- Neprošel crashtesty? V EU nezískal oprávnění vstoupit na trh. Takže ČR není součástí EU? Od kdy?
To je jednoduche, zadna individuslni stavba v cele EU nepodleha cresh testum 858/2018. To by nikdo nezaplatil. A schvalit undividual neni nic tezkeho
No nechci vám házet vidle do vašich neověřených informací, ale Bartoš se v IT mnoho let živil a podobné projekty vedl. Tady spíš půjde o dost specifický přístup státních IT pracovníků, kteří když nemusí, tak ani nehrábnou a když musí ... tak dost často taky nehrábnou. Jsou demotivovaní, podfinancovaní a neschopní a s takovým materiálem se pracuje těžko. Vzpomeňte si kolik měsícu haproval nový registr vozidel nebo ta slavná EET ....
Jo to máte pravdu, za spackaný registr vozidel vylítla JUDr. Zlámalová, která za to nemohla a byla nejlepší pracovnicí MD za celou dobu od revoluce .
Autor píše, že k řízení elektrokoloběžky potřebujete minimálně AM. Nikoliv, že minimálně AM potřebujete k řízení této, s výkonem 4 kW a ryhlostí 80 km/h. Dodávám, že ta plechová škatule viditelně není určena k sezení a proto tato koloběžka nemohla být schválena jako motocykl, abyste na ni potřeboval A1. Vzhledem k rychlosti nemohla být schválena ani jako L1e, na kterou by AM stačilo.
JJ, oba veznáme technické parametry, možná máte pravdu. A co tohle , nevejde se tam :
L1e-B Dvoukolový moped 9) jakékoli jiné vozidlo kategorie L1e, jež nelze zařadit podle kritérií 9) až 12) podkategorie L1e-A
"Šlo o elektrokoloběžku, která spadá do kategorie vozidel Z s výkonem 4000 W a s maximální rychlostí 80 km/h, k jejímuž řízení je nutné minimálně oprávnění na skupiny AM. " No, pak se divme, že lidé neznají skupiny ŘO, ani pan autor je nezná !
361/2000 Sb. §80a, a) AM jsou zařazena
Tak dík pane autore, za zprávu
Ale jsou i jiné zákony a vyhlášky. Musíte zvolit tu pravou. Ale pravda, v legislativě je spoustu mezer.
jj, to máte pravdu, prosím, kde je pojem chodník uvedený, ve vyhlášce 99/1989
99/1989 Sb.
VYHLÁŠKA
federálního ministerstva vnitra
ze dne 5. července 1989
o pravidlech provozu na pozemních komunikacích (pravidla silničního provozu)
§ 2Výklad pojmů
, při 59-ti novelách zákona 361 již mohli do zákona ten pojem dát, co myslíte? Jinak nejvyšší soud to mohl v judikátu chodník popsat, a bylo, by
Na fotkách je varianta Iveco Daily s tuplakem vzadu a tedy nosností převyšující 3,5 tuny. Max co uveze je 5 tun, alespoň myslím, tudíž spadá do kategorie, kdy B nestačí.
Omlouvá se, že vám oběma odpovídám. Je to určitě nákla
ďák a to buď kategorie N1 nebo N2. To, že má tupláky neznamená, že je nad 3500. U nás je hodně firem, co si nechaly snížit hmotnost z 5000 kg na 3 500 a užitečnou hmotnost má to vozidlo pouze 300 kg. Pak to klidně přetěžují na těch 5000. Nemají tachograf, školení a co je nejdůležitějši stačí jim ŘP skupiny B, protože ŘP je dle nejvyšší hmotnosti dle TP.
V osvědčení není vůbec nic navíc,je úplně stejné.Hledat v nějakém portálu můžete jak šašci,technické údaje o konkrétních strojích tam nejsou a asi nikdy nebudou.Ať žije Rakušan!Jestli ti kmotři ze Stanu nemajíé podil v AAA.
Ne, není stejné. Není v něm uvedná barva vozidla a zda vozidlo má, či nemá tažné zařízení
Pro autora,
papouškujete stále stejně dokola, že u nás je průměrný věk aut 15 let. Je to jako se špenátem, kde nás desítky let krmili, že je tam víc železa než v železné rudě. A ejhle zjistilo se, že se někdo sekl u desetinou čárku. To je samé u aut. Zde se stále uvádí, že máme průměrný věk více jak 15 let. Jéééé, když se do toho zapíčítávají auta která jsou v depozitu 2/3 aut, která jsou v depozitu již neexistuji, ale jsou ve statistice. Sečtěte vozidla, která byla za 15 posledních let na STK+ nová do 4 let a uvidí se, kdfe je pravda
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Hmmmm, tak vozidla kategorie R na STK chodí, autore, autore... stačí se jen podívat do § 79 , z.č. 56 /2001Sb, dne je to samej odborník.