba vaši generaci netroufám odhadovat.
Hi hi. To bude asi ta generace, která snad ani netuší, k jakému pohlaví se přihlásit.
V dnešní době internetu si každý může dobové fotky najít. Já jako učitel si naopak cením toho, že se snažili zaujmout žáky jiným způsobem. A učitel toho může pozitivně ve výuce využít.
To je výborný nápad pane učiteli. Zrušíme školu, stejně tam žactvo moc rádo nechodí, a bude mít více času na "studium" internetu. To je myšlenka hodná nejen ministra školství, ale i učitele národů J. A. Komenského :-)
V Brně některé kvalitní průmyslové školy zrušili. Nebyli tehdy děti...
Jo jo paní Marie. To se nestalo jen v Brně. Na techniku nikdo nechtěl (a učňáky s maturitou bývaly u každé továrničky), tak tak to zrušíme, necháme jen gymnazia. nejlépe osmileté. Má to však i pozitiva: díky kamarádovi gymnazistovi vím, že rostrům je dlouhý nos Jesetera. Já jsem prostý absolvent ČVUT, ale s rostrůmem je to fakt vyšší level. :-)
Aha, no jo, z matematického pohledu máte pravdu, ale víte jak jsem to myslel 🙂 🙂
Já vím. Ale ta mládež nic nevydrží. Za našeho mládí jsme si trochu poplakali trochu brigádničili, a ja s kámošem chodil do soc. kultůráku na anglinu, jsme se taky učili, protože pedagové měli celkem pravdu, na rozdíl od maminek. A jak říkal Kozina (nebo snad Lomikar) do roka a do dne . . . . A vono se ukázalo. No jak říkají Slováci, každý svévo štěstí rušňovodičem!!!
V Brně je na gymnáziích přecpáno. Volná místa nejsou.
Gymnázia jsou většinou pouze touhy rodičů. Průmyslovka je též dost kvalitní vzdělání, dokonce s maturitou! Praxe ukazuje, že trh práce takto vzdělané lidi potřebuje víc, než absolventy gymnázií. Pokud tedy zhrzený mladík netouží státi se MUDr, nebo knihovníkem.
Berete to dost primitivně. Já jsem kdysi na učňák nechtěl ze dvou důvodů:
1) Vadila mi nízká teoretická úroveň vyučování - do elektro jsem byl fanatik už od 7. třídy ZŠ. Jako třeba komplexní čísla, nutné pro pochopení střídavých obvodů se na učňáku určitě neprobírají ani neprobírali
2) Bál jsem se "sociálního složení" spolužáků, protože bylo známo, že na učňovku chodili většinou ti se sníženou známkou z chování, problémoví žáci
Nojo. Ale ta známka z chování byla zvýšená. 3 je více než 2.
😄 bože, sorry, ale vy jste opravdu "chytrák" 😄 Už i za cenu bytů můžou úkáčka 😄 Já dělám v realitách jen asi 30 let, ale takováto konstrukce, no, to muselo dát hodně práce, vymyslet takovou kravinu 😄 😄 😄
On pan Petr Adam asi myslel, že mladí muži "úkáčka" by měli uchopit zbraň, a jít vyhánět rusáky z Ukrajiny, a ne si vozit zadky luxusními auty atd. Jestli jste, pane Postle, dělal 30 let v realitách, tak Vám realita dneška trochu unikla.
"Romové" se normální součástí české společnosti nestanou nikdy. Tahle situace jim plně vyhovuje. Pracovat nechtějí, tak tedy nedělají. Berou tučné soc. dávky, přitom neodpracovali ani den.Všechno je dotované státem. Drtivá většina důchodců nemá ani polovinu jejich příjmů. Ničí byty a mnohde i celé čtvrti, páchají trestnou činnost v celém rozsahu. Tak jak je chcete prosím vás integrovat.
Integruje se odjakživa integrálama. Což je zkusit derivovat?
6
Sledujících
2
Sleduje
6
Sledujících
2
Sleduje
Tento komentář byl smazán uživatelem.
1
Sledujících
7
Sleduje
1
Sledujících
7
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Dobrý večer Mílo. Vy jste úžasná žena!