Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
komentoval
Před 5 dny
Věřte nebo ne, ale aktuálně celá Evropa není schopna zajistit výrobu elektro aut například pro všechny řidiče v Německu, aby měli cca každých 7 let nové elektro auto, což je tam teď standard se spalovaky. A kde je zbytek Evropy?? Je to z toho důvodu, že nejsou k dispozici komponenty pro výrobu baterie. Takže už jen z tohoto důvodu je elektrické auto privilegium bohatých a na obyčejné lidí hází bobek a nemůže být řeč o tom, že je to dobrá náhrada a jediná správná náhrada za fosilní paliva. Nehledě na to, že přenosová soustava nikde ve světě není stavěna na nabíjet tolik EV jak by si greendeal přál. Ať se prvně vybuduje kvalitní síť a pak ať máme dostatek EV a můžeme se vesele vozit na zelene energii. Do té doby je to mrtvá větev stejně jako xenony.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Věřte nebo ne, ale aktuálně celá Evropa není schopna zajistit výrobu elektro aut například pro všechny řidiče v Německu, aby měli cca každých 7 let nové elektro auto, což je tam teď standard se spalovaky. A kde je zbytek Evropy?? Je to z toho důvodu, že nejsou k dispozici komponenty pro výrobu baterie. Takže už jen z tohoto důvodu je elektrické auto privilegium bohatých a na obyčejné lidí hází bobek a nemůže být řeč o tom, že je to dobrá náhrada a jediná správná náhrada za fosilní paliva. Nehledě na to, že přenosová soustava nikde ve světě není stavěna na nabíjet tolik EV jak by si greendeal přál. Ať se prvně vybuduje kvalitní síť a pak ať máme dostatek EV a můžeme se vesele vozit na zelene energii. Do té doby je to mrtvá větev stejně jako xenony.
1 odpověď